IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 24.10.2018 || Jutri 4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu   |  Lidl jutri odpira trgovino št.53 v Hočah   |  Do četrtka poteka v Ljubljani svetovni seminar o črtnih kodah na izdelkih   |  Opolnoči podražitev dizla in pocenitev bencina   |  Paloma z naložbo novega stroja in vložkom za cca.50 milijonov evrov  |  Ankaran kot prvi brez plastičnih vrečk  |  Barcaffe na 9. TriestEspresso Expu v Trstu   |  EK objavila osnutek uredbe za omejititev trans maščob v živilih  |  Monsantu krepko znižali odškodnino za bolnika z rakom  |  Razpoloženje potrošnikov oktobra boljše  |  Mark Croonen zapušča Ahold Delhaize   |  Nemec, ki je v trgovinah zastrupljal otroško hrano, obsojen na 12 let in pol zapora  |  Novi logistični center verige X5 v Petrozavodsku  |  In Your Pocket razglasil najboljše lokale s hrano v Ljubljani  |  Dogovor o zmanjšanem pakiranju sladkorja, soli, masti  |  Simončič je novi predsednik Sveta RS za kmetijstvo in podeželje  |  Praznik kave "TriestEspresso Expo" od 25. do 27.oktobra  |  Kompetentni kadri za večjo konkurenčnost živilstva  |  Spremembe v vodstvu Coca Cole  |  Študentje s top inovacijo pod imenom "MOUSSE-HAVE" danes na sejmu Sial v Parizu  |   ||
   

Svet: NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih

19.09.2018
Pripravili smo kratek pregled razvoja lastnih blagovnih znamk pri večjih svetovnih trgovcih.
 

Tegut je v Nemčiji predstavil blagovno znamko Jeden Tag, ki ponuja približno 700 izdelkov za vsakdanjo rabo, vključujoč mlečne izdelke, pijače, sladkarije, meso, zamrznjeno hrano in izdelke za osebno nego.

Nemška veriga drogerij Dmrazširja ponudbo hrane in preizkuša zamrznjene izdelke.

Casino predstavlja okolju prijazno linijo pleničk pod blagovno znamko Les Tilapins.

Rewe oziroma njegov diskontni format trgovin Penny sta razširila linijo trajnostno pridelanih naravnih sokov.

Coop Švedska je najel televizijske osebnosti in kuharja Paola Roberta, s katerim želi pridobiti navdušence na italijanskimi živili.

Italijanski trgovec Unes je v ponudbo spravil linijo eko trajnostnih izdelkov za pomoč pri gospodinjskih opravilih pod blagovno znamki Green Oasis Casa.

Migros je na skoraj vse svoje izdelke prilepil etiketo M-Check, ki kupcem ponuja informacije o ravni trajnostnega pridobivanja določenega produkta.

Asda je med svojimi izdelki Free From močno znižala cene in dodala 100 novih izdelkov.

Tesco je na Poljskem močno povečal delež lastnih blagovnih znamk, da bi tako lažje tekmoval z diskonterji.

Penny Market je v Italiji predstavil znamko Vicino, ki vsebuje okoli 25 izdelkov manjših lokalnih proizvajalcev.

Kaufland je na police postavil blagovno znamko za manjše trgovine K-To Go, ki jo bo na začetku predstavljalo 54 izdelkov, med katerimi so smutiji, hladni sokovi, gazirane pijače, mlečni napitki, žitarice, zavitki, sendviči, mesni prigrizki, solate in suši.

Centra je na Irskem predstavila linijo, imenovano Inspired by Centra, ki vsebuje prek 100 novih izdelkov.

Trgovec Iceland je izdelke lastne blagovne znamke začel označevati z nalepkami Primerno za vegane.

Nazaj
 


 
 
 
back to top