IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 12.07.2020 || Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |   ||
   

Velika Britanija: Morrisons s telefonsko storitvijo presegel 100.000 naročil

05.06.2020
V času, ko je večina svetovnega prebivalstva od fizičnih trgovin presedljala na spletno nakupovanje, je eden izmed štirih najmočnejših britanskih trgovcev vzpostavil linijo za telefonska naročila.
 
 
Storitev je trgovec uvedel aprila, ko so se povečala naročila prek spletne platforme, a so odgovorni v podjetju želeli poskrbeti tudi za tisti majhen delež prebivalstva, ki doma bodisi nima interneta bodisi pri rokovanju s svetovnim spletom ni domač. "Za mnoge je bila to v času pandemije edina možna rešitev," so sporočili s sedeža trgovca v Bradfordu.
 
Za to skupino je Morrisons organiziral telefonsko linijo, prek katere so stranke naročale živila in ga isti ali pa naslednji dan dobile na dom. Storitev je minuli teden presegla 100.000 naročil. Za takšen, tradicionalen način naročanja, so se pri Morrisons odločili potem ,ko so v začetku aprila dobili povečano število klicev, predvsem starejše populacije, če bi jim lahko živila dostavili na dom.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top