IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   Vabilo na (brezplačni) Dahua Starlight Show (VIDEO)  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Dia po ureditvi statusa dobila še novega izvršnega direktorja  |  Papeški vrtovi bogatejši za slovenski čebelnjak  |  Lidl iz e-trgovine umaknil vino  |  22. SKOJ: Nova znanja za komunikatorje in nagrajeni projekti  |  Coca-Cola največja znamka, Unilever najmočnejši proizvajalec  |  Priština Albaniji grozi z uvedbo 100-odstotnih dajatev  |  ZANIMIVOST: Robot Virgo 1 obira paradižnike  |  Okrepljeno strateško partnerstvo Velpra in 276 malih trgovcev  |  PLMA Amsterdam 2019 zaprl vrata, naslednje leto 26.in 27.maja  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Razpoloženje potrošnikov po več mesecih poslabševanja maja nespremenjeno  |  Peki najboljših pekarn izdelalo najdaljšo potico  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |   ||
   

Slovenija: Mercator in ZZS gostila drugo srečanje Akademije Radi imamo domače

17.05.2017
Mercator in Zadružna zveza Slovenije (ZZS) sta v prostorih Kmetijske zadruga Krka Novo mesto gostila drugo srečanje t. i. Akademije Radi imamo domače.
 
 
 
Mercator v sodelovanju z ZZS za obstoječe in potencialne nove dobavitelje ponudbe Radi imamo domače v maju in juniju organizira devet prireditev izobraževalne in družabne narave.
 
Prireditve so namenjene mreženju in neformalnemu druženju, na njih pa lokalni pridelovalci in proizvajalci pridobijo uporabna znanja s področja dobave, prav tako lahko predstavnike Mercatorja povprašajo za konkretna pojasnila in usmeritve glede postopkov in pogojev dobave. Tako se Mercator želi še tesneje povezati z lokalnimi dobavitelji.
 
Anton Prus, direktor KZ Krka Novo mesto, ki je bila gostiteljica druge Akademije Radi imamo domače, je na začetku poudaril: "Potrošniki se vse bolj zavedajo, da ima lokalno pridelana hrana bolj poln okus in boljšo aromo ter da so pridelki  obrani v času optimalne zrelosti. Z uživanjem tako pridelane hrane podpiramo  lokalno okolje ter kar je najbolj pomembno, skrbimo za svoje zdravje. Ob tem je poslanstvo Kmetijske zadruge Krka, da kot eden največjih slovenskih odkupovalcev zelenjave in mesa lokalnih pridelovalcev preko Mercatorja ustvarja pomembno vez med pridelovalci in potrošniki."
 
Zadruge so pomemben del podeželja in kratkih verig preskrbe s hrano, saj prek njih poteka kar tri četrtine odkupa in prodaje slovenske hrane, ki se pridela na kmetijah. V številnih primerih zadruge zagotavljajo osnovne infrastrukturne storitve na podeželju, saj poleg oskrbe prebivalcev, odkupa in prodaje kmetijskih pridelkov izvajajo še storitve pogodbene pošte in skrbijo za kulturno dogajanje.
 
Vedno bolj pa se uveljavljajo tudi posamezni proizvajalci pristnih lokalnih izdelkov, ki se prav tako uvrščajo na Mercatorjeve police označene z rdečim srčkom radi imamo domače.  
 
Anita Kastrevc, vodja maloprodajnega območja v Mercatorju, pa je zbrane pozdravila v Mercatorjevem imenu in poudarila: "Dobro sodelovanje lokalnih dobaviteljev in Mercatorja se na koncu pozna na naših policah z oznako Radi imamo domače. Skupaj lahko bolje prepričamo naše kupce, naj pogosteje posegajo po lokalno pridelani in proizvedeni hrani, saj se tako bolje prehranjujejo, s tem pa tudi ohranjajo naše lepo podeželje."
 
Svojo zgodbo o uspehu je kot predstavnica dobre prakse med domačimi dobavitelji udeležencem predstavila Meta Brozovičiz domačije Brozovič: "V naši družini se trudimo, da bi živeli kar se da zdravo in povezani z naravo, kar pomeni, da si večino hrane pridelamo in predelamo doma. Pred leti smo nekaj takih domačih dobrin ponudili nekaterim slovenskim zadrugam, pred tremi leti pa nas je k sodelovanju povabil še Mercator, kar je pomenilo, da se lahko naša sedemčlanska družina preživlja s predelavo zeliščnih sirupov. Pomembno se mi zdi, da se zavedamo svoje cene, ki jo kot proizvajalci slovenske hrane gotovo imamo. Drugo, kar se mi zdi še pomembneje pa je, da se naučimo lokalno sodelovati; to pomeni, da se povezujemo s slovenskimi zadrugami, s krajevnimi šolami, vrtci,... in da se proizvajalci povezujemo med seboj ter tako lažje nastopamo na domačem trgu." 
 
Znanje s področja dobave in posebej o črtnih kodah in deklaracijah je posredovala Tatjana Vrščaj Vodošek, vodja službe varna hrana in interna kontrola v Mercatorju. Na vprašanja dobaviteljev pa so odgovarjali predstavniki Mercatorjevih nabavnih služb. Po uradnem delu je sledilo neformalno druženje. Naslednja prireditev Akademije Radi imamo domače bo potekala 18. maja v Kobaridu, ki ga bo gostila KZ Tolmin. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top