IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Agra št.57 pred vrati  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |   ||
   

Francija: Lidlu in E.Leclercu se smeji, konkurenca pa trpi

05.07.2019
Lidl in E. Leclerc na francoskem trgu še naprej beležita izvrstne rezultate in se po tem vsekakor razlikujeta od konkurence, ki ji tako dobro ne gre. Kot celoti živilskim trgovcem na izjemno zasičenem trgu Francije ne cvetijo rožice.
 
 
 
Kot celoti živilskim trgovcem na izjemno zasičenem trgu Francije ne cvetijo rožice. Carrefour, Casino in Auchan se soočajo s težavami in prodajajo svoje prodajalne doma ter v tujini, Lidl in E. Leclerc pa se konkurentom lahko le smejita. Nemški diskonter je od 13. maja do 9. junija tržni delež povečal za pol odstotka, kar pomeni, da je ta sedaj že pri 5,9 %.
 
Raziskovalna hiša Kantar Worldpanel ocenjuje, da se je bazi stalnih kupcev pri Lidlu v zadnjem letu pridružilo kar 460.000 francoskih gospodinjstev. "Obiskovalci Lidla so v navedenem obdobju zapravili 9 odstotkov več kot v enakem obdobju lani," so dodali pri Kantarju. E. Leclercu, ki je z dvema hipermarketoma prisoten tudi v Sloveniji, gre na matičnem trgu le za "dlako" slabše, saj je v omenjenem obdobju pridobil 0,3 odstotka tržnega deleža in si lahko odreže 21,7 % pogače.
 
Približno dve tretjini rasti je prispevala prodaja v trgovinah, tretjino pa njihove prevzemne točke. Rast tržnega deleža je zabeležil le še Systeme U. Nekoč najmočnejši francoski trgovec Carrefour je prvič po dolgem času tržni delež spustil pod 20 odstotkov – ta je v drugem četrtletju znašal 19,9 odstotka. Tretja je skupina Les Mousquetaires, četrti Casino, peti Systeme U, šesti pa Auchan.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top