IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.09.2018 || Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |  Amazon začel dostavljati za Monoprix  |  Lastniki Unileverja proti selitvi sedeža družbe  |  Lidl pospešeno gradi omrežje v Romuniji  |  ZANIMIVOST: Ste že poskusili burek burger?  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Prodaja Nevene Leskovac (znova) novembra  |  Solinarji niso zadovoljni z letošnjo sezono  |  Skupščina Gorenja potrdila iztisnitev malih delničarjev  |  Celjski sejem MOS št.51 včeraj zaprl vrata  |  Kitajska grozi z odstopom od trgovinskih pogajanj z ZDA  |  Odprli Mlinar Caffe v Abu Dhabiju  |  Iz Metroja najavili prodajo verige hipermarketov Real  |  V trgovinah našli jagode z iglami  |  Prek Gorenjske banke do delov Agrokorja?  |  V obtoku kmalu nova bankovca za 100 in 200 evrov  |  Carrefour preizkuša trgovino brez (uveljavljenih) blagovnih znamk  |  Hofer pomagal čistiti Slovenijo  |   ||
   

Slovenija: Mercator in ZZS gostila drugo srečanje Akademije Radi imamo domače

17.05.2017
Mercator in Zadružna zveza Slovenije (ZZS) sta v prostorih Kmetijske zadruga Krka Novo mesto gostila drugo srečanje t. i. Akademije Radi imamo domače.
 
 
 
Mercator v sodelovanju z ZZS za obstoječe in potencialne nove dobavitelje ponudbe Radi imamo domače v maju in juniju organizira devet prireditev izobraževalne in družabne narave.
 
Prireditve so namenjene mreženju in neformalnemu druženju, na njih pa lokalni pridelovalci in proizvajalci pridobijo uporabna znanja s področja dobave, prav tako lahko predstavnike Mercatorja povprašajo za konkretna pojasnila in usmeritve glede postopkov in pogojev dobave. Tako se Mercator želi še tesneje povezati z lokalnimi dobavitelji.
 
Anton Prus, direktor KZ Krka Novo mesto, ki je bila gostiteljica druge Akademije Radi imamo domače, je na začetku poudaril: "Potrošniki se vse bolj zavedajo, da ima lokalno pridelana hrana bolj poln okus in boljšo aromo ter da so pridelki  obrani v času optimalne zrelosti. Z uživanjem tako pridelane hrane podpiramo  lokalno okolje ter kar je najbolj pomembno, skrbimo za svoje zdravje. Ob tem je poslanstvo Kmetijske zadruge Krka, da kot eden največjih slovenskih odkupovalcev zelenjave in mesa lokalnih pridelovalcev preko Mercatorja ustvarja pomembno vez med pridelovalci in potrošniki."
 
Zadruge so pomemben del podeželja in kratkih verig preskrbe s hrano, saj prek njih poteka kar tri četrtine odkupa in prodaje slovenske hrane, ki se pridela na kmetijah. V številnih primerih zadruge zagotavljajo osnovne infrastrukturne storitve na podeželju, saj poleg oskrbe prebivalcev, odkupa in prodaje kmetijskih pridelkov izvajajo še storitve pogodbene pošte in skrbijo za kulturno dogajanje.
 
Vedno bolj pa se uveljavljajo tudi posamezni proizvajalci pristnih lokalnih izdelkov, ki se prav tako uvrščajo na Mercatorjeve police označene z rdečim srčkom radi imamo domače.  
 
Anita Kastrevc, vodja maloprodajnega območja v Mercatorju, pa je zbrane pozdravila v Mercatorjevem imenu in poudarila: "Dobro sodelovanje lokalnih dobaviteljev in Mercatorja se na koncu pozna na naših policah z oznako Radi imamo domače. Skupaj lahko bolje prepričamo naše kupce, naj pogosteje posegajo po lokalno pridelani in proizvedeni hrani, saj se tako bolje prehranjujejo, s tem pa tudi ohranjajo naše lepo podeželje."
 
Svojo zgodbo o uspehu je kot predstavnica dobre prakse med domačimi dobavitelji udeležencem predstavila Meta Brozovičiz domačije Brozovič: "V naši družini se trudimo, da bi živeli kar se da zdravo in povezani z naravo, kar pomeni, da si večino hrane pridelamo in predelamo doma. Pred leti smo nekaj takih domačih dobrin ponudili nekaterim slovenskim zadrugam, pred tremi leti pa nas je k sodelovanju povabil še Mercator, kar je pomenilo, da se lahko naša sedemčlanska družina preživlja s predelavo zeliščnih sirupov. Pomembno se mi zdi, da se zavedamo svoje cene, ki jo kot proizvajalci slovenske hrane gotovo imamo. Drugo, kar se mi zdi še pomembneje pa je, da se naučimo lokalno sodelovati; to pomeni, da se povezujemo s slovenskimi zadrugami, s krajevnimi šolami, vrtci,... in da se proizvajalci povezujemo med seboj ter tako lažje nastopamo na domačem trgu." 
 
Znanje s področja dobave in posebej o črtnih kodah in deklaracijah je posredovala Tatjana Vrščaj Vodošek, vodja službe varna hrana in interna kontrola v Mercatorju. Na vprašanja dobaviteljev pa so odgovarjali predstavniki Mercatorjevih nabavnih služb. Po uradnem delu je sledilo neformalno druženje. Naslednja prireditev Akademije Radi imamo domače bo potekala 18. maja v Kobaridu, ki ga bo gostila KZ Tolmin. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top