IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 14.07.2020 || InStore št. 86 pri naslovnikih in na spletu  |  Jutri pred sejo Odbora za gospodarstvo o nedeljskem zaprtju trgovin tudi (izjave) SDTS  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Poročilo MSPA o lanskem nasmehu prodajalcev (še brez mask)  |  Litva v izdajo zbirateljskega digitalnega kovanca  |  Bodo na Otoku prepovedali oglaševanje hitre prehrane?  |  Coop bo v Gävleju odprl svojo prvo trgovino brez osebja  |  Lani z vlaki prepeljali skoraj 22 milijonov ton blaga  |  Od danes obvezne zaščitne maske tudi v trgovinah  |  Kraš stoodstotni lastnik tovarne keksov Mira  |  Črnogorski duet Who See se je poklonil Nikšićkemu (VIDEO)  |  Jack Ma v zadnjem letu prodal 1,4 odstotka delnic Alibabe  |  Perutnina Ptuj (pandemiji navkljub) ni odpuščala  |  Nova spletna trgovina Erborian  |  Nov Tinex v skopskem naselju Taftalice  |  Kmetje ogorčeni, ker so partnerji iz žitne verige odpovedali pogovore o odkupu  |  Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  Netkove nagrade letos devetim podjetjem in organizacijam  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |   ||
   

Nizozemska: Lidl se proti odpadkom hrane bori z drastičnim znižanjem cen

03.09.2019
Trgovec Lidl je na Nizozemskem ubral svojo taktiko boja proti odpadkom hrane. Diskonter je zagnal eksperiment, pri katerem bo hrano na dan pretečenega roka prodajal po smešnih 25 centov.
 
 
Projekt, ki bi ga z dobesednim prevodom lahko poimenovali "Ne zavrži me, še zmeraj sem dober" so za začetek lansirali na 20 prodajnih mestih nemškega trgovca v regiji Gooi in v okolici mesta Amersfoort, je poročala televizijska hiša RTL Nieuws.
 
V projektu zniževanja količin odpadkov so zajete hitro pokvarljive dobrine kot kruh, meso, 2-kilogramske škatle sadja in zelenjave. "Pri mesu apeliramo na kupce, da ga porabijo takoj, ali pa ga zamrznejo," je povedal predstavnik za stike z javnostjo.
 
Lidl se je pred kratkim pridružil tudi podjetjem, ki z aplikacijo Too Good to Go kupcem omogočajo nabavo hrane, katere v restavracijah in supermarketih niso prodali in bi jo zagotovo zavrgli. S snovalci te telefonske aplikacije sta se predhodno povezala tudi Albert Heijn in Jumbo.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top