IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 25.08.2019 || Trump vrača "udarec" Kitajski v trgovinskem sporu  |  Agra št.57 odprla vrata  |  Šarec: "Agra je za Slovenijo izrednega pomena, problemi v kmetijstvu rešljivi"  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |   ||
   

Italija: MD lansiral “italijanske znamke”

11.07.2019
Italijanska diskontna veriga MD je lansirala premium linijo blagovne znamke  z imenom: "Lettere dell 'Italia”.
 
Sestavljena je iz regionalnih znamk, a  tudi tradicionalnih italijanskih proizvodov iz vse države.
 
Proizvodi so certificirani z IGP (indikacijo geografske zaščtite), PDO (oznake porekla) ali DOC (klasifikacije za zagotavljanje kvalitete).
 
Sestavine za izdelke premiun "Lettere dell 'Italia”prihajajo iz lokalnih okolij in proizvajalcev.
 
Diskontna veriga načrtuje širjenje ponudbe proizvodov do decembra, da bi predstavili vse kategorije proizvodov iz vseh italijanskih regij. Pakiranje proizvodov vsebuje informacije o njihovi zgodovini.


Nazaj
 


 
 
 
back to top