IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 27.01.2020 || Gorivo od polnoči nekoliko cenejše  |  V ljubljanskem križišču Vojkove in Božičeve Lidl št.60 tik pred otvoritvijo  |  Aldi z rekordnim dvigom plač v februarju  |  Kmalu Miškovićeva Delta z gradnjo nakupovalnega centra v Sarajevu   |  Carrefour z novimi formati  |  Stroka poziva k izboljšanju usposobljenosti čebelarjev   |  V letu 2021 dva priložnostna kovanca   |  FrieslandCampina odslej le še s papirnatimi slamicami  |  Spletna trgovina lani dosegla vrednost 72,6 milijarde evrov  |  ZANIMIVOST: Astronavti spekli prve piškote v vesolju  |  Kerum prodaja proizvodni obrat drniških pršutov  |  Odprta kuhna št.8 brez plastike  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o varstvu osebnih podatkov  |   Supernova bo zgradila nakupovalni center v Trbovljah  |  Veriga Jumbo kupila trgovine Hema   |  V bližini Somborja kmalu kmetijski kompleks  |  Potrjen trgovinski sporazum s Turčijo  |  Sporazum med ZDA in Kitajsko z malo obvezami za ZDA  |  Za kmetijstvo v proračunu letos 61 milijonov evrov  |  Lanski rezultati Perutnine tudi odraz sinergij z novim lastnikom  |   ||
   

Francija: Lidlu in E.Leclercu se smeji, konkurenca pa trpi

05.07.2019
Lidl in E. Leclerc na francoskem trgu še naprej beležita izvrstne rezultate in se po tem vsekakor razlikujeta od konkurence, ki ji tako dobro ne gre. Kot celoti živilskim trgovcem na izjemno zasičenem trgu Francije ne cvetijo rožice.
 
 
 
Kot celoti živilskim trgovcem na izjemno zasičenem trgu Francije ne cvetijo rožice. Carrefour, Casino in Auchan se soočajo s težavami in prodajajo svoje prodajalne doma ter v tujini, Lidl in E. Leclerc pa se konkurentom lahko le smejita. Nemški diskonter je od 13. maja do 9. junija tržni delež povečal za pol odstotka, kar pomeni, da je ta sedaj že pri 5,9 %.
 
Raziskovalna hiša Kantar Worldpanel ocenjuje, da se je bazi stalnih kupcev pri Lidlu v zadnjem letu pridružilo kar 460.000 francoskih gospodinjstev. "Obiskovalci Lidla so v navedenem obdobju zapravili 9 odstotkov več kot v enakem obdobju lani," so dodali pri Kantarju. E. Leclercu, ki je z dvema hipermarketoma prisoten tudi v Sloveniji, gre na matičnem trgu le za "dlako" slabše, saj je v omenjenem obdobju pridobil 0,3 odstotka tržnega deleža in si lahko odreže 21,7 % pogače.
 
Približno dve tretjini rasti je prispevala prodaja v trgovinah, tretjino pa njihove prevzemne točke. Rast tržnega deleža je zabeležil le še Systeme U. Nekoč najmočnejši francoski trgovec Carrefour je prvič po dolgem času tržni delež spustil pod 20 odstotkov – ta je v drugem četrtletju znašal 19,9 odstotka. Tretja je skupina Les Mousquetaires, četrti Casino, peti Systeme U, šesti pa Auchan.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top