IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.01.2021 || Nove cene tobačnih izdelkov s 1.februarjem  |  Sejem Alpe-Adria prestavljen na junij  |  GZS za večje subvencioniranje minimalne plače  |  Ribiči poleg cipljev ulovili tudi precej orad  |  Tescu med pandemijo cveti prodaja zelenjave  |  Za sejem "PLMALive!" (lastnih blagovnih znamk) več kot 200 prijavljenih trgovcev   |  Gospodarsko razpoloženje januarja malce boljše   |  Prevzem upravljanja slovenskega paviljona na Expu  |  Amazon širi svoj tehnološki center v Bostonu  |  Od jutri nova dm drogerija v beograjskem naselju Braća Jerković  |  Spar in Rewe brezplačno delita medicinske maske  |  Mladi vinar za leto 2020 je Andrej Erzetič  |  Trgovinska (lepotna) blagovna znamka No7 premagala A-blagovne znamke  |  Sanofi bo proizvajal Pfizerjevo cepivo  |  Napovedujejo sproščanje ukrepov s 1. februarjem  |  Morrisons pospešuje ponudbo PL proizvodov  |  Podjetje JTI že četrtič zapored osvojilo nagrado Top Employer (Naj delodajalec)   |  Pile-Farm letno proizvodnjo jajc povečal na 4,25 milijona  |  Ob boljšanju epidemiološke slike gostinski lokali odprti tudi ponoči  |  Podgoršek:"Horeca je najboljši promotor slovenskih prehranskih izdelkov in živil"  |   ||
   

Slovenija: Mercatorjeva platforma za mlade TikTok zvezde z dvema milijonoma ogledov

14.01.2021
Mercator je odprl MTikTok Akademijo, novo platformo za mlade TikTok zvezde. Mladi, ki so vpisani v Akademijo lahko sodelujejo z najbolj znanimi slovenskimi TikTok vplivneži, izobražujejo pa se o spletnih trendih in preizkušajo svojo ustvarjalnost, tisti, ki se najbolj izkažejo, pa lahko s svojimi izdelki že tudi zaslužijo.
 
 
Po samo dveh mesecih so namreč prejeli že več kot 170 prijav mladih, po prvem izzivu pa imajo njihove vsebine, ki jih najdete na TikToku pod oznako #mtiktokakademija, že več kot 2 milijona ogledov. "Odličen odziv kaže, da je bil tako čas kot tudi kanal in vsebina, ki smo jo predstavili, več kot prava odločitev," pravijo. 
 
Mercator je zagnal MTikTok Akademijo, v kateri daje priložnost vsem mladim od 15. leta starosti dalje, da pokažejo svoje ustvarjalne, video in komične veščine. 
 
Ustvarjanje z vplivneži in slovenskimi glasbeniki Akademiji so se že pridružili najbolj uveljavljeni slovenski TikTok vplivneži, ki imajo vlogo mentorjev, in mladim ustvarjalcem pomagajo z idejami, pri snemanju in montaži.
 
MTikTok Akademija je projekt, kjer imajo mladi pod mentorstvom TikTok vplivnežev (Žiga Kukovič @kuxala, Maks Levstek @maks.i in Robert Kladnik @robert.kladnik) možnost razvijati svojo kreativnost in pridobiti prve delovne izkušnje skozi ustvarjanje videovsebin. "Ob izobraževalni vrednosti MTikTok Akademije je potrebno poudariti tudi ustreznost odziva na aktualni čas, ko so mladi doma, izolirani od sovrstnikov in v veliki meri v pomanjkanju zabave in družbe. MTikTok Akademija predstavlja odgovor na nastalo situacijo, saj poleg tega, da mlade izobražujemo ustvarjamo tudi skupnost na omrežju, ki je tej generaciji blizu. Postavljamo jim izzive in njihovo kreativnost tudi nagrajujemo – z izpostavljenostjo najboljših videov in nagrado za dobro delo," pravijo v Mercatorju in dodajajo, da poleg mladih podpirajo tudi uveljavljene slovenske glasbenike, tako da v videovsebinah uporabljajo glasbo slovenskih glasbenih ustvarjalcev.
 
"Tisti, ki znajo posneti dober video, imajo talent za zabavo in razumejo TikTok, naj torej zagrabijo priložnost in se pridružijo najboljši TikTok skupnosti v Sloveniji v MTikTokAkademiji!", so k sodelovanju povabili pri Mercatorju.

Nazaj
 


 
 
 
back to top