IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 26.09.2020 || Počivalšek prepričan v svetlo prihodnost slovenskega turizma  |  Preurejeni Super Konzum v Ivanić Gradu odprl vrata  |  Oblasti v Parizu in Marseillu jezne zaradi novih omejitev  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |   WEBSI Spletni prvaki: "Digitalna agencija leta (ponovno) Agencija 101   |  Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"  |  Podjetje Plevnik d.o.o. s tehnološkimi novostmi za sirarstvo in mlekarstvo  |  DZ o nedeljskem zaprtju trgovin z glasovanjem v torek  |  Rožič: "Če ne uspemo, bomo sprožili referendum"   |  Nov Univerexport na Bulevarju partijarha Pavla v Novem Sadu  |  Žabka na domačem trgu odprla prodajni objekt št. 6500   |  Prekinitev širjenja v Avstralijo je Kaufland drago stala  |  Lidl v Zaječarju in Zrenjaninu odpira trgovini 1. oktobra  |  Poročilo JTI opozarja, da se na črnem trgu "pripravlja k nevihti"  |  Ob 25-letnici STO podčrtali pomen sodelovanja in predane ekipe  |  Podravka obdarila najmlajše meščane Koprivnice  |  Iz Walmarta najavljajo povišanje plač zaposlenim  |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Mars "pokopal" strica Bena - riž se odslej imenuje Ben's Original  |   ||
   

ZDA: Mondelēz želi do leta 2025 proizvajati le še trajnostno čokolado

21.05.2019
Mednarodno uveljavljen proizvajalec Mondelēz International, znan po svojih blagovnih znamkah  Côte d’Or, Oreo in Milka, oziroma njegovi vodilni, so izrazili željo in cilj, da bodo do leta 2025 celotno količino kakava za čokolade pridobivali na trajnosten način.
 
 
Trajnostna označba Cocoa Life je bila ustanovljena leta 2012, tri leta kasneje so izdelki Côte d'Or postali prvi pod Mondelēzom, ki so se lahko pohvalili z omenjenim žigom. Trenutno je približno 43 % izdelkov pod ameriško korporacijo, ki si zasluži certifikat Cocoa Life.
 
Do leta 2025 želi Mondelēz priti do 100 %, tako da se bodo kmetovalci, ki za proizvajalca gojijo kakav, v prihajajočem obdobju srečali s številnimi izzivi - podnebne spremembe, revščina, izkoriščanje otrok za delo. Projekt Cocoa Life je trenutno aktiven v šestih državah proizvajalkah kakava.
 
Trajnostni program zagotavlja znanje, usposabljanje in vodenje po lokalnih skupnostih držav proizvajalk. Cocoa Life zaobjema 142.000 kmetovalcev, ki skrbijo za nasade kakavovca. "Naše podjetje se izjemno močno trudi, da bi bila kategorija čokoladnih prigrizkov v celoti trajnostno naravnana in ob pridelavi ne bi bilo žrtev," je med drugim povedal izvršni direktor multinacionalke, Dirk Van de Put.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top