IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 05.12.2019 || Fortenova Počivalška (zaradi Mercatorja) prijavila Evropski komisiji  |  Oktobra z največjim padcem trgovine na drobno  |  Turk:"Za sodelovanje prepričati tudi politiko"  |  OZS danes praznuje abrahama  |  Lidl odprl trgovini v Apatinu in Gornjem Milanovcu   |  Prenovljen zagrebški Branimir mingle mall  |   Podelitev certifikatov znamke Okusiti Laško  |  Podravka že kmalu z novim izdelkom - Čokolindo  |  Praznični Šumi spektakel z Dunking Devils  |  Plačilne transakcije z uporabo nosljive tehnologije naraščajo  |  Tesco širi (brezplačne) električne polnilne postaje  |  Foreo izgubil cca.11 milijonov dolarjev zaradi napake s ceno  |  Danes CEO Summit Beograd revije InStore in tednika Nin  |  Nihanja v preskrbljenosti odraslih prebivalcev z vitaminom D  |  Barry Callebaut gradi največje skladišče za čokolado na svetu  |  Blizu Banjaluke proizvajajo sladoled iz kozjega mleka  |  Odprli nov Interspar hipermarket v Zadru  |  Finska predlaga pogajalski okvir za večletni proračun EU   |  Sodišče EU o tožbi Slovenije proti Evropski komisiji glede terana  |  Okrogla 80. izdaja revije InStore tudi na spletu  |   ||
   

ZDA: Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks

18.07.2019
Svetovno uveljavljeni koncern Mondelēz International poroča o zaključku prevzema večinskega deleža v proizvajalcu prigrizkov, Perfect Snacks.
 
 
Portfelj izdelkov slednjega vsebuje blagovne znamke Perfect Bar, The Original Refrigerated Protein Bar in Perfect Snacks ter še nekatere ostale linije organskih beljakovinskih ploščic brez GSO in brez masla.
 
Predsednik poslovanja koncerna v severnoameriški enoti, Glen Walter je ob tem povedal: "Pripojitev večinskega deleža pri proizvajalcu Perfect Snacks dodatno krepi naš vodilen položaj na področju hitro rastoče kategorije ohlajenih prigrizkov."
 
Sicer bo družba Perfect Snack obdržala določeno avtonomijo in delovala kot ločeno poslovanje, zato da obdrži svojo zagonsko naravo, Mondelez pa bo skušal pomagati zlasti na področju distribucije in zagotavljanja sredstev za čim večjo prisotnost na ameriškem trgu.

 

Nazaj
 



 
 
 
back to top