IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.11.2019 || Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  V kratkem 60 novih trgovin Pam Local  |  Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL  |  Pošta Slovenije z namero za prevzem Intereurope  |  Na voljo 700.000 evrov za novo sodelovanje v shemah kakovosti  |  Nov logistični center podjetja California Šped v Dobanovcih  |  Dan odprtih vrat na TZS z naslovom "Trgovski poklici" 21.novembra  |  Minister Zajc o spodbujanju zmanjšanja uporabe plastičnega pribora   |  Schär pripravlja linijo Bio izdelkov in čips  |  Izteka se rok za prijavo pridelka grozdja in vina  |  Kaufland prekinil (enoletni) bojkot izdelkov Unilever  |  Odprt prenovljeni Tommy objekt v Kaštel Sućurcu  |  Carrefour odprl prvo Bio trgovino  |  Glovo kupil največjega konkurenta  |  Antonio Vuksan-Ćusa je nov direktor METSS-a  |  Družinski Mannerjev slaščičarski izziv v Šiški   |   V devetih mesecih obseg tujih naložb stagniral  |  V Gorenju načrtujejo rast proizvodnje pomivalnih strojev  |  Tosama na sejmu PLMA V Chicagu  |   ||
   

Slovenija: Luka Koper izgublja s Trstom in Reko

21.10.2019
Analize poslovanja Luke Koper kažejo, da se obseg pretovora v koprskem pristanišču po skoraj desetih letih letos ne bo bistveno spremenil, da ne bodo rušili rekordov. Devetmesečni kazalci so pokazali, da se pretovor večine skupin blaga manjša in da se je pretovor kontejnerjev v Kopru zmanjšal za en odstotek, medtem, ko v Trstu in na Reki beležijo rast.
 
Nobenih razlogov ni za preplah, menijo v Luki Koper. Razlogov za "upočasnitev rasti" je veliko. Vse kar se dogaja na svetovnem trgu se tako ali drugače odraža tudi pri pretovoru v Luki Koper, poroča Luški glasnik.
 
V prvih devetih mesecih tega leta so v Kopru pretovorili 734.487 kontejnerjev (v TEU) kar je odstotek manj kot v istem obdobju lani, v Trstu 516.762 (plus 10 odstotkov), na Reki pa 200.000 kar je kar 18 odstotkov več kot lani. Na poslovanje koprskega pristanišča gotovo vpliva tudi slaba in zastarela železnica, Avstrija in Italija pa sta v zadnjem času okrepili subvencije za pretovor po železnici. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top