IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Slovenija: Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"

18.07.2019
S promocijsko kampanjo "Naša super hrana” želi Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano promovirati lokalno pridelano in predelano hrano. V shemi kakovosti so sektorji pridelovalcev in predelovalcev mesa, mleka in sadja. 
 


Na 38. seji Sveta za promocijo so se člani sveta seznanili z rezultati pravkar uspešno zaključene prve triletne kampanje Naša super hrana in načrti za izvedbo kampanje za shemo kakovosti EKO in izbrana kakovost jeseni 2019. Seje se je udeležila tudi ministrica dr. Aleksandra Pivec.

Svet se je seznanil s "post-buy" analizo triletne promocijske kampanje Naša super hrana, ki jo je izvajalec Futura DDB zaključil junija letos. Valicon je predstavil rezultate javnomnenjskih raziskav o doseganju zastavljenih ciljev v celotni triletni kampanji, ki kažejo na bistveno povečanje prepoznavnosti pomena in vsebine znaka izbrana kakovost Slovenija. Znak postaja med potrošniki vedno bolj prepoznaven in zaupanja vreden. Kampanja je spodbudila tudi spremembe v nakupnih navadah potrošnikov v smeri iskanja lokalno pridelanih živil.

Svet se je seznanil s postopkom sprememb specifikacije za shemo izbrana kakovost za mleko, meso in sadje. Potrdil je tudi predlog sektorja prašičereje, da v naslednjem triletnem programu promocije ne bo sodeloval.                   

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano pripravlja elektronsko evidenco zavezancev za plačilo prispevka za promocijo po zakonu o promociji. Svet se je seznanil s potekom izgradnje elektronskih evidenc.  

Predstavniki ministrstva so v nadaljevanju predstavili potek priprav na izvedbo kampanje splošne promocije shem kakovosti (EKO in izbrana kakovost), ki jo ministrstvo načrtuje za jesen 2019.

Naslednja triletna sektorska promocija se bo izvajala predvidoma v obdobju od 2020 do 2022.

Svet za promocijo v okviru Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov sestavljajo: mag. Anita Jakuš, predstavnica Zadružne zveze Slovenije in predsednica sveta, dr. Tatjana Zagorc, predstavnica Gospodarske zbornice Slovenije, Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij (GZS - ZKŽP), Karmen Rodman, (GZS - ZKŽP), Anka  Miklavič Lipušček (GZS - ZKŽP), Danilo Potokar (KGZS), Anton Jagodic (KGZS), dr. Bojan Pahor (MKGP) in Ana Le Marechal (MKGP). 

Nazaj
 


 
 
 
back to top