IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 28.10.2020 || Koronavirus "nagrizel" tudi prodajo švicarske čokolade  |  Stranka Zmoremo začela zbirati podpise za manjši DDV  |  Protesti proti ukrepom, vlada sprostila pet milijard evrov pomoči  |  Danes najava novega zaprtja javnega življenja?  |  Ministrstvo opozarja na pomen higiene pri rokovanju s kupljeno hrano  |  Izšel je oktobrski InStore št.88 hrvaške redakcije (tudi na spletu)   |  1001 udeleženec pripravljen za jutrišnji 1.spletni FMCG marketinški dogodek InStore Srbija  |  Spirit predstavlja Slovenijo na Svetovnem poslovnem forumu  |  Euromeat odpira obrat v Maglaju  |  Mesarji razočarani nad odločitvijo EU glede zaščite poimenovanj  |  Jutri odprtje novega Univerexporta v Novom Sadu   |  Lidl od 5.novembra tudi v Novem Pazarju  |  Carrefour zabeležil rekordno četrtletje  |  Nova Aroma v Podgorici bo odprta "non-stop"  |  Aldi na Otoku odprl svojo 900. prodajalno  |  Lidl podaljšuje prijave za najboljše slovenske mlade vinarje  |  1001 Cvet še naprej uradni čaj alpskih smučarjev in smučark  |  TZS:"Potrebna bo pomoč vlade"  |  Odštevanje do jutrišnje spletne FMCG konference uredništva InStore Srbije  |  Oblasti odobrile uporabo spornega herbicida Dicamba  |   ||
   

Nemčija: Lidl predstavil napitek Hard Seltzer

21.09.2020
Nemški diskontni trgovec Lidl je nedavno objavil, da so na police poslali nov napitek lastne blagovne znamke Hard Seltzer z okusoma limete in maline pod imenom Sunrise.

Iz Lidla so poudarili, da so prvi trgovec v Nemčiji, ki je lansiral ta napitek, ki je zelo popularen v ZDA. V podjetju načrtujejo razširiti tovrstno ponudbno s še dvema napitkoma z okusoma češnje in ananasa.
 
Napitek odlikuje osvežilni lahek okus, vsebuje pa aromatizirano gazirano vodo in sadno desertno vino. Pijača ima zmanjšano količino sladkorja, ne vsebuje glutena in ima 4,5% alkohola ter 29 kalorij na 100 ml.

Nazaj
 


 
 
 
back to top