IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.04.2021 || Bitcoin prvič presegel vrednost 62.000 dolarjev  |  Spletni FMCG Marketing Summit 2021 hrvaške revije InStore bo 18.maja  |  Odpovedali številne protikoronske ukrepe  |  Na Goričkem zasadili 1200 jablan starih sort  |  Sanofi z obsežno investicijo v azijsko tovarno  |  Italijanska različica "Whole Foods-a" razširja svoje omrežje  |  Minister Podgoršek na terenskem ogledu stanja po pozebi  |  ZANIMIVOST: Hladnemu mleku v čaju prednost pred vročo vodo  |  Kipper nadaljuje z "eksplozijo" otvoritev  |  Amazon predstavlja novo blagovno znamko Aplenty  |  Carnex na sejmu Prodexpo v Moskvi  |  V Pomurskih mlekarnah letos pričakujejo 10-odstotno rast  |  Vero v Skopju začenja s storitvijo Vero Drive  |  "Wine EnoGastro Vip Event" z novim imenom  |  Mercator v iskanju najboljšega peciva   |  Migros uvaja Nutri-Score oznake za svoje PL proizvode  |  Waitrose in John Lewis se predstavljata s hrano iz Levanta  |  Predstavniki gostinstva in turizma pričakujejo pomoč panogi  |  Delavci Amazona v Alabami brez sindikata  |  Skupščina Štajerske gospodarske zbornice   |   ||
   

ZDA: Molson Coors lansira novo brezalkoholno pivo

22.12.2017

V podjetju Molson Coors so se odločili, da v prihajajočem letu 2018 lansirajo novo brezalkoholno pivo, saj si želijo, da uspeh, ki ga ta kategorija doživlja v Evropi prenesejo še na Severno Ameriko. 


 
 
Sporočili so še, da se bo novo pivo pred nastopom v ZDA najprej pojavilo v Kanadi. Še vedno ni znano ali bo to pivo samostojna blagovna znamka ali pa bo nastopilo pod imenom kake od že obstoječih blagovnih znamk izdelkov iz Molson Coorsa.

V svoji ponudbi imajo že kar nakaj piv z  nizkim odstotkom ali brez alkohola, a v glavnem na evropskih trgih.
 
Brezalkoholna kategorija predstavlja okoli 14% skupnega pivskega trga v državah kot sta Španija in Nemčija.
 
Povpraševanje v Severni Ameriki je precej manjše, a ravno s to potezo želijo v podjetju  mladim Kanadčanom in Američanom poslati neke vrste sporočilo, da naj razmislijo o bolj zdravih možnostih pitja alkohola. 

Najavili so, da bodo imeli do leta 2025 na vsej svojih trgih vsaj eno blagovno znamko piva z nizkim ali brez kakršnegakoli odstotka alkohola. 

Je pa Molson Coors predstavil že Molson Excel brez alkohola v Severni Ameriki leta 1992 in pa Coors Non-Alcoholic leta 1997. Na drugih trgih so v zadnjih letih ravno tako okrepili  svojo usmerjenost v tej kategoriji in so tako leta 2013 lansirali blagovni znamki kot sta Staropramen Cool Cider Beer Mix (2% alkohola miks ciderja in piva) in brezakoholno limonado Staropramen Brewer's Lemonade.
 
Vir: www.just-drinks.com

Nazaj
 


 
 
 
back to top