IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 15.08.2020 || Velika Britanija uvaja karanteno za Francijo  |  Črna gora spet odprta za sosede  |  Mediana: "Več kot polovica z manj obiski v trgovinah"  |  Voka Snaga poziva na pravilno zbiranje bioodpadkov  |  Nov Univerexport v Zrenjaninu  |  Za dezinfekcijska sredstva bo šlo 7,2 milijona litrov vina  |   ZDA zadržale (visoke) carine za evropske izdelke  |  Zavezništvo Agecore se je (po 200 dneh) pobotalo s Coca-Colo  |  Sky Cola na naslovnici z Wonder Woman  |  Nestlé razvija napitek iz grahovih proteinov  |  ZN v Libanon že poslali 50 tisoč ton moke  |  Amazon na jugu Indije zagnal spletno prodajo zdravil  |  Carrefour doniral 40 ton hrane Libanonu  |  Walmart in Instacart s skupnim projektom hitre dostave  |  Eurospin danes odprl najprej v Zadru!  |  Na Obali zadovoljni s turističnim obiskom  |  TC Voli odprl objekt v Danilovgradu   |  ZANIMIVOST: Nekdanja žrtev napada Edena Hazarda obogatela z vodko  |  "Jana summer alarm by Saatchi Croatia"  |  V Galiciji zaradi koronavirusa prepovedali kajenje  |   ||
   

ZDA: Molson Coors lansira novo brezalkoholno pivo

22.12.2017

V podjetju Molson Coors so se odločili, da v prihajajočem letu 2018 lansirajo novo brezalkoholno pivo, saj si želijo, da uspeh, ki ga ta kategorija doživlja v Evropi prenesejo še na Severno Ameriko. 


 
 
Sporočili so še, da se bo novo pivo pred nastopom v ZDA najprej pojavilo v Kanadi. Še vedno ni znano ali bo to pivo samostojna blagovna znamka ali pa bo nastopilo pod imenom kake od že obstoječih blagovnih znamk izdelkov iz Molson Coorsa.

V svoji ponudbi imajo že kar nakaj piv z  nizkim odstotkom ali brez alkohola, a v glavnem na evropskih trgih.
 
Brezalkoholna kategorija predstavlja okoli 14% skupnega pivskega trga v državah kot sta Španija in Nemčija.
 
Povpraševanje v Severni Ameriki je precej manjše, a ravno s to potezo želijo v podjetju  mladim Kanadčanom in Američanom poslati neke vrste sporočilo, da naj razmislijo o bolj zdravih možnostih pitja alkohola. 

Najavili so, da bodo imeli do leta 2025 na vsej svojih trgih vsaj eno blagovno znamko piva z nizkim ali brez kakršnegakoli odstotka alkohola. 

Je pa Molson Coors predstavil že Molson Excel brez alkohola v Severni Ameriki leta 1992 in pa Coors Non-Alcoholic leta 1997. Na drugih trgih so v zadnjih letih ravno tako okrepili  svojo usmerjenost v tej kategoriji in so tako leta 2013 lansirali blagovni znamki kot sta Staropramen Cool Cider Beer Mix (2% alkohola miks ciderja in piva) in brezakoholno limonado Staropramen Brewer's Lemonade.
 
Vir: www.just-drinks.com

Nazaj
 


 
 
 
back to top