IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 03.06.2020 || Malo gospodarstvo zaradi koronavirusa v odpuščanja  |  Mastercard zagnal Fintech Express program za startupe  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Na seznamu presežnih delavcev v Hisense Gorenje Europe 46 zaposlenih  |  Slovenija tretja na svetu po namenjenih sredstvih za okrevanje gospodarstva!  |  Citypark podarja zastonj sladice  |  Skaza vabi na virtualni dan odprtih vrat 5.junija  |  Gigine testenine z vod(k)o  |  Odprli restavracije, muzeje in kinodvorane  |  Amazon bo večini začasnih delavcev ponudil trajno zaposlitev  |  V lizbonski regiji trgovski centri (še) zaprti  |  Sprememba v upravi Kauflanda  |  Nestlé v sporu z ameriškim Impossible Foods  |  Republika Južna Afrika odpravila prepoved prodaje alkohola  |  Organski lešniki Zaum na policah švicarskih trgovin Coop  |  TZS:"Tudi mali trgovci želijo obratovanje trgovin ob nedeljah in praznikih"   |  Maruša Škopac:"Delo trgovin ob nedeljah in praznikih je v turizmu eksistenčnega pomena"  |  Vipavske vrtnice bodo predelali za izdelavo kozmetike  |  V Heinekenu "žezlo" prevzel Dolf Van den Brink  |  Telemachov EON z novostmi  |   ||
   

Nizozemska: Lidl se proti odpadkom hrane bori z drastičnim znižanjem cen

03.09.2019
Trgovec Lidl je na Nizozemskem ubral svojo taktiko boja proti odpadkom hrane. Diskonter je zagnal eksperiment, pri katerem bo hrano na dan pretečenega roka prodajal po smešnih 25 centov.
 
 
Projekt, ki bi ga z dobesednim prevodom lahko poimenovali "Ne zavrži me, še zmeraj sem dober" so za začetek lansirali na 20 prodajnih mestih nemškega trgovca v regiji Gooi in v okolici mesta Amersfoort, je poročala televizijska hiša RTL Nieuws.
 
V projektu zniževanja količin odpadkov so zajete hitro pokvarljive dobrine kot kruh, meso, 2-kilogramske škatle sadja in zelenjave. "Pri mesu apeliramo na kupce, da ga porabijo takoj, ali pa ga zamrznejo," je povedal predstavnik za stike z javnostjo.
 
Lidl se je pred kratkim pridružil tudi podjetjem, ki z aplikacijo Too Good to Go kupcem omogočajo nabavo hrane, katere v restavracijah in supermarketih niso prodali in bi jo zagotovo zavrgli. S snovalci te telefonske aplikacije sta se predhodno povezala tudi Albert Heijn in Jumbo.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top