IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.02.2018 || Ramljak nepreklicno odstopil   |  Cockta bo svoj 65. rojstni dan praznovala v novi podobi  |  Aldi Nord in Süd se ne bosta združila, a krepita sodelovanje  |  Coca-Cola na "sladkorni" davek odgovarja z novimi pakiranji  |  Razpis za priznanje Logist leta 2017  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Podravka zagnala akcijo Čokolino - za velike in male otroke (VIDEO)  |  MDK zaprte tudi po četrtku  |   Reckitt Benckiser za letos najavlja finančno okrevanje   |  Naposled le konec kajenja v lokalih?  |  Italija največja proizvajalka penečega vina  |  Nižja cena perutnine pomeni več antibiotikov  |  EU povečala izvoz v ZDA, Rusijo in Azijo  |  Po 5.Salonu penečih vin v Ljubljani  |  Študija: Predelana hrana povzroča rakava tkiva  |  Sixt Primorski prvi košarkarski naslov pokala Spar  |  Amazon nadaljuje z investiranjem, odpira na desetine distribucijskih centrov  |  Mehika največji izvoznik piva, med Američani najpopularnejša Corona  |  Slovenija ponovno v zmerni ekonomski svobodi  |   Lidl odprl trgovino št.93  |   ||
   

Svet: Mastercard in Pelé združujeta navijače Lige prvakov (VIDEO)

13.02.2018
Danes se z dvema tekmamam osmine finala Lige prvakov. Mastercard, ki tudi v letih 2018 – 21 nadaljuje sodelovanje s tem elitnim tekmovanjem, je združil strastne nogometne navijače v nepozabnem doživetju. V sklopu letošnje sezone Lige prvakov, ko se na nogometnem igrišču meri več kot 70 različnih nacionalnosti, se je Mastercard povezal z legendarnim brazilskim nogometašem Peléjem – da bi slavil povezovalno moč nogometa in tistih trenutkov, ki so v zgodovini največjega nogometnega tekmovanja botrovali začetku nečesa neprecenljivega. 
 
 
Mastercard je kot uradni sponzor UEFA Lige prvakov predstavil film "22 Languages", kratek film, ki prikazuje 22 nogometnih navijačev z vsega sveta, združenih v povsem preprostem namenu – zaigrati skupaj in se potegovati za 11 vstopnic za Ligo prvakov. Brez ovir, a z visokimi nameni je 22 igralcev različnih narodnosti sodelovalo v napeti tekmi, ki lahko postreže le z eno zmagovalno ekipo.
 
Neverjeten razplet, ki sledi, navdušuje. Ko se po koncu tekme igralci vrnejo v slačilnico, doživijo neprecenljiv trenutek. Pokal lahko dvignejo z nikomer drugim kot Peléjem.  "Nogomet je povezovalna sila v tem svetu. Ni boljšega primera, kot je ravno Liga prvakov," je dejal Raja Rajamannar, vodja marketinga in komuniciranja pri Mastercard.
 
 
 
"Naša kampanja #StartSomethingPriceless govori o medsebojni podpori, ki navdihuje spremembe. Liga prvakov je resnično edinstvena pri premagovanju ovir in preoblikovanju življenj tako igralcev kot navijačev." Film 22 Languages napoveduje najnovejšo kampanjo Mastercard, ki želi v sklopu #StartSomethingPriceless navdihniti vsakogar, da sledi svoji strasti in spremeni drobne trenutke v neverjetne spomine.
 
Izjemni Pelé, ikona v svetu nogometa, ki je sledila svoji strasti in postala najboljši igralec na svetu, je izbral tri trenutke, ki so v zgodovini Lige prvakov navdihnile spremembo in pustile neprecenljiv pečat.   "V mladih letih mi je oče dejal 'zelo dober nogometaš boš postal, a ne pozabi najpomembnejšega; bodi dober človek in dobra oseba'. Njegovih besed in pomembnega sporočila, ki ga nosijo, ne bom nikoli pozabil," je povedal Pelé, ki je v svoji karieri dosegel 1283 golov.
 
 
 
"Čeprav nas konkurenca v svetu športa krepi, je bolj pomembno to, kar delamo kot ljudje na in izven igrišča. Nogomet je odlični povezovalec in ti trenutki Lige prvakov resnično zaobjamejo občutek kampanje #StartSomethingPriceless."
 
Trije trenutki iz sveta Lige prvakov, ki so po mnenju Peléja začeli nekaj neprecenljivega:
1.       ABIDAL dvigne pokal: Éricu Abidalu, ki je prebolel raka, pripada čast dvigniti pokal Lige prvakov za ekipo NK Barcelona.
 
2.       KAHN potolaži CAÑIZARESA: Oliver Kahn (Bayern München) se odloči, da bo potolažil Santiaga Cañizaresa (Valencia), potem ko je njegova ekipa izgubila finale Lige prvakov.
 
3.       Spoštovanje navijaške skupine REDS do RONALDA: Oboževalci Manchester United priznavajo "Talent nad ekipo" in Ronaldu (Brazilija & Real Madrid) po zmagovalnem triku s kapo nudijo stoječe ovacije.

Nazaj
 


 
 
 
back to top