IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |   ||
   

Svet: NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...

01.06.2018

Trgov(in)ske novice od vsepovsod...

 

Aldi (Velika Britanija) je dobil devet nagrad na International Spirits Challenge-u, vključno z zlato medaljo za Oliver Cromwell London Dry Gin.

Lidl je že v prvem kvartalu leta dosegel zastavljen načrt in letošnji tržni delež na Nizozemskem, po raziskovanju IRI-ja.

Rewe je poročal, da je rast blagovne znamke pripomogla k rasti prodaje celotne ponudbe v njihovih trgovinah.

E.Leclerc je prevzel aplikacijo WineAdvisor, ki združuje skupnost, ki šteje 600.000 uporabnikov.

Delhaize je uvedel linijo zelenjave za otroke s fantastičnimi (beri zvenečimi) imeni, ki so še posebej odmevna za otroška ušesa.

Sainsbury's uporablja nove hermetično zaprte škatle za hrano, da bi zmanjšali plastično vsebino.

Coop (Švica) uvaja linijo proizvodov Heumilch, izdelano predvsem iz mlečnih proizvodov, ki  jih izdelujejo iz švicarskega najbolj kvalitetnega mleka. 

Migros je začel s prodajo kinoa kruha za kupce s celiakijo kot del svoje „aha!' free-from"  blagovne znamke.

Coop (Nizozemska) je s svojimi prihodki prvič v zgodovini presegel milijardo evrov, z rastjo prodaje v višini 5,3 odstotkov leta 2017.

Penny je lansiral znamko sadja in zelenjave Junior-Helden, da bi vzpodbudil proizvajalce, da naj preidejo od konvencionalne na organsko kmetijsko prakso.

Albert Heijn  ima sedaj v ponudbi okoli  2.000 organskih proizvodov kar predstavlja povečanje za 1.500.

Sonae (Portugalska) načrtuje otvoritev 70 „proximity" trgovin Continente Modelo do leta 2020. 

Auchan (Portugalska) namerava umakniti blagovni znamki trgovin: Jumbo in Pão de Açúcar.

DIA zapušča kitajski trg! 

Aldi Süd je lansiral spletno stran  'Aldi inspiriert', ki ponuja recepte, fitness in modne vodiče ter nasvete za delo na vrtu.

Lidl (Španija) je lani povečal prodajo za 7,8 odstotkov, na 3,59 milijard evrov.

Lidl (Velika Britanija) je lansiral kolekcijo lastnega pribora za gospodinsjtvo.

Carrefour načrtuje letos otvoritev 50 trgovin v Braziliji.

Colruyt v Belgiji uvaja okoli 40 proizvodov in so usmerjeni na potrebe muslimanske skupnosti. 

Spar je na Nizozemskem odprl prvi supermarket brez blagajn.

MD iz Italije napreduje kot diskonter in načrtuje otvoritev 180 trgovin do leta 2021.

Spar načrtuje odprtje 50 trgovin v Šri Lanki do leta 2023.

 



Nazaj
 


 
 
 
back to top