IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.11.2019 || Danes ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Bencin spet dražji skupaj z dizlom  |  V EU vendarle dogovor o proračunu za 2020  |  Povečuje se količina komunalnih odpadkov, a se tudi več ločuje  |  Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  Klub slovenskih podjetnikov s pobudo za več podjetnosti v družbi  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner  |  Aldi začel z dostavo alkohola na dom  |  Izvoznik leta 2019 je podjetje Seltron  |  Jumbo v Belgiji (za zdaj) krepko presegel pričakovanja  |  V Trebinju odprli trgovino s kozmetiko in zdravili  |  Več kot 80 % ljudi ima pozitivno izkušnjo z e-nakupovanjem  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  V kratkem 60 novih trgovin Pam Local  |  Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL  |  Pošta Slovenije z namero za prevzem Intereurope  |  Na voljo 700.000 evrov za novo sodelovanje v shemah kakovosti  |  Nov logistični center podjetja California Šped v Dobanovcih  |  Dan odprtih vrat na TZS z naslovom "Trgovski poklici" 21.novembra  |   ||
   

Španija: Mercadona povečuje prednost pred ostalimi trgovci

11.07.2019
Mercadona, ki je najbolj priljubljena trgovinska veriga v Španiji, kar piše v poročilih raziskovalne hiša Kantar Worldpanel, bo modernizirala svoja največja štiri skladišča za svežo hrano. 
 
 
 
Največji španski trgovec je lani zabeležil tržni delež v višini višji od 23 odstotkov,  Dia in Carrefour si z 8,5 odstotki tržnega deleža delita drugo mesto, Eroski je nekoliko izgubil in je četrti s 5,8-odstotnim tržnim deležem,  Lidl je na petem mestu, šesti pa je s 3,7 odstotki Auchan (Alcampo in Simply).
 
Po mnenju direktorja svetovanja pri raziskovalni hiši Kantar, Césarja Valencosa, je Mercadona prednost pred zasledovalci povečala zato, ker se osredotoča na obogateno ponudbo svežih izdelkov, poleg tega pa je trgovec v zadnjem letu predstavil kar nekaj prenovljenih objektov.
 
Po podatkih Kantarja naj bi v Mercadoni - vsaj enkrat na leto - nakupovalo kar devet  od desetih Špancev.
 
Omenjena 4  skladišča oskrbujejo 600 od njihovih 1630 supermarketov. Javier Blasco, Mercadonin koordinator in skrbnik za skladišča je dejal:"To počnemo zaradi zahtev trga in kupcev pri tem, da jim zagotovimo najboljše.”

Vsa 4 skladišča bodo hlajena na +3°C za pakirane mesne iudelke in +12°C za sadje in zelenjavo.

Nazaj
 


 
 
 
back to top