IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 14.11.2019 || Borza lokalnih živil danes v Ljubljani  |  Tosama od nedelje do torka na sejmu PLMA V Chicagu  |  Po zaključku 66.Gostinsko turističnega zbora Slovenije  |  Odstopil predsednik uprave Unileverja  |  X5 Retail odprl ogromen distribucijski center v Tatarstanu  |  Danes in jutri 22. Slovenski festival vin v Cankarjevem domu  |  Jutri odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  10 let Argeta Exclusive okusov  |  MOL zaključil nakup družbe Aurora Group  |  Lani smo pojedli več sadja  |  Alibaba z uvrstitvijo na hongkonško borzo zbrala 12 milijard EUR  |  Mlinotest bo lahko odkupoval lastne delnice  |  Priznanje za vrsto Artisan Kratošija vinske kleti Brzanov  |  Šaranovič še zmeraj odlaša s ponudbo za prevzem Kraša  |  Danes Pošta Slovenije zaključuje nakup večinskega deleža Intereurope  |  Gebrüder Weiss z novim direktorjem v Srbiji in gradnjo terminala na Hrvaškem  |  BTC City Ljubljana je prejemnik priznanja Kristalni Triglav 2019  |  Henkel bo odkupil blagovno znamko za nego las DevaCurl  |  V petek Dan slovenske hrane in tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Z akcijo "Ker alkohol ni mleko" za ukrepe na področju alkoholne politike   |   ||
   

Italija: Najbolj priljubljena blagovna znamka testenin je De Cecco

06.11.2019
Pri zahodnih sosedih so izvedli raziskavo, ki na prvo mesto po priljubljenosti testenin presenetljivo ne postavlja blagovne znamke Barilla. Prvo mesto drži družinsko podjetje iz Abrucija s tradicijo od leta 1886.
 
 
 
 
Kot najbolj zaželene testenine so se izkazale tiste, ki jih trgovine ponujajo pod blagovno znamko De Cecco in jim je prodaja v prvi tretjini leta (če rezultate primerjamo z lanskim obdobjem) narasla za kar 13.7 odstotka. Njihove izdelke naj bi sodeč po raziskavi kupovalo kar 10,9 milijona italijanskih gospodinjstev.
 
Podjetje, ki ima v svojem portfelju med drugim tudi olje, moko, paradižnikovo mezgo in pekovske izdelke, je vrh v kategoriji testenin zavzelo na lestvici "Nielsen Top 75 Manufacturer", ki upošteva trgovinski promet posameznih proizvajalcev. Vrednostno je prodaja testenin De Cecco narasla za kar 20,4 %.
 
Italijanski trg testenin iz zdroba je v prvih sedmih mesecih leta 2019 doživel 1,1-odstoten padec, izdelke iz te podkategorije De Cecco pa je vseeno kupilo 734.000 italijanskih družin ali 45.1 %. Podjetje se bo trgu kmalu predstavilo tudi s polnozrnatimi in brezglutenskimi testeninami, sicer pa so njihovi izdelki na voljo tudi v tujini (Nemčija, Nizozemska, Belgija, Kanada in Srednja Amerika).
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top