IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 29.05.2020 || Haribo dobil gradbeno dovoljenje za tovarno v Wisconsinu  |  Od jutri odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža  |  Porazno leto za proizvajalce šampanjca  |  Mak Zara s prvim izvozom na Nizozemsko  |  5. spletno srečanje slovenskega turizma  |  Plantaže iščejo vsaj 400 sezonskih delavcev  |  Janša:" Kaže, da bo prepričljiva večina zato, da so trgovine ob nedeljah zaprte"  |  Altbauer:"Odprtje zdravilišč odvisno tudi od interesa gostov"  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  Philip Morris TKP lansiral IQOS v Severni Makedoniji  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |  Skupina Casino se preusmerja na sosedske trgovine  |  NLB na pomoč pri promociji kmetov in zadrug  |   ||
   

Slovenija: Mojca Briščik ostaja direktorica SOZ

03.04.2020
 Upravni odbor (UO) Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) je mandat izvršne direktorice v prihodnjih štirih letih drugič zaupal Mojci Briščik. Drugi mandat ji je začel 1. aprila 2020. 
 
Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice je na podlagi javnega razpisa prejšnji mesec imenoval Mojco Briščik za novo direktorico Slovenske oglaševalske zbornice. Na funkcijo je nastopila s 1. aprilom 2016.
 
Kot je UO zapisal v obrazložitvi, je svojo odločitev v prvi vrsti oprl na doseganje zastavljenih ciljev v preteklih štirih letih ter "nujno zagotavljanje kontinuitete pri zaključevanju reorganizacije SOZ in projektov, ki potekajo pod njenim okriljem", še posebej  s ciljem, da se zagotovi  vzdržno financiranje SOZ v daljšem, vsaj  srednjeročnem obdobju.
 
Za sabo ima več kot 20 let aktivnega delovanja v medijih, mnogi jo poznajo kot televizijsko novinarko in radijsko voditeljico ter zadnjo urednico Radia glas Ljubljane. Mojca Briščik je prišla na SOZ s široko paleto znanj in izkušenj, še zlasti s področja korporativnega komuniciranja, marketinga in odnosov z javnostmi, ter tudi vodenja in upravljanja prodaje na drobno.
 
Briščikova, direktorica SOZ, je na Fakulteti za družbene vede zaključila študij novinarstva ter magistrirala iz področja upravljanja s človeškimi viri, na Ekonomsko-poslovni fakulteti. Karierno pot je začela še v času študija kot radijska in televizijska novinarka (tako na nacionalni televiziji kot tudi na zasebni POP TV) ter radijska voditeljica in snovalka radijskih oddaj.
 
Po zaključenem študiju je postala odgovorna urednica in mentorica številnim mladim radijcem ter postala pomemben člen pri produkciji zvočne kulise številnih komercialnih radijskih postaj. Ob tem pa skupaj s tedanjo ekipo postavila temelje danes uspešni radijski mreži. S tem je pokazala visoki nivo poznavanja medijev ter zakonitosti njihovega delovanja in poročanja. Svojo medijsko pot pa je zaključila na mestu urednice Radia glas Ljubljane.  
 
Poklicno pot je po 17 letih aktivnega delovanja v medijih nadgradila z delom v maloprodaji kot direktorica blagovnice Maxi. Po štirih uspešnih letih je nato prevzela mesto direktorice korporativnega komuniciranja v Mercatorju, ki je zajemalo, ne zgolj komuniciranje z vsemi deležniki v matični državi, temveč tudi koordiniranje vseh PR služb po tujih trgih kjer je družba delovala.
 
Tako je uspešno postavila in izpeljala osrednje humanitarne akcije ter koordinirala delovanje družbe na področju sponzorstev in donacij, sočasno pa postavila temelje za interno komuniciranje. Pod njenim vodstvom je družba Mercator, za področje družbene odgovornosti, prejela tudi mednarodno nagrado European Business Award. 
 
Mojca Briščik je članica društva odnosov z javnostmi PRSS in mednarodnega združenja komunikatorjev IABC.

Nazaj
 


 
 
 
back to top