IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.02.2020 || Vabilo na brezplačni seminar TZS o zakonodaji 1.aprila  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Carrefour prevzel 30 trgovin Makro  |  EKSKLUZIVNO: V Düsseldorfu EuroShop 2020 na vrhuncu (FOTOREPORTAŽA)  |  Virus ogroža pridelek paradižnika  |  Prihodnji teden začetek oddaje zbirnih vlog v kmetijstvu  |  Woolworths za prepoznavanje sadja uporablja umetno inteligenco  |  Kesko dobil "po prstih" - prepoved prevzema družbe Tukkuheino Oy  |  Tropic odprl tretji objekt v Bijeljini  |  Sinagoga objavila rezultate za leto 2019  |  Cene storitev pri proizvajalcih lani za 3,8 odstotka višje kot v 2018  |  Samovozeče vozilo za trgovine Nuro v Houstonu  |  Odličnost ekološkega medu potrjena na ocenjevanju v Italiji  |  Znan zmagovalni pregovor LM za sir Jošt:“Jošt je pol sendviča”  |  Muhtar Kent iz Coca-Cole 4.marca na IEDC-Poslovni šoli Bled  |  Vinske ikone v Zagrebu 6.in 7.marca  |  EU bo prepovedala uvoz sadja s sledovi klorpirifosa  |  Januarja se je pri komunalah nakopičilo še 5700 ton odpadne embalaže  |  Danes v Beogradu odprli Muzej čokolade  |  Nova izvršna direktorica znamke Donat Mg je Darja Teržan  |   ||
   

Svet: NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...

24.01.2020
Pripravili smo kratek pregled novic nekaterih večjih svetovnih trgovcev.
 

Carrefour je kupil 28 trgovin Auchana. Večina se jih nahaja v Lombardiji.
 
Auchan pričakuje v Franciji slabe rezultate 2019, ko bo čas za objavo.
 
Auchan je lansiral Cosmia Bio, organske proizvode za higieno in kozmetične naravne dodatke, ki so dosegljivi v Španiji, Franciji, Portugalski, Madžarski, Ukrajini, Poljski in Romuniji.
 
Netto Marken-Discount je predstavil 70 premium izdelkov pod blagovno znamko Lieblings.
 
Edeka je predstavila Respekt, blagovno znamko za čistila.
 
Rewe reklamira 30 novih kozmetičnih proizvodov na Kitajskem in sicer prek spletnega velikana Alibabe.
 
Bol.com je prevzel spletno prodajo Etos’ kozmetičnih proizvodov, ki jih prek spleta prodaja tudi Albert Heijn.

Amazon je okrepil tržni delež v VB in je ta lani dosegel že 30%.

Aldi in Lidl imata v VB 14% tržnega deleža, še leta 2008 zgolj 5%.

Lidl v Franciji izredno napreduje kar zadeva tržni delež, pohvalijo pa se tudi z neposredno komunikacijo (karkoli že to pomen) s 400.000 gospodinjstvi oz.kupci.

Amazon je v Nemčiji znižal cene dostave za izdelke, ki jih dostavljajo svojim naročnikom.

Poundland je v VB lansiral lastno znamko pripravljene hrane. 

Coop Suisse je na Kitajskem, na Japonskem in v Ruandi predstavil tri različne čajne izdelke, lastne blagovne znamke - Coop Fine Food.

Jumbo in HEMA, nizozemska trgovca, sta se dogovorila za sodelovanje na ozemljih Nizozemske in Belgije. 
 
Coop namerava na Švedskem ponovno lansirati blagovno znamko Xtra, kakih 250 cenenih živilskih in gospdinjskih izdelkov za vsak dan.Potrudili so se za nov izgled izdelkov in novo embalažo.
 
Sonae je na Portugalskem na odlični poti presežkov spletne prodaje s katero so lastniki vedno bolj zadovoljni.  

Boots je v VB zamenjal plastične vrečke z biorazgradljivimi. 

Billa je v Avstriji ob božiču lansirala različne živilske izdelke med katerimi je 31 takih, ki so "suhi" in 20 "zamrznjenih".
 
El Corte Inglés bo drugo leto preizkusil nov format supermarketa v Madridu.

Lidl je v Franciji odprl novo spletno stran za prodajo lepotnih izdelkov t.i. "pop-up store".

X5 je v Rusiji odprl pravi testni "laboratorij", kjer preizkušajo supermarket z novimi tehnologijami. 
 
Walmart kot daleč največji trgovec na svetu (2 milijona zaposlenih) načrtuje v petih do sedmih letih odprtje 500 trgovin na Kitajskem, kjer jih ima trenutno manj od polovice te številke.

 

 




Nazaj
 


 
 
 
back to top