IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 17.01.2018 || Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |  Lenta lani odprla 89 novih trgovin  |  Tudi francoska štruca na seznam Unesca?  |   Gomex načrtuje odprtje 30 novih prodajaln  |  Pão de Açucar uvaja nov model trgovin  |  Kaufland vstopa v Moldavijo  |  Trgovina prehitela avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih  |  Prepoved provizij za plačila s karticami "v zamudi"  |  Med ponudniki za gradnjo v Emoniki oz. Kolizeju (spet) tudi Spar?  |   ||
   

Slovenija: Lidl prvič predstavil svojo premično trgovino

13.09.2017
Lidlu Slovenija je v okviru letošnjega Mednarodnega obrtnega sejma (MOS), ki te dni poteka v Celju, predstavil svojo prvo premično trgovino oziroma t. i. "POP up store". 
 
 
S konceptom Lidl na obisku, kot so poimenovali projekt, želijo svoje trgovine in ponudbo še bolj približati kupcem. Prvič so se na ta način predstavili na MOS, v prihodnje pa se bodo s premično trgovino predstavili še na drugih izbranih večjih prireditvah in sejmih po Sloveniji. 
 
Trgovina na MOS je sicer veliko manjša kot običajne Lidlove trgovine, saj prodajni prostor meri le okoli 94 m2, kljub temu pa obiskovalci dobijo občutek, da so se znašli v eni izmed Lidlovih trgovin.
 
Trgovina ima podobno opremo prostora, regale, oglase in vizualno podobo. Prodajna ponudba vsebuje 122 proizvodov (pijače, izdelke iz dopeke, salame, sire, peciva in piškote, prigrizke, kozmetiko, bio izdelke, izdelke iz posebnih Lidlovih tednov, sadje in zelenjavo idr.).
 
"S trgovinico želimo obiskovalce sejma privabiti k nakupu v Lidlovih trgovinah – tudi po koncu sejma – in jim hkrati pokazati, da lahko pri nas najdejo kakovostne izdelke po ugodni ceni, ki jih potrebujejo ob obisku sejma ali pa za domov", je povedal Valentin Bufolin, vodja marketinga v Lidlu Slovenija.
 
Trgovina je v času trajanja sejma MOS (med 12. in 17. 9.) odprta med 8.00 in 20.00 uro, v nedeljo, 17. 9., pa med 9.00 – 19.00.
 
Lidlova trgovinica je torej na voljo eno uro pred odprtjem in eno uro po zaprtju sejma, saj v Lidlu Slovenija želijo, da si lahko tudi razstavljavci nakupijo vse potrebno za tisti dan.
 
Ta svojevrsten objekt se nahaja v središču sejemskega dogajanja. Ko obiskovalci vstopijo na sejmišče, pridejo do osrednjega prostora (ploščadi), na kateri je na desni strani zgoraj Lidlova trgovina, nato pa se odpravijo po ostalih halah na sejmu. Obiskovalce v trgovino vabijo tudi hostese na kotalkah.
 
Za obiskovalce Lidlove potujoče trgovinice na sejmu MOS so v Lidlu pripravili tudi pester program, ki bo potekal vsak dan – od degustacije smutijev z Lidlove tržnice in kave Lidl to Go, do nagradnih iger ter malic in čajank. "Naša želja je, da obiskovalci sejma spoznajo in doživijo Lidlovo ponudbo," poudarja Valentin Bufolin.
 
Na dan otvoritve trgovine oziroma pričetka sejma MOS, 12. septembra, pa so podjetje Lidl Slovenija in prosta delovna mesta predstavili tudi Lidlovi sodelavci kadrovskega področja. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top