IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 04.12.2020 || Industrija pijač zaradi epidemije še drugič letos beleži izpad   |  Iz osebnega prevzema od ponedeljka izvzet alkohol  |  InStore št. 90 na poti k naslovnikom  |  Francija bi lahko blokirala dogovor med Londonom in Brusljem  |  Dockheer:"E-commerce bo šel na še višjo raven"  |  Odprli nov Univerexport v Beogradu  |  PR: Nov proizvod iz Podravke:"Kviki CHOCO #LOLS gin tonic"  |  Studio Moderna delavcem UKC Ljubljana dostavil 300 obrokov  |  Predstavniki Žita obdarili bolnišnico Petra Držaja  |  Nestlé 3 milijarde evrov vlaga v načrt za zaščito podnebja  |  PR: Henkel predstavil Ceresit Aero 360  |  Wolt, dostava hrane na dom, od zdaj tudi v Kranju  |  Lenta lansira storitev "click&collect"   |  BSH Hišni aparati zmagovalec globalnega izbora Tovarne leta 2020   |  Za "Izbrane proizvode leta" prijave podaljšane do 15. januarja  |  Obseg kmetijske proizvodnje v letu 2020 večji, cene v povprečju nižje  |  OZS:"Z odprtjem dejavnosti do zajezitve širjenja okužb med delom na črno"  |  Uber za 2,35 milijarde evrov odkupil dostavno službo Postmates  |  Ljubljana je pridobila nov kulinarični center - Gastrofuzijo  |  Singapur odobril prodajo perutnine, vzgojene v laboratoriju  |   ||
   

Nizozemska: Lidl se proti odpadkom hrane bori z drastičnim znižanjem cen

03.09.2019
Trgovec Lidl je na Nizozemskem ubral svojo taktiko boja proti odpadkom hrane. Diskonter je zagnal eksperiment, pri katerem bo hrano na dan pretečenega roka prodajal po smešnih 25 centov.
 
 
Projekt, ki bi ga z dobesednim prevodom lahko poimenovali "Ne zavrži me, še zmeraj sem dober" so za začetek lansirali na 20 prodajnih mestih nemškega trgovca v regiji Gooi in v okolici mesta Amersfoort, je poročala televizijska hiša RTL Nieuws.
 
V projektu zniževanja količin odpadkov so zajete hitro pokvarljive dobrine kot kruh, meso, 2-kilogramske škatle sadja in zelenjave. "Pri mesu apeliramo na kupce, da ga porabijo takoj, ali pa ga zamrznejo," je povedal predstavnik za stike z javnostjo.
 
Lidl se je pred kratkim pridružil tudi podjetjem, ki z aplikacijo Too Good to Go kupcem omogočajo nabavo hrane, katere v restavracijah in supermarketih niso prodali in bi jo zagotovo zavrgli. S snovalci te telefonske aplikacije sta se predhodno povezala tudi Albert Heijn in Jumbo.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top