IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.10.2019 || NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Plodine v Reki z novim supermarketom  |  Na koprskih Dnevih kmetijstva bodo izpostavljene oljke  |  Vedno več GLS poslovalnic  |  Visoke ameriške carine za evropske izdelke (tudi slovenske)  |  Vitinka odkupuje še ostale delnice Vitaminke  |  Trgovci na strateški konferenci TZS o digitalizaciji, prihodnosti...  |  Estera Lah Poljak v strokovno-organizacijskem odboru Effie Slovenija 2020  |  Kmetica leta 2019 je Marjeta Ročnik iz Prevalj  |  Kava in hrana za hišne ljubljenčke Nestléju okrepila prodajo  |  Spar žaluje - umrl zadnji od ustanovnih članov  |  Praznik pršuta v Tinjanu  |   GIZ Mesne industrije Slovenije za afero "žvepleno mleto meso" krivi trgovce  |  Danes znani nagrajenci na 26. Zlatem bobnu  |  Voli: "Ne bomo podaljševali sobotnega delovnika"  |  Prihaja najslajši ljubljanski festival čokolade  |  Danes in jutri 26. Zlati boben   |  Po 13. strateški konferenci o trgovini na Brdu pri Kranju  |  Spar zagnal akcijo "Nič ne bo ostalo" (VIDEO)  |  "Alibaba zajezi 300 milijonov hekerskih napadov na dan!"  |   ||
   

Slovenija: Maja Vidmar, nova vodilna marketinga v ljubljanskem Cityparku

16.09.2019
Maja Vidmar je nasledica Klavdije Miklavžin in je prevzela vodenje oddelka marketinga v ljubljanskem nakupovalnem središču Citypark.

Optavljala bo naloge priprave marketinških strategij in akcij, organizacije dogodkov in celostnega koncepta oglaševanja.
 
Skrbela bo za vsebinsko pripravo Cityparkove revije in v sodelovanju s agencijo za odnose z javnostmi za splošno medijsko pojavnost blagovne znamke.
 
"Pri svojem delu redno spremljam mesečna, kvartalna in letna poročila poslovanja in poročila marketinških aktivnosti, saj sem odgovorna tudi za upravljanje letnega marketinškega proračuna. Pod moje okrilje sodijo še dekoracije nakupovalnega središča, otroški park Cityparka in skrb za prepoznavnost darilnih bonov. Redno spremljanje trendov, situacije in aktivnosti drugih akterjev na trgu je prav tako obvezen del mojih vsakdanjih zadolžitev. 
 
To je za MM (Marketing Magazin) dejala Vidmarjeva, ki v oddelku marketinga Cityparka deluje že osem let.

Najprej kot tržnica promocijskega in oglasnega prostora in na področju digitalnega marketinga. 

Klavdija Miklavžin Javornik je postala vodja marketinga v nakupovalnem središču Aleja v ljubljanski Šiški, ki jo bodo odprli naslednje leto.

Nazaj
 


 
 
 
back to top