IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 28.10.2020 || Več kot 1000 udeležencev pripravljenih za 1.spletni FMCG marketinški dogodek InStore Srbija   |  Dizel se je podražil, 95-oktanski bencin pocenil  |  Evropski parlament odločil v prid proizvajalcem nadomestkov mesnim izdelkom  |  Omejitev gibanja na občine  |   FMCG Brand Forum ONLINE v četrtek iz posebnega studia uredništva InStore v hotelu Hyatt Beograd  |  Kmetijsko gozdarska zbornica ima novega predsednika - Romana Žvegliča  |  Spletni MOS predstavlja prelomnico  |  EU bo za vodenje WTO najverjetneje podprla nigerijsko kandidatko  |  Muslimani po svetu (jezni na Macrona) bojkotirajo francoske izdelke  |  Izšel je oktobrski InStore št.88 hrvaške redakcije (tudi na spletu)   |  ZANIMIVOST:Letalski obroki v trgovinah K-Citymarket  |  X5 Retail v Moskvi odprl prvo trgovino brez osebja  |  V petek v Beogradu odpirajo Galerijo, največji nakupovalni center v regiji (VIDEO)  |  Podjetja bolje pripravljena na nov val epidemije  |  Z mednarodnim projektom do priložnosti za razvoj vinarstva  |  Slovenske znamke krepko prispevale k prihodkom Atlantic Grupe  |  Poziv k bojkotu francoskih izdelkov Turčijo še bolj oddaljuje od EU  |  Realni prihodek od prodaje v trgovini na drobno v septembru nekoliko nižji kot v avgustu  |  Ivanc:" Do konca leta po ocenah ogroženih okoli 5000 delovnih mest"  |  Novi ukrepi za zajezitev virusa  |   ||
   

ZDA: Mondelēz želi do leta 2025 proizvajati le še trajnostno čokolado

21.05.2019
Mednarodno uveljavljen proizvajalec Mondelēz International, znan po svojih blagovnih znamkah  Côte d’Or, Oreo in Milka, oziroma njegovi vodilni, so izrazili željo in cilj, da bodo do leta 2025 celotno količino kakava za čokolade pridobivali na trajnosten način.
 
 
Trajnostna označba Cocoa Life je bila ustanovljena leta 2012, tri leta kasneje so izdelki Côte d'Or postali prvi pod Mondelēzom, ki so se lahko pohvalili z omenjenim žigom. Trenutno je približno 43 % izdelkov pod ameriško korporacijo, ki si zasluži certifikat Cocoa Life.
 
Do leta 2025 želi Mondelēz priti do 100 %, tako da se bodo kmetovalci, ki za proizvajalca gojijo kakav, v prihajajočem obdobju srečali s številnimi izzivi - podnebne spremembe, revščina, izkoriščanje otrok za delo. Projekt Cocoa Life je trenutno aktiven v šestih državah proizvajalkah kakava.
 
Trajnostni program zagotavlja znanje, usposabljanje in vodenje po lokalnih skupnostih držav proizvajalk. Cocoa Life zaobjema 142.000 kmetovalcev, ki skrbijo za nasade kakavovca. "Naše podjetje se izjemno močno trudi, da bi bila kategorija čokoladnih prigrizkov v celoti trajnostno naravnana in ob pridelavi ne bi bilo žrtev," je med drugim povedal izvršni direktor multinacionalke, Dirk Van de Put.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top