IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.06.2019 || Nevarnost pesticida klorpirifos za zatiranje škodljivcev na pridelkih  |  Tretjina Evropejcev dnevno uživa prehranska dopolnila  |  Effie Slovenija 2020 z novim vodstvom  |  Pingo Doce za pakiranja uporablja plastiko iz oceanov  |  Sainsbury's uvaja "otoke" za natakanje vode  |  Coop odprl prvo "non-stop" trgovino brez blagajn  |  Hercegovska jabolka uživajo tudi na Maldivih  |  Prvi Gomex v beograjski Borči  |  Violeta prevzela čapljinsko podjetje Lasta  |  Prihodki trgovine v prvem četrtletju letos navzgor za 10 %  |  Mesarji lahko gostincem prodajo le četrtino blaga  |  Ob lansiranju nove embalaže Žitovega Zlatega polja o ogljikovih hidratih  |  Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |   ||
   

Svet: NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih

19.09.2018
Pripravili smo kratek pregled razvoja lastnih blagovnih znamk pri večjih svetovnih trgovcih.
 

Tegut je v Nemčiji predstavil blagovno znamko Jeden Tag, ki ponuja približno 700 izdelkov za vsakdanjo rabo, vključujoč mlečne izdelke, pijače, sladkarije, meso, zamrznjeno hrano in izdelke za osebno nego.

Nemška veriga drogerij Dmrazširja ponudbo hrane in preizkuša zamrznjene izdelke.

Casino predstavlja okolju prijazno linijo pleničk pod blagovno znamko Les Tilapins.

Rewe oziroma njegov diskontni format trgovin Penny sta razširila linijo trajnostno pridelanih naravnih sokov.

Coop Švedska je najel televizijske osebnosti in kuharja Paola Roberta, s katerim želi pridobiti navdušence na italijanskimi živili.

Italijanski trgovec Unes je v ponudbo spravil linijo eko trajnostnih izdelkov za pomoč pri gospodinjskih opravilih pod blagovno znamki Green Oasis Casa.

Migros je na skoraj vse svoje izdelke prilepil etiketo M-Check, ki kupcem ponuja informacije o ravni trajnostnega pridobivanja določenega produkta.

Asda je med svojimi izdelki Free From močno znižala cene in dodala 100 novih izdelkov.

Tesco je na Poljskem močno povečal delež lastnih blagovnih znamk, da bi tako lažje tekmoval z diskonterji.

Penny Market je v Italiji predstavil znamko Vicino, ki vsebuje okoli 25 izdelkov manjših lokalnih proizvajalcev.

Kaufland je na police postavil blagovno znamko za manjše trgovine K-To Go, ki jo bo na začetku predstavljalo 54 izdelkov, med katerimi so smutiji, hladni sokovi, gazirane pijače, mlečni napitki, žitarice, zavitki, sendviči, mesni prigrizki, solate in suši.

Centra je na Irskem predstavila linijo, imenovano Inspired by Centra, ki vsebuje prek 100 novih izdelkov.

Trgovec Iceland je izdelke lastne blagovne znamke začel označevati z nalepkami Primerno za vegane.

Nazaj
 


 
 
 
back to top