IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |   ||
   

Slovenija: Na trg prodira nova blagovna znamka zelenjave Polonca

12.01.2018
Za Kmetijsko-gozdarsko zadrugo Sloga iz Kranja je uspešno leto, saj so prihodke povečali za 10 odstotkov, na 33 milijonov evrov. Člani napovedujejo, da bodo širili ponudbo pod blagovno znamko Polonca.
 
Člani napovedujejo, da bodo širili ponudbo pod blagovno znamko Polonca. "Krompir v 2,5-kilogramskih vrečah že tržimo pod blagovno znamko Polonca, kmalu pa bomo ločili sorte za pečenje od krompirja, ki je primernejši za kuhanje," napoveduje Jurij Gerbič, vodja prodaje v KGZ Sloga.
 
Blagovni znamki Polonca bodo dodali tudi slovenski česen in čebulo. Proti koncu leta, najpozneje pa prihodnje leto naj bi to znamko razširili še na drugo gomoljasto zelenjavo.
 
Novosti pod znamko Polonca bodo na voljo v trgovinskih verigah Spar, Mercator in Tuš, poroča spletni portal Agrobiznis.
 
"Odkupne cene živine ne rastejo, skok cen je bil lani le pri mleku in žitih," poudarja Gerbič ter dodaja: "Živinoreje kmetje ne opuščajo, ampak začenjajo gojenje zelenjave. To opažamo pri veliko močnih mlekarskih kmetijah na Gorenjskem. Vse več kmetij dodaten zaslužek išče tudi v predelavi in neposredni prodaji svojih izdelkov.".
 
Živila s kmetij zadruga v svojih trgovinah že prodaja v posebnih kotičkih pod skupno znamko Slogina špajza. S prodajo so zadovoljni, lani je zrasla za 30 odstotkov.

 
Na prvem mestu odkup mleka

KGZ Sloga, ki s približno 430 člani in 75 zaposlenimi sodi med večje zadruge pri nas, največ prihodkov ustvari z mlekom. Po oceni Gerbiča, odkupijo 12 milijonov litrov mleka na leto, kar je okoli 15 odstotkov vsega slovenskega mleka. Za prodajo poskrbi Mlekop, ki so ga za enotno trženje mleka ustanovile gorenjske zadruge. Mlekop prodaja mleko slovenskim mlekarnam, izvaža pa ga zlasti v Italijo.

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top