IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 17.11.2019 || Začenja se Evropski teden zmanjševanja odpadkov  |  ECOMMERCE DAY 2019 zrušil vse rekorde  |  Rekordnih 238 okusov sladoleda v Vancouvru  |  Nova Sirkova penina "Bjana blanc de noir" z novim logotipom   |  Amazon zakupil še dve spletni domeni v BiH  |  Skupina Petrol z višjim dobičkom  |  Tradicionalni slovenski zajtrk uvod v dan slovenske hrane  |  Tosama od nedelje do torka na sejmu PLMA V Chicagu  |  Odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  GZS:"Dolžniška zavora bo znižala gospodarsko rast"  |  Gault&Millau razglasil najboljše za leto 2020  |  Mlekarna Dean Foods išče zaščito pred stečajem  |  Države Bricsa kritične do trgovinskega protekcionizma  |  Premium tonik Dialogue predstavila Danijela Martinović in Tomaž Kavčič  |  Parmezan največkrat ponarejeno živilo na svetu  |  Walmartu tretje četrtletje polepšala e-prodaja  |  Lani dve tretjini vinarjev poslovali z dobičkom  |  Žitov zajtrk reševalnih ekip, gasilcev in v porodnišnicah  |  Pošta Slovenije zaključila prevzem družbe Intereuropa  |  Spodbujanje kratkih nabavnih verig in lokalne samooskrbe  |   ||
   

Nizozemska: Lidl se proti odpadkom hrane bori z drastičnim znižanjem cen

03.09.2019
Trgovec Lidl je na Nizozemskem ubral svojo taktiko boja proti odpadkom hrane. Diskonter je zagnal eksperiment, pri katerem bo hrano na dan pretečenega roka prodajal po smešnih 25 centov.
 
 
Projekt, ki bi ga z dobesednim prevodom lahko poimenovali "Ne zavrži me, še zmeraj sem dober" so za začetek lansirali na 20 prodajnih mestih nemškega trgovca v regiji Gooi in v okolici mesta Amersfoort, je poročala televizijska hiša RTL Nieuws.
 
V projektu zniževanja količin odpadkov so zajete hitro pokvarljive dobrine kot kruh, meso, 2-kilogramske škatle sadja in zelenjave. "Pri mesu apeliramo na kupce, da ga porabijo takoj, ali pa ga zamrznejo," je povedal predstavnik za stike z javnostjo.
 
Lidl se je pred kratkim pridružil tudi podjetjem, ki z aplikacijo Too Good to Go kupcem omogočajo nabavo hrane, katere v restavracijah in supermarketih niso prodali in bi jo zagotovo zavrgli. S snovalci te telefonske aplikacije sta se predhodno povezala tudi Albert Heijn in Jumbo.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top