IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 05.12.2019 || Fortenova Počivalška (zaradi Mercatorja) prijavila Evropski komisiji  |  Oktobra z največjim padcem trgovine na drobno  |  Turk:"Za sodelovanje prepričati tudi politiko"  |  OZS danes praznuje abrahama  |  Lidl odprl trgovini v Apatinu in Gornjem Milanovcu   |  Prenovljen zagrebški Branimir mingle mall  |   Podelitev certifikatov znamke Okusiti Laško  |  Podravka že kmalu z novim izdelkom - Čokolindo  |  Praznični Šumi spektakel z Dunking Devils  |  Plačilne transakcije z uporabo nosljive tehnologije naraščajo  |  Tesco širi (brezplačne) električne polnilne postaje  |  Foreo izgubil cca.11 milijonov dolarjev zaradi napake s ceno  |  Danes CEO Summit Beograd revije InStore in tednika Nin  |  Nihanja v preskrbljenosti odraslih prebivalcev z vitaminom D  |  Barry Callebaut gradi največje skladišče za čokolado na svetu  |  Blizu Banjaluke proizvajajo sladoled iz kozjega mleka  |  Odprli nov Interspar hipermarket v Zadru  |  Finska predlaga pogajalski okvir za večletni proračun EU   |  Sodišče EU o tožbi Slovenije proti Evropski komisiji glede terana  |  Okrogla 80. izdaja revije InStore tudi na spletu  |   ||
   

Slovenija: Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman

17.07.2019
Mercator bo jutri začel z akcijo zbiranja sredstev za Društvo Onkoman. Del vrednosti od vsakega nakupa izdelkov blagovnih znamk Axe, Dove Men, Rexona Men in Brut bo trgovec med 18. julijem in 14. avgustom namreč doniral Društvu Onkoman za nakup urološkega simulatorja.
 
 
V Mercatorju so se odločili za podporo projekta Ustavi se, ki ga že tretje leto zapored pripravlja portal Med.Over.Net. 
 
"Komunikacija je pomembna tako v zasebnem kot v poslovnem življenju, saj se s komunikacijo širijo pomembne informacije, na podlagi katerih si oblikujemo mnenja in se odločamo za dejanja. Ko komuniciramo, si izmenjujemo razmišljanja in ideje, sklepamo dogovore in rešujemo konflikte. Pri tem pa je izjemno pomembno tudi poslušanje, sprejemanje in interpretiranje, saj s pravo komunikacija rešimo marsikateri vsakodnevni izziv. Komunikacija je ključna za nas vse, ne glede na kulturo in vrednote, vendar nam ni enostavno dana, ampak se je moramo stalno učiti, se truditi in jo izboljševati,” je v podporo akciji Ustavi se med drugim povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica področja marketinga pri trgovcu.
 
Skupaj s partnerji Mercator podpira društvo OnkoMan, ki je slovensko onkološko društvo za moške. V društvu pravijo, da kar je rak dojke pri ženskah, je rak na modih pri moških. Zato si neizmerno želijo pridobiti urološki simulator, ki bi zdravnikom na onkologiji povečal učinkovitost endoskopskega zdravljenja bolnikov z benignim povečanjem prostate in tumorji sečnega mehurja. 

Nazaj
 



 
 
 
back to top