IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.01.2021 || Od danes obvezne zaščitne maske FFP2 v trgovinah in javnem prometu  |  EU bi začasno uporabo sporazuma z ZK podaljšala do konca aprila  |  Od danes odprti servisi in nekatere vrste trgovin  |  Grški Coral s Shellovimi bencinskimi črpalkami   |  Dejan Verčič, drugi najbolj citirani raziskovalec globalnih odnosov z javnostmi  |  Javni poziv za družbeno odgovorne delodajalce  |  Rusi gradijo največjo evropsko klavnico  |  Povečan izvoz italijanske testenine v Nemčijo  |  V letu 2020 močno upadla proizvodnja piva  |  RAZISKAVA: Populacija bo vedno številčnejša in "težja"  |  Začenja se virtualno srečanje Svetovnega gospodarskega foruma  |  Godiva se umika iz Severne Amerike  |  Prve pošiljke medu na italijanski trg  |  Tobačna Ljubljana – Imperial Brands tretjič prejemnik prestižnega naziva "Top Employer"  |  Kuhar:"Epidemija in nizke odkupne cene kmetijskih izdelkov"  |  Podgoršek na avdiovizualnem 13. berlinskem sejmu Zeleni teden  |  Kroger uvaja pametne nakupovalne vozičke (VIDEO)  |  Počivalšek v Dubaju o krepitvi vezi in sodelovanju Slovenije na Expu  |  V Wuhanu pričakujejo, da bodo turistična znamenitost  |  Izredne razmere do 14. februarja, protestno odprtje restavracij  |   ||
   

Slovenija: Ljubljana je pridobila nov kulinarični center - Gastrofuzijo

03.12.2020
Z rastjo prepoznavnosti kulinarike v zadnjih letih Ljubljana dobiva nov in polno opremljen kulinarični center, ki bo s svojimi storitvami pomembno prispeval k razvoju FMCG industrije in širše. Še posebno v teh časih, ko je ustvarjanje močnih vezi s porabniki še toliko bolj pomembno.
 
 
V njem se bodo izvajale predstavitve za poslovne partnerje in sodelavce, razvoj, testiranje in lansiranje novih izdelkov, fotografiranja in snemanja, hkrati pa bomo ustvarjali kulinarične vsebine za tržno komuniciranje in še mnogo več. Obenem pa prostor omogoča tudi izvedbo dogodkov, seminarjev, konferenc in degustacij.
 
Tudi v trenutnih razmerah, ko se omejitveni ukrepi ponovno krepijo, obstaja veliko poslovnih priložnosti za vse nas. V časih, ko več časa preživimo doma in je čas, ki ga namenimo kuhanju skokovito narastel, kulinarika predstavlja učinkovito platformo za tržno, predvsem pa digitalno komunikacijo. Namreč z dobro zastavljeno (kulinarično) vsebino učinkovito povezujemo potrošnika z vrednotami in sporočili blagovne znamke. To velja tudi za blagovne znamke iz neprehrambnih segmentov.

V kulinaričnem centru Gastrofuzija na Dolenjski cesti se bodo prvenstveno odvijale kulinarične delavnice, tudi online, pod vodstvom priznanih kuharjev ter prav posebni kulinarični team buildingi, saj so tovrstni programi odličen ter nepozaben način povezovanja in nadgradnje delovanja tima v zabavnem in sproščenem okolju. Velik poudarek bo namenjen otroškemu kulinaričnem ustvarjanju, kjer se bodo otroci v varnem okolju učili novih veščin in spoznavali okuse ter strukturo jedi.

Pri postavitvi kulinaričnega centra in z njim povezanih storitev, sta združila moči izkušeni kuharski chef in promotor kulinarike Boštjan Palčič ter Primož Kreft, manager in svetovalec z dolgoletnimi izkušnjami v prehrambni industriji. Pri postavitvi kulinaričnega centra sta sledila potrebam poslovnega okolja, tako za prehrambno kot tudi za neprehrambno panogo.


Nazaj
 


 
 
 
back to top