IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

ZDA: Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks

18.07.2019
Svetovno uveljavljeni koncern Mondelēz International poroča o zaključku prevzema večinskega deleža v proizvajalcu prigrizkov, Perfect Snacks.
 
 
Portfelj izdelkov slednjega vsebuje blagovne znamke Perfect Bar, The Original Refrigerated Protein Bar in Perfect Snacks ter še nekatere ostale linije organskih beljakovinskih ploščic brez GSO in brez masla.
 
Predsednik poslovanja koncerna v severnoameriški enoti, Glen Walter je ob tem povedal: "Pripojitev večinskega deleža pri proizvajalcu Perfect Snacks dodatno krepi naš vodilen položaj na področju hitro rastoče kategorije ohlajenih prigrizkov."
 
Sicer bo družba Perfect Snack obdržala določeno avtonomijo in delovala kot ločeno poslovanje, zato da obdrži svojo zagonsko naravo, Mondelez pa bo skušal pomagati zlasti na področju distribucije in zagotavljanja sredstev za čim večjo prisotnost na ameriškem trgu.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top