IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 16.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

Hrvaška: Nagrada za agencijo leta družbi Bruketa & Žinić & Grey

16.04.2018
Nagrado IdejaX za agencijo leta, ki so jo podelili na hrvaškem festivalu Dani komunikacija, je prejela agencija Bruketa & Žinić & Grey. 
 
 
Za agencijo je sicer pestro leto in eden največjih mejnikov v njeni zgodovini. Priključili so se namreč agencijski mreži Grey (del holdinga WPP) in že v prvem letu z novim imenom prejeli naziv najboljše hrvaške agencije. "Hvala vsem naročnikom za zaupanje in vsem tistim, ki delajo ali so delali v naši agenciji. V zadnjih dvajsetih letih smo imeli priložnost sodelovati z nekaterimi najambicioznejšimi ljudmi v državi. Njihova ambicija nas motivira in navdihuje," sta ob prejemu nagrade za agencijo leta povedala njena kreativna direktorja Davor Bruketa in Nikola Žinić.
 
Nagrado X za hrvaškega oglaševalca leta je dobil Iskon Telekom. Dobitniki zlatih nagrad so Zagrebačka pivovara in BBDO Zagreb za akcijo "Mame in očetje so zakon", Iskon Internet in agencija Señor za akcijo "Iskon Casting" ter  Jamnica in agencija Imago Ogilvy za akcijo "Dear Mr. President".
 
Na tekmovanju za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie so spet zablesteli pivovarji z zabavnimi oglasi. Letos je velika in zlata nagrada pripadla navezi Ožujskega piva in agencij BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian in Pragma komunikacije za akcijo "Žuja je zakon (2015-2017)".
 
Ožujsko pivo je v sodelovanju z omenjenimi agencijami dobilo še eno zlato nagrado, in sicer za nadaljevanje akcije "Počeši z razlogom". Zlato nagrado sta dobili tudi akciji "Boli me pipi", ki jo je za Dalmacijavino zasnovala agencija Imago Ogilvy, in "Nehajte mučiti sami sebe", delo agencije Señor za farmacevtsko podjetje Mylan. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top