IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.02.2020 || V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |  Steklarna Hrastnik bo okrepila embalažni program  |   ||
   

Slovenija: Lidlovi reviji Preprosto ponovno mednarodna nagrada

25.07.2019
 Lidlova revija Preprosto ponovno prejela mednarodno nagrado za vsebinski marketing.
 
Ameriški inštitut za vsebinski marketing (CMI) je objavil finaliste in delno nagrajence tekmovanja Content Marketing Awards. Med slovenskimi nagrajenci je revija Preprosto Lidla Slovenije, ki je nominirana tudi za projekt vsebinskega marketinga leta. Za nagrade se poteguje še pet slovenskih projektov, vsi zmagovalci pa bodo znani na zaključni podelitvi 4. septembra 2019 v (slovenskem) Clevelandu v ZDA.
 
Edino nagrado (za zdaj) za Slovenijo prejme revija Preprosto Lidla Slovenije za najboljšo trgovsko publikacijo. Revija je tudi v ožjem izboru (izmed več kot tisoč prijavljenih projektov) za projekt  vsebinskega marketinga leta. "Izredno smo veseli, da se je revija tako dobro prijela med našimi kupci in da jo kot vrhunski izdelek prepoznavajo tudi strokovnjaki s področja vsebinskega marketinga. Vedno znova si zastavimo cilj na slovenski trg postaviti zanimivo revijo, z bogato vsebino, ki odslikava Lidl Slovenija – kot trgovca, ki razume svoje kupce in jim ponuja preprosto več: več kakovosti, več domačnosti, več svežine. Prepričana sem, da bo deseta številka, ki izide novembra, ponovno prinesla nekaj posebnega, izvirnega, slovenskega," je povedala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija, objavil pa Marketing Magazin.
 
Lidlova revija Preprosto ponovno prejela mednarodno nagrado za vsebinski marketing

Nazaj
 


 
 
 
back to top