IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.06.2019 || Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |  PPR reja ponuja priložnosti za rejce in Spodnje Podravje  |  Znana datum in lokacija odprtja prve trgovine Mercadona  |  Pernod Ricard prevzel premijsko znamko viskija Rabbit Hole  |  Coca-Cola in Costa "postregli" s kavo v pločevinki  |  Midi organic odprl obrat za toplotno obdelavo sadja  |  Vlada potrdila predlog zakona o omejitvi uporabe cigaret  |  Carrefour v Parizu odprl prvo (ločeno) restavracijo   |  Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |   ||
   

ZDA: Mondelēz želi do leta 2025 proizvajati le še trajnostno čokolado

21.05.2019
Mednarodno uveljavljen proizvajalec Mondelēz International, znan po svojih blagovnih znamkah  Côte d’Or, Oreo in Milka, oziroma njegovi vodilni, so izrazili željo in cilj, da bodo do leta 2025 celotno količino kakava za čokolade pridobivali na trajnosten način.
 
 
Trajnostna označba Cocoa Life je bila ustanovljena leta 2012, tri leta kasneje so izdelki Côte d'Or postali prvi pod Mondelēzom, ki so se lahko pohvalili z omenjenim žigom. Trenutno je približno 43 % izdelkov pod ameriško korporacijo, ki si zasluži certifikat Cocoa Life.
 
Do leta 2025 želi Mondelēz priti do 100 %, tako da se bodo kmetovalci, ki za proizvajalca gojijo kakav, v prihajajočem obdobju srečali s številnimi izzivi - podnebne spremembe, revščina, izkoriščanje otrok za delo. Projekt Cocoa Life je trenutno aktiven v šestih državah proizvajalkah kakava.
 
Trajnostni program zagotavlja znanje, usposabljanje in vodenje po lokalnih skupnostih držav proizvajalk. Cocoa Life zaobjema 142.000 kmetovalcev, ki skrbijo za nasade kakavovca. "Naše podjetje se izjemno močno trudi, da bi bila kategorija čokoladnih prigrizkov v celoti trajnostno naravnana in ob pridelavi ne bi bilo žrtev," je med drugim povedal izvršni direktor multinacionalke, Dirk Van de Put.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top