IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 18.07.2018 || Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |  Plače v trgovini z januarjem 2019 višje  |  Nestlé spet član skupine za trajnostno pridobivanje palmovega olja  |  Stavka v Amazonu tudi pri Nemcih  |  V Ljubljani uradno (ponovno) odprt slovensko-srbski poslovni klub  |  Costcutter zavrnil prevzemno ponudbo trgovca Co-op  |  Naložba novih črpalk verige KTC vredna 27 milijonov kun  |  Walmart se umika še iz japonskega trga  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC  |  EU in Japonska podpisali trgovinski sporazum  |  V letu 2016 je vsak zavrgel 0,2 kg hrane na dan  |  Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  BiH največ piva uvozi iz Srbije  |  Fructal začel z odkupom breskev  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |   ||
   

Svet: NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...

01.06.2018

Trgov(in)ske novice od vsepovsod...

 

Aldi (Velika Britanija) je dobil devet nagrad na International Spirits Challenge-u, vključno z zlato medaljo za Oliver Cromwell London Dry Gin.

Lidl je že v prvem kvartalu leta dosegel zastavljen načrt in letošnji tržni delež na Nizozemskem, po raziskovanju IRI-ja.

Rewe je poročal, da je rast blagovne znamke pripomogla k rasti prodaje celotne ponudbe v njihovih trgovinah.

E.Leclerc je prevzel aplikacijo WineAdvisor, ki združuje skupnost, ki šteje 600.000 uporabnikov.

Delhaize je uvedel linijo zelenjave za otroke s fantastičnimi (beri zvenečimi) imeni, ki so še posebej odmevna za otroška ušesa.

Sainsbury's uporablja nove hermetično zaprte škatle za hrano, da bi zmanjšali plastično vsebino.

Coop (Švica) uvaja linijo proizvodov Heumilch, izdelano predvsem iz mlečnih proizvodov, ki  jih izdelujejo iz švicarskega najbolj kvalitetnega mleka. 

Migros je začel s prodajo kinoa kruha za kupce s celiakijo kot del svoje „aha!' free-from"  blagovne znamke.

Coop (Nizozemska) je s svojimi prihodki prvič v zgodovini presegel milijardo evrov, z rastjo prodaje v višini 5,3 odstotkov leta 2017.

Penny je lansiral znamko sadja in zelenjave Junior-Helden, da bi vzpodbudil proizvajalce, da naj preidejo od konvencionalne na organsko kmetijsko prakso.

Albert Heijn  ima sedaj v ponudbi okoli  2.000 organskih proizvodov kar predstavlja povečanje za 1.500.

Sonae (Portugalska) načrtuje otvoritev 70 „proximity" trgovin Continente Modelo do leta 2020. 

Auchan (Portugalska) namerava umakniti blagovni znamki trgovin: Jumbo in Pão de Açúcar.

DIA zapušča kitajski trg! 

Aldi Süd je lansiral spletno stran  'Aldi inspiriert', ki ponuja recepte, fitness in modne vodiče ter nasvete za delo na vrtu.

Lidl (Španija) je lani povečal prodajo za 7,8 odstotkov, na 3,59 milijard evrov.

Lidl (Velika Britanija) je lansiral kolekcijo lastnega pribora za gospodinsjtvo.

Carrefour načrtuje letos otvoritev 50 trgovin v Braziliji.

Colruyt v Belgiji uvaja okoli 40 proizvodov in so usmerjeni na potrebe muslimanske skupnosti. 

Spar je na Nizozemskem odprl prvi supermarket brez blagajn.

MD iz Italije napreduje kot diskonter in načrtuje otvoritev 180 trgovin do leta 2021.

Spar načrtuje odprtje 50 trgovin v Šri Lanki do leta 2023.

 



Nazaj
 


 
 
 
back to top