IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 17.11.2019 || Začenja se Evropski teden zmanjševanja odpadkov  |  ECOMMERCE DAY 2019 zrušil vse rekorde  |  Rekordnih 238 okusov sladoleda v Vancouvru  |  Nova Sirkova penina "Bjana blanc de noir" z novim logotipom   |  Amazon zakupil še dve spletni domeni v BiH  |  Skupina Petrol z višjim dobičkom  |  Tradicionalni slovenski zajtrk uvod v dan slovenske hrane  |  Tosama od nedelje do torka na sejmu PLMA V Chicagu  |  Odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  GZS:"Dolžniška zavora bo znižala gospodarsko rast"  |  Gault&Millau razglasil najboljše za leto 2020  |  Mlekarna Dean Foods išče zaščito pred stečajem  |  Države Bricsa kritične do trgovinskega protekcionizma  |  Premium tonik Dialogue predstavila Danijela Martinović in Tomaž Kavčič  |  Parmezan največkrat ponarejeno živilo na svetu  |  Walmartu tretje četrtletje polepšala e-prodaja  |  Lani dve tretjini vinarjev poslovali z dobičkom  |  Žitov zajtrk reševalnih ekip, gasilcev in v porodnišnicah  |  Pošta Slovenije zaključila prevzem družbe Intereuropa  |  Spodbujanje kratkih nabavnih verig in lokalne samooskrbe  |   ||
   

ZDA: Mondelēz želi do leta 2025 proizvajati le še trajnostno čokolado

21.05.2019
Mednarodno uveljavljen proizvajalec Mondelēz International, znan po svojih blagovnih znamkah  Côte d’Or, Oreo in Milka, oziroma njegovi vodilni, so izrazili željo in cilj, da bodo do leta 2025 celotno količino kakava za čokolade pridobivali na trajnosten način.
 
 
Trajnostna označba Cocoa Life je bila ustanovljena leta 2012, tri leta kasneje so izdelki Côte d'Or postali prvi pod Mondelēzom, ki so se lahko pohvalili z omenjenim žigom. Trenutno je približno 43 % izdelkov pod ameriško korporacijo, ki si zasluži certifikat Cocoa Life.
 
Do leta 2025 želi Mondelēz priti do 100 %, tako da se bodo kmetovalci, ki za proizvajalca gojijo kakav, v prihajajočem obdobju srečali s številnimi izzivi - podnebne spremembe, revščina, izkoriščanje otrok za delo. Projekt Cocoa Life je trenutno aktiven v šestih državah proizvajalkah kakava.
 
Trajnostni program zagotavlja znanje, usposabljanje in vodenje po lokalnih skupnostih držav proizvajalk. Cocoa Life zaobjema 142.000 kmetovalcev, ki skrbijo za nasade kakavovca. "Naše podjetje se izjemno močno trudi, da bi bila kategorija čokoladnih prigrizkov v celoti trajnostno naravnana in ob pridelavi ne bi bilo žrtev," je med drugim povedal izvršni direktor multinacionalke, Dirk Van de Put.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top