IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 21.09.2019 || NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Jutri bodo odprli 186. Oktoberfest  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

ZDA: Mondelēz želi do leta 2025 proizvajati le še trajnostno čokolado

21.05.2019
Mednarodno uveljavljen proizvajalec Mondelēz International, znan po svojih blagovnih znamkah  Côte d’Or, Oreo in Milka, oziroma njegovi vodilni, so izrazili željo in cilj, da bodo do leta 2025 celotno količino kakava za čokolade pridobivali na trajnosten način.
 
 
Trajnostna označba Cocoa Life je bila ustanovljena leta 2012, tri leta kasneje so izdelki Côte d'Or postali prvi pod Mondelēzom, ki so se lahko pohvalili z omenjenim žigom. Trenutno je približno 43 % izdelkov pod ameriško korporacijo, ki si zasluži certifikat Cocoa Life.
 
Do leta 2025 želi Mondelēz priti do 100 %, tako da se bodo kmetovalci, ki za proizvajalca gojijo kakav, v prihajajočem obdobju srečali s številnimi izzivi - podnebne spremembe, revščina, izkoriščanje otrok za delo. Projekt Cocoa Life je trenutno aktiven v šestih državah proizvajalkah kakava.
 
Trajnostni program zagotavlja znanje, usposabljanje in vodenje po lokalnih skupnostih držav proizvajalk. Cocoa Life zaobjema 142.000 kmetovalcev, ki skrbijo za nasade kakavovca. "Naše podjetje se izjemno močno trudi, da bi bila kategorija čokoladnih prigrizkov v celoti trajnostno naravnana in ob pridelavi ne bi bilo žrtev," je med drugim povedal izvršni direktor multinacionalke, Dirk Van de Put.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top