IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 25.05.2022 || Z novimi ukrepi za pomoč gospodarstvu  |  BAT zaposlil 70 delavcev v istrski tovarni Kanfanar  |  Cena toaletnega papirja višja za kar 80 odstotkov, zmanjkuje sladkorja  |  Centralna banka o dobrem finančnem položaju gospodinjstev  |  Trgovinski sporazum med ZDA in Azijo namesto dostopa do trgov odpira sodelovanje  |  Finančni ministri o posledicah sankcij proti Rusiji  |  Oxfam se zavzema za obdavčitev milijarderjev  |  Alejin drugi rojstni dan minil v odličnem vzdušju  |  Manner s promocijo Nordijskega svetovnega prvenstva 2023   |  VkusVill je uvedel brezplačno dostavo v še 35 mestih  |  Iz Tesca napovedali višja plačila za rejce prašičev  |  Ob zaključku "trojčka" Pomladnih sejmov v Celju  |  ZANIMIVOST: Divji prašič v prodajalni kozmetike v Krakovu  |  Aldi z novo ekološko zasebno znamko:"Retour aux Sources"  |  Vse več lačnih zaradi revščine  |  Podeljene štipendije letošnjega nacionalnega programa L'ORÉAL – UNESCO "Za ženske v znanos  |  Podjetje Meta vključilo Oštro v svoj program preverjanja dejstev  |  V Mlinotestu z investicijami nad vse višje cene izdelkov  |  Članice EU v boj z rastjo cen hrane s finančno pomočjo kmetom   |  V Paradajzu lani pridelali rekordnih 5200 ton paradižnika  |   ||
   

Italija: Na seznamu vrha trgovskih verig pri sosedih so: Esselunga, Lidl in Conad

20.01.2022
Esselunga, Lidl in Conad so bili po poročilu portala Alimentando vodilni italijanski drobnprodajni igralci, ki so prejeli priznanje za odličnost.

V poročilu so analizirali uspešnost desetih največjih trgovcev na drobno po tržnem deležu in treh najboljših akterjev v segmentu organizirane distribucije (Aspiag, Crai, D.It.). 

Proučevali so gospodarske kazalce (promet, dobičkonosnost. odprtost trgovine), a tudi rast, razvoj formata, lastne blagovne znamke, trajnost in ponujene storitve za stranke.

Esselunga je na prvem mestu na skupni lestvici, a tudi v kategorijah razvoja formatov, zasebnih znamk in storitev za stranke. Navajajo, da je Esselunga v zadnjih letih temeljito preoblikovala koncept super trgovine ter uvedla nove formate trgovin, kot sta Elisenda in LaEsse.

Na drugem mestu je Lidl, ki je dosegel dobre rezultate v vseh kategorijah, predvsem pri razvoju formata, v katerem je zasedel tretje mesto. Poročilo poudarja organiziranost Lidlovih oddelkov, a tudi njihov trajnostni pristop, na podlagi katerega je podjetje zasedlo tretje mesto.

Tretjeuvrščeni Conad prednjači za svoja prizadevanja v razvoju kanala supermarketov, v katerem je s 23,57-odstotnim deležem celo vodilni na trgu. 

V letu 2022 Conad načrtuje uvedbo spletne strani, ki bo ponujala nakupe hrane in različne druge storitve.

V poročilu Alimentando.info je Coop prejel priznanje za trajnostna prizadevanja ("Selex for Growth"), MD je prejel visoko oceno za vrhunski pilotni projekt v kategoriji razvoja formata, projekti zasebnih znamk Gruppo VeGe pa so bili ravno tako zelo prepoznani in pohvaljeni.

Na dnu lestvice so:Carrefour, D.it (z znamkama Sigma in Sisa) in domači Eurospin. 

Sodeč po tej raziskavi se je Carrefour soočil z izzivi v formatu. Podobno je z diskonterjem Eurospinom, ki je dobil nižje ocene za trajnost in glede slabše promocije zasebne blagovne znamke, ki je njihovo zaščitno znamenje.

Nazaj
 
 
 
 
back to top