IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 25.08.2019 || Trump vrača "udarec" Kitajski v trgovinskem sporu  |  Agra št.57 odprla vrata  |  Šarec: "Agra je za Slovenijo izrednega pomena, problemi v kmetijstvu rešljivi"  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |   ||
   

Španija: Mercadona povečuje prednost pred ostalimi trgovci

11.07.2019
Mercadona, ki je najbolj priljubljena trgovinska veriga v Španiji, kar piše v poročilih raziskovalne hiša Kantar Worldpanel, bo modernizirala svoja največja štiri skladišča za svežo hrano. 
 
 
 
Največji španski trgovec je lani zabeležil tržni delež v višini višji od 23 odstotkov,  Dia in Carrefour si z 8,5 odstotki tržnega deleža delita drugo mesto, Eroski je nekoliko izgubil in je četrti s 5,8-odstotnim tržnim deležem,  Lidl je na petem mestu, šesti pa je s 3,7 odstotki Auchan (Alcampo in Simply).
 
Po mnenju direktorja svetovanja pri raziskovalni hiši Kantar, Césarja Valencosa, je Mercadona prednost pred zasledovalci povečala zato, ker se osredotoča na obogateno ponudbo svežih izdelkov, poleg tega pa je trgovec v zadnjem letu predstavil kar nekaj prenovljenih objektov.
 
Po podatkih Kantarja naj bi v Mercadoni - vsaj enkrat na leto - nakupovalo kar devet  od desetih Špancev.
 
Omenjena 4  skladišča oskrbujejo 600 od njihovih 1630 supermarketov. Javier Blasco, Mercadonin koordinator in skrbnik za skladišča je dejal:"To počnemo zaradi zahtev trga in kupcev pri tem, da jim zagotovimo najboljše.”

Vsa 4 skladišča bodo hlajena na +3°C za pakirane mesne iudelke in +12°C za sadje in zelenjavo.

Nazaj
 


 
 
 
back to top