IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Slovenija: Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman

17.07.2019
Mercator bo jutri začel z akcijo zbiranja sredstev za Društvo Onkoman. Del vrednosti od vsakega nakupa izdelkov blagovnih znamk Axe, Dove Men, Rexona Men in Brut bo trgovec med 18. julijem in 14. avgustom namreč doniral Društvu Onkoman za nakup urološkega simulatorja.
 
 
V Mercatorju so se odločili za podporo projekta Ustavi se, ki ga že tretje leto zapored pripravlja portal Med.Over.Net. 
 
"Komunikacija je pomembna tako v zasebnem kot v poslovnem življenju, saj se s komunikacijo širijo pomembne informacije, na podlagi katerih si oblikujemo mnenja in se odločamo za dejanja. Ko komuniciramo, si izmenjujemo razmišljanja in ideje, sklepamo dogovore in rešujemo konflikte. Pri tem pa je izjemno pomembno tudi poslušanje, sprejemanje in interpretiranje, saj s pravo komunikacija rešimo marsikateri vsakodnevni izziv. Komunikacija je ključna za nas vse, ne glede na kulturo in vrednote, vendar nam ni enostavno dana, ampak se je moramo stalno učiti, se truditi in jo izboljševati,” je v podporo akciji Ustavi se med drugim povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica področja marketinga pri trgovcu.
 
Skupaj s partnerji Mercator podpira društvo OnkoMan, ki je slovensko onkološko društvo za moške. V društvu pravijo, da kar je rak dojke pri ženskah, je rak na modih pri moških. Zato si neizmerno želijo pridobiti urološki simulator, ki bi zdravnikom na onkologiji povečal učinkovitost endoskopskega zdravljenja bolnikov z benignim povečanjem prostate in tumorji sečnega mehurja. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top