IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 12.12.2019 || Na današnjo skupščino Petrola vabljena tudi nekdanja uprava  |  Danes vrata odprla trgovina Lidl v Ormožu  |  Carrefour v Bruslju predstavil nov koncept "trgovina+restavracija"  |  Skupina Mercator v letu 2020 načrtuje odprtje 28 novih trgovin  |  Coca-Cola s partnerji letos donirala 67.000 evrov za tri dobre namene  |  AB InBev predstavil pivske steklenice z vgravirano etiketo  |  Veliko večje potrebe po hrani  |  Najbolj priljubljeno božično reklamo ima Tesco (VIDEO)  |  Na prodaj dragocena zbirka viskijev Goodinga, ki je (pred tem) prodal Pepsi   |  Skupina Lonia prevzela podravskega trgovca Sloga  |  Evropski simpozij hrane marca prihaja v Ljubljano  |  Vino iz Sremskih Karlovcev zadišalo kitajskim vlagateljem  |  Konzumove trgovine na božič in novo leto zaprte  |  Berločnik očitke NS Petrola zavrača  |  Predstavljen (električni) tovornjak Nikola TR  |  Smernice o ozemeljski veljavnosti GDPR   |  V Hiši penin Istenič svoje izdelke predstavilo 18 vinarjev   |  Wojciechowski napovedal dvig kakovosti kmetijskih izdelkov  |  ZANIMIVOST: Reynoldsov oglas za gin Aviation v oglaševanju nečesa drugega (VIDEO)  |  Ahold Delhaize investira 480 milijonov USD v verigo oskrbe   |   ||
   

Madžarska: Maloprodaja na Madžarskem v 2018 na rekordni ravni

31.12.2018
Obseg trgovine na drobno bo na Madžarskem letos predvidoma dosegel 11.600 bilijona forintov (35,8 milijarde evrov), kar je rekordna vrednost, je poročal madžarski časnik Magyar Idok.
 
Glede na lani se je obseg trgovine na drobno letos povečal za okoli 1 bilijon forintov oz. več kot šest odstotkov, povzema madžarska tiskovna agencija MTI.
 
Po podatkih omenjenega časnika naj bi bila za rast najbolj zaslužna znižanja ob koncu leta, ko so se trgovci prilagodili prazničnemu zapravljanju, da bi se znebili zalog.
 
Samo v decembru se je prodaja povzpela na 1,2 bilijona HUF, kar pomeni okoli 10-odstotno rast v primerjavi z lanskoletnim prazničnim obdobjem.
 
Vodja državne zveze za potrošnjo (OKSZ), György Vámos, je ob tem poudaril: "Večja potrošnja je odsev boljšega zaslužka madžarskih gospodinjstev. Za dobrine široke potrošnje so, preračunano v stalnih cenah, zapravili 8 odstotkov več, kot lani."


Nazaj
 


 
 
 
back to top