IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |  Ljubitelji testenin so bolj zdravi, uživajo manj maščob (študija)  |  Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"  |  Zelena luč za Ceto   |  Nova sezona projekta Štartaj Slovenija  |   V Veliki Gorici odprli trgovino Bipa št.94  |  Gefco s poudarkom na nadaljnjem razvoju v regiji Adriatic  |  Obeta se rast lastnih blagovnih znamk   |  Tesco zagnal projekt "Fresh Veg Range", namenjen otrokom  |  Napredek pri povečanju trgovanja s Kitajsko  |  Mlinotest kuhal polento velikanko in odprl vrata obiskovalcem  |  Philip Morris International prehaja na brezdimne izdelke  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |  Padel svetovni rekord v hitrostnem požiranju rezancev  |  Židan: "Kmetijstvo čakajo težave"  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Spar predstavil novo linijo "superfood" napitkov  |  Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah  |  Lidl odprl svojo 50. trgovino v Sloveniji  |  Odprt novi Tommy v Vrgovcu  |   ||
   

Svet/Avstrija: NASVET STROKOVNJAKINJE: Do kupcev je treba biti prijazen kot so v Avstriji

13.09.2017
Na današnjem trgu je huda konkurenca, proizvajalci pa prodajajo enake ali podobne proizvode. Edina stvar, ki posamezno podjetje loči od ostalih, je njihovo razmerje do kupcev, pravi Davorka Biondić Vince, ki za InStore v tiskanih izdajah redno piše o svojih pogledih na trgovino in o tem redno poučuje na delavnicah. Na tem mestu njena izkušnja iz Avstrije...

 
Le zadovoljen kupec se bo vedno znova rad vračal v vašo trgovino in vas priporočal prijateljem, sosedom, pisal o vas lepo na spletnih družbenih mrežah itd. Strategija zadrževanja starega kupca se je izkazala kot veliko cenejša od strategije privabljanja novih.

Pozitiven pristop, nasmeh in izkazana hvaležnost bodo naredili kupca zadovoljnega. 

V kateremkoli avstrijskem supermarketu boste, vas bodo vedno pričakali s prijaznim pozdravom: „Dober dan," ki je ob ljubeznivem nasmehu seveda obvezen pozdrav. Vsak prodajalec ali serviser polic obvezno prekine s tem delom, ko pridete na blagajno in tam ni nikogar in vas obvezno pozdravi tudi, če ste zgolj v neposredni bližini.
 
Prijazen pozdrav je vedno prava pot do zadovoljnega kupca...

Nazaj
 


 
 
 
back to top