IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 17.01.2018 || Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |  Lenta lani odprla 89 novih trgovin  |  Tudi francoska štruca na seznam Unesca?  |   Gomex načrtuje odprtje 30 novih prodajaln  |  Pão de Açucar uvaja nov model trgovin  |  Kaufland vstopa v Moldavijo  |  Trgovina prehitela avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih  |  Prepoved provizij za plačila s karticami "v zamudi"  |  Med ponudniki za gradnjo v Emoniki oz. Kolizeju (spet) tudi Spar?  |   ||
   

Svet/Avstrija: NASVET STROKOVNJAKINJE: Do kupcev je treba biti prijazen kot so v Avstriji

13.09.2017
Na današnjem trgu je huda konkurenca, proizvajalci pa prodajajo enake ali podobne proizvode. Edina stvar, ki posamezno podjetje loči od ostalih, je njihovo razmerje do kupcev, pravi Davorka Biondić Vince, ki za InStore v tiskanih izdajah redno piše o svojih pogledih na trgovino in o tem redno poučuje na delavnicah. Na tem mestu njena izkušnja iz Avstrije...

 
Le zadovoljen kupec se bo vedno znova rad vračal v vašo trgovino in vas priporočal prijateljem, sosedom, pisal o vas lepo na spletnih družbenih mrežah itd. Strategija zadrževanja starega kupca se je izkazala kot veliko cenejša od strategije privabljanja novih.

Pozitiven pristop, nasmeh in izkazana hvaležnost bodo naredili kupca zadovoljnega. 

V kateremkoli avstrijskem supermarketu boste, vas bodo vedno pričakali s prijaznim pozdravom: „Dober dan," ki je ob ljubeznivem nasmehu seveda obvezen pozdrav. Vsak prodajalec ali serviser polic obvezno prekine s tem delom, ko pridete na blagajno in tam ni nikogar in vas obvezno pozdravi tudi, če ste zgolj v neposredni bližini.
 
Prijazen pozdrav je vedno prava pot do zadovoljnega kupca...

Nazaj
 


 
 
 
back to top