IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 30.05.2020 || Haribo dobil gradbeno dovoljenje za tovarno v Wisconsinu  |  Od jutri odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža  |  Porazno leto za proizvajalce šampanjca  |  Mak Zara s prvim izvozom na Nizozemsko  |  5. spletno srečanje slovenskega turizma  |  Plantaže iščejo vsaj 400 sezonskih delavcev  |  Janša:" Kaže, da bo prepričljiva večina zato, da so trgovine ob nedeljah zaprte"  |  Altbauer:"Odprtje zdravilišč odvisno tudi od interesa gostov"  |  Inflacija v območju z evrom maja 0,1-odstotna  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18.junija  |  Sindikati:"Trgovine, ki nameravajo v nedeljo odpreti vrata kršijo zakon"  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  Philip Morris TKP lansiral IQOS v Severni Makedoniji  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |   ||
   

Slovenija: Maja Vidmar, nova vodilna marketinga v ljubljanskem Cityparku

16.09.2019
Maja Vidmar je nasledica Klavdije Miklavžin in je prevzela vodenje oddelka marketinga v ljubljanskem nakupovalnem središču Citypark.

Optavljala bo naloge priprave marketinških strategij in akcij, organizacije dogodkov in celostnega koncepta oglaševanja.
 
Skrbela bo za vsebinsko pripravo Cityparkove revije in v sodelovanju s agencijo za odnose z javnostmi za splošno medijsko pojavnost blagovne znamke.
 
"Pri svojem delu redno spremljam mesečna, kvartalna in letna poročila poslovanja in poročila marketinških aktivnosti, saj sem odgovorna tudi za upravljanje letnega marketinškega proračuna. Pod moje okrilje sodijo še dekoracije nakupovalnega središča, otroški park Cityparka in skrb za prepoznavnost darilnih bonov. Redno spremljanje trendov, situacije in aktivnosti drugih akterjev na trgu je prav tako obvezen del mojih vsakdanjih zadolžitev. 
 
To je za MM (Marketing Magazin) dejala Vidmarjeva, ki v oddelku marketinga Cityparka deluje že osem let.

Najprej kot tržnica promocijskega in oglasnega prostora in na področju digitalnega marketinga. 

Klavdija Miklavžin Javornik je postala vodja marketinga v nakupovalnem središču Aleja v ljubljanski Šiški, ki jo bodo odprli naslednje leto.

Nazaj
 


 
 
 
back to top