IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Nemčija: Lidl lansiral novo vodo

12.06.2019
Diskontni velikan je lansiral novo mineralno vodo pod nazivom Dein Wasserspender in na ta način pomaga tudi organizaciji "SOS Kinderdorf e.V.” (SOS Otroška vas). Negazirana mineralna voda je na trgu od 13. maja v vseh Lidlovih nemških trgovinah. 

Od vsake prodane politrske steklenice gre namrel 10 centov za to organizacijo. Iz trgovinske verige so izpostavili, da so na ta način razširili svoje družbeno odgovorne dejavnosti.

"Podpiramo različne projekte v Nemčiji in to že vrsto let ter želimo nekaj vrniti naši družbi. Vsako leto na ta način sodelujemo s kako drugo organizacijo, ki pomaga ogroženim," je razložila Anita Wälz, voditeljica korporativnih komunikacij in trajnostnega razvoja v nemškem Lidlu.

Wälzova je dodala, da je trajnostni pomen vedno bolj pomemben in to še posebej med mladimi. "Pakiranja Lidlove nove vode so moderne oblike tudi zaradi naše usmerjenost mlajšim kupcem."


Nazaj
 


 
 
 
back to top