IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 04.12.2020 || Iz osebnega prevzema od ponedeljka izvzet alkohol  |  InStore št. 90 na poti k naslovnikom  |  Dockheer:"E-commerce bo šel na še višjo raven"  |  OZS:"Z odprtjem dejavnosti do zajezitve širjenja okužb med delom na črno"  |  Uber za 2,35 milijarde evrov odkupil dostavno službo Postmates  |  Ljubljana je pridobila nov kulinarični center - Gastrofuzijo  |  Singapur odobril prodajo perutnine, vzgojene v laboratoriju  |  Brezplačni spletni 7. FMCG Retail Summit InStore z znanim programom   |  Odprli nov Univerexport v Beogradu  |  NA CPU danes o temah kot so:"Made in, brexit..."  |  Spletna prodaja PLU letos okrepljena za 400 odstotkov  |  V Istri kmalu do zaščite mesa boškarina  |  Klet Puklavec pred božičem predstavlja novo sladko penino Glam Edition  |  Ramsayjev burger v novi restavraciji stane 80 funtov  |  TZS:"Trgovina je znižala okužbe Covid-19 iz 1,9 na 1,4 %"  |  UO GZS o protikriznih ukrepih in aktivnostih GZS  |  Amazon po hitrosti zaposlovanja prehitel Walmart  |  Koronske ukrepe podaljšali do 10. januarja  |  Carrefour nadgradil standarde za piščančje meso  |  TZS:"Predsedniki uprav in generalni direktorji za takojšnje odprtje prodajaln!"  |   ||
   

BiH/Srbija/Hrvaška: Lidl (tokrat) z resnimi nameni v BiH

26.10.2020
V iskanju informacij glede potrditve odločitve Lidla za vstop na trg BiH smo kontaktirali Sebastiana Rennacka, strokovnjaka za poslovanje Skupine Schwarz. Po presenetljivih uspehih v Srbiji in na Hrvaškem so se pri Lidlu očitno zdaj končno zares odločili za odprtje prve prodajalne v Sarajevu in sicer leta  2022.
 
Sebastian Rennack je ob tem dejal:" Uspehi na Hrvašem in v Srbiji omogočajo Lidlu, da naredi naslednji korak na Balkanu in sicer, da vstopi v Bosno in Hercegovino."

Tam sicer obstaja "outlet" trgovina, ki ima logotip Lidla, kjer se sodeč po Facebook strani te prodajalne prodajajo neprehrambeni proizvodi različnih blagovnih znamk podjetja Lidl s katerim pa ta trgovina v centru mesta nima nikakršne zveze. Ravno v Sarajevu pa bi lahko kmalu zares odprli pravo trgovino Lidla.
 
Bosna in Hercegovina je ena od držav, ki jih je Skupina Schwarz uvrstila na seznam za razširitev. Istočasno z vstopom na trg Srbije so se pred petimi leti pojavile govorice, ki so jih nato demantirali, a sedaj gre očitno zares,a iz Lidla uradno potrditve še ni.  

Na Hrvaškem in v Srbiji so v kratkem času postali eni od najbolj uspešnih med vsemi trgi Schwarz Grupe. S tedensko prodajo v protivrednosti  240.000 do 250.000 evrov (neto) so podružnice Lidla v Srbiji trenutno zelo uspešno in to je rezultat s katerim so zelo zadovoljni. Naj za primer omenimo, da ima 3200 poslovalnic v Nemčiji posamezno povprečni tedenski promet v višini skoraj  140.000 evrov in da letni promet doseže 22,7 milijard evrov (neto, brez online prodaje) kar je treba deliti s številom trgovin, da dobimo povprečje. V Srbiji so začeli z delom  leta 2018 in so takoj po uspehu prehiteli dotlej najuspešnejšo "njihovo" državo - Litvo. Tam so začeli s poslovanjem leta 2016 in povprečno tedensko prodajo do 230.000 evrov, a je ta sedaj "padla" na 200.000 evrov.

Lidl Srbija ni samo izjemno dober glede same prodaje ampak velja, da je tudi njihova marža dobička pred obdavčitvijo "impresivna" v letu 2019/2020., sodeč po interni komercialni regulativi. Ta vrednost je bila načrtovana kot minus 5,3 % za drugo leto poslovanja.

Na srbskih policah imajo okoli 1.800 proizvodov lastne trgovinske znamke Lidl, obstaja pa tudi dobrih 400 proizvodov lokalnih domačih dobaviteljev, ki jih je cca.60.

Na Hrvaškem Lidl v "korona" letu posluje s padcem prodaje v višini 6 odstotkov zaradi slabe turistične sezone v državi. Po informacijah LZ-a pa je nekaj hrvaških podružnic Lidla med najboljšimi  lokacijami na svetu Lidla v poletnih mesecih.

Podjetje s sedežem v Neckarsulmu ima na Hrvaškem v zadnjih mesecih vodilni tržni delež čeprav so imeli 12% manj prometa.  Sestrsko podjetje Schwarz Kaufland je imelo še manjši minus, cca.8 odstotkov.  Hrvaški model ni slab  obet za Bosno in Hercegovino.

Lidl naj bi najprej objekte v BiH odpiral v mestih z več kot 30.000 prebivalci in to naj bi šlo za kakih 30 mest, pravijo dobro obveščeni. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top