IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Dolenjski kulinarični zemljevid Janeza Bogataja  |  Nestlé počasi zapušča kategorijo mesa  |  Člani uprave Metroja dobili direktorske položaje  |  Albert Heijn preizkuša tovornjake brez izpustov CO2  |  Lidl bo letos odprl vsaj pet novih trgovin  |  Mercatorjeva dobrodelna tekma RK Krim Mercator - RK Celje Pivovarna Laško  |  Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |   ||
   

Svet: NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih

19.09.2018
Pripravili smo kratek pregled razvoja lastnih blagovnih znamk pri večjih svetovnih trgovcih.
 

Tegut je v Nemčiji predstavil blagovno znamko Jeden Tag, ki ponuja približno 700 izdelkov za vsakdanjo rabo, vključujoč mlečne izdelke, pijače, sladkarije, meso, zamrznjeno hrano in izdelke za osebno nego.

Nemška veriga drogerij Dmrazširja ponudbo hrane in preizkuša zamrznjene izdelke.

Casino predstavlja okolju prijazno linijo pleničk pod blagovno znamko Les Tilapins.

Rewe oziroma njegov diskontni format trgovin Penny sta razširila linijo trajnostno pridelanih naravnih sokov.

Coop Švedska je najel televizijske osebnosti in kuharja Paola Roberta, s katerim želi pridobiti navdušence na italijanskimi živili.

Italijanski trgovec Unes je v ponudbo spravil linijo eko trajnostnih izdelkov za pomoč pri gospodinjskih opravilih pod blagovno znamki Green Oasis Casa.

Migros je na skoraj vse svoje izdelke prilepil etiketo M-Check, ki kupcem ponuja informacije o ravni trajnostnega pridobivanja določenega produkta.

Asda je med svojimi izdelki Free From močno znižala cene in dodala 100 novih izdelkov.

Tesco je na Poljskem močno povečal delež lastnih blagovnih znamk, da bi tako lažje tekmoval z diskonterji.

Penny Market je v Italiji predstavil znamko Vicino, ki vsebuje okoli 25 izdelkov manjših lokalnih proizvajalcev.

Kaufland je na police postavil blagovno znamko za manjše trgovine K-To Go, ki jo bo na začetku predstavljalo 54 izdelkov, med katerimi so smutiji, hladni sokovi, gazirane pijače, mlečni napitki, žitarice, zavitki, sendviči, mesni prigrizki, solate in suši.

Centra je na Irskem predstavila linijo, imenovano Inspired by Centra, ki vsebuje prek 100 novih izdelkov.

Trgovec Iceland je izdelke lastne blagovne znamke začel označevati z nalepkami Primerno za vegane.

Nazaj
 


 
 
 
back to top