IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Nemčija: Lidl širi imperij - 31. država je Estonija

19.07.2019
Potem, ko je Lidl lani vstopil na trg Srbije in svoje omrežje razširil v ZDA, je na vrsti nova država, kamor bo skupina Schwarz v kratkem zapičila svojo zastavico.
 
Po Litvi in Latviji, baltsko prisotnost diskontna veriga dopolnjuje z odprtjem prvih trgovin v Estoniji, kjer je protimonopolni urad že prižgal zeleno luč za gradnjo prvih objektov. Še več: v sporočilu za javnost ta celo navaja, da je prihod trgovca dobrodošel, saj bo povečal konkurenco in pri nekaterih poskrbel za nižanje cen.
 
Kot je za državno televizijo ERR povedala predstavnica urada, Katrin Tasa, si trenutno v državi 70 odstotkov tržnega deleža. Televizija je med drugim omenila, da je v Litvi, kjer je Lidl prvo trgovino odprl leta 2016, tržni delež diskonterja do danes narasel že na 7 %, na Finskem pa po petnajstih letih prisotnosti znaša 10 %.
 
Lidl je v Estoniji lansiral tudi že svojo stran na družabnem omrežju Facebook, tako da bodo prva odprtja na sporedu najbrž že v tem koledarskem letu. Šušlja se tudi o tem, da naj bi bil za vstop na estonski trg zainteresiran francoski Auchan.

Nazaj
 


 
 
 
back to top