IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.09.2019 || Skupina Rewe ima največ supermarketov  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |   ||
   

Slovenija: Lidlovi reviji Preprosto ponovno mednarodna nagrada

25.07.2019
 Lidlova revija Preprosto ponovno prejela mednarodno nagrado za vsebinski marketing.
 
Ameriški inštitut za vsebinski marketing (CMI) je objavil finaliste in delno nagrajence tekmovanja Content Marketing Awards. Med slovenskimi nagrajenci je revija Preprosto Lidla Slovenije, ki je nominirana tudi za projekt vsebinskega marketinga leta. Za nagrade se poteguje še pet slovenskih projektov, vsi zmagovalci pa bodo znani na zaključni podelitvi 4. septembra 2019 v (slovenskem) Clevelandu v ZDA.
 
Edino nagrado (za zdaj) za Slovenijo prejme revija Preprosto Lidla Slovenije za najboljšo trgovsko publikacijo. Revija je tudi v ožjem izboru (izmed več kot tisoč prijavljenih projektov) za projekt  vsebinskega marketinga leta. "Izredno smo veseli, da se je revija tako dobro prijela med našimi kupci in da jo kot vrhunski izdelek prepoznavajo tudi strokovnjaki s področja vsebinskega marketinga. Vedno znova si zastavimo cilj na slovenski trg postaviti zanimivo revijo, z bogato vsebino, ki odslikava Lidl Slovenija – kot trgovca, ki razume svoje kupce in jim ponuja preprosto več: več kakovosti, več domačnosti, več svežine. Prepričana sem, da bo deseta številka, ki izide novembra, ponovno prinesla nekaj posebnega, izvirnega, slovenskega," je povedala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija, objavil pa Marketing Magazin.
 
Lidlova revija Preprosto ponovno prejela mednarodno nagrado za vsebinski marketing

Nazaj
 


 
 
 
back to top