IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 08.12.2019 || Magnit odslovil pet vodilnih managerjev  |  ZANIMIVOST: Politik Salvini iz protesta ne uživa Nutelle  |  Istrabenz na predlog DUTB v prisilno poravnavo  |  Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |  MojeDelo.com:"Lek je najuglednejši delodajalec"  |  Mesnine PIK s 25 odstotki manj soli  |  Prizadevanja za interese slovenskih dobaviteljev in zaposlenih v Mercatorju  |  Manchester United okrepil sodelovanje z Alibabo  |  E. Leclerc bo na PL izdelkih navajal poreklo vseh sestavin  |  Rusi v Goraždu gradijo tovarno PET embalaže  |  Spider grupa odprla tovarno čaja v Pitomači  |  Dve novi prodajalni Univerexporta v Obrenovcu in Odžacih  |  NS Mercatorja potrdil največje investicije   |  Tedeschi:"Nakup Kolinske zadetek v polno"  |  Fortenova Počivalška (zaradi Mercatorja) prijavila Evropski komisiji  |  Oktobra z največjim padcem trgovine na drobno  |  Turk:"Za sodelovanje prepričati tudi politiko"  |  OZS danes praznuje abrahama  |  Lidl odprl trgovini v Apatinu in Gornjem Milanovcu   |  Prenovljen zagrebški Branimir mingle mall  |   ||
   

Italija: MD želi do leta 2023 postaviti trgovino št. 1000

29.10.2019
Italijanski diskonter MD letos praznuje 25, ob čemer so vodilni pri trgovcu izrazili željo, da v naslednjih petih letih število objektov preseže magičnih 1000.
 
 
 
 
Podjetje, ki ga še zmeraj vodi družina ustanoviteljev ima trenutno 780 prodajnih mest na vseh koncih Italije. Z verige so že lani sporočili, da bodo do leta 2021 v povprečju odprli po 45 trgovin letno, ti objekti pa se bodo razprostirali na povprečnih površinah med 1500 in 2000 kvadratnih metrov.
 
V času od 2014 do 2017 so po prevzemu LD Marketov odprli 38 trgovin novega formata in obnovili še 130 trgovin kar je prineslo povečanje prihodkov za 130 odstotkov.
 
Gradijo tudi največji distribucijski in logistični državni center in sicer v bližini Bergama. Ta se bo razprostiral na 270.000 kvadratnih metrih, vanj pa so vložili 80 milijonov evrov. MD investira tudi v digital in krepi aktivnosti na družabnih omrežjih, lani pa so lansirali tudi mobilno aplikacijo.
 
MD je drugi največji diskonter v Italiji, poleg 780 prodajaln imajo še osem distribucijskih centrov. Njihov tržni delež znaša okoli 15 odstotkov, zaposlujejo pa 6500 ljudi. Leto 2017 so zaključili s prihodki v višini 2,3 milijard evrov.

Nazaj
 



 
 
 
back to top