IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 05.04.2020 || NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |  Med izjeme vrtnarije in cvetličarne ter tudi gradbena dela  |  Mojca Briščik ostaja direktorica SOZ  |  Leonardo DiCaprio s hrano pomaga revnim Američanom   |  NIJZ s priporočili za dostavljavce hrane  |  Skupina Modelo zaustavila proizvodnjo piva Corona  |  Lidl v Marylandu odprl veliko distribucijsko središče  |  Amazon se je povezal s taksi službo Lyft  |  Srbija lani največja svetovna izvoznica višenj  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  Vsakih 10 mark za domače izdelke pomeni 35 milijonov KM prihodkov mesečno  |  DZ potrdil paket ukrepov za pomoč ob epidemiji  |  Obvezno označevanje porekla osnovnih sestavin na živilih z izpostavljenim poreklom  |  Konzum vzpostavil povezavo z 200 novimi manjšimi pridelovalci  |  Družba BTC podarila 100.000 zaščitnih mask  |  Novost iz Žitovih pekarn - pakirani top kruhi  |  Pivčeva na poskusni pridelavi zelenjave v Ocean Orchids  |   ||
   

BiH: Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov

17.02.2020
Sarajevski kiseljak, ki je na začetku leta odprl nov obrat za polnjenje vode Sara, je lani napolnil za več kot 120 milijonov litrov plastenk in steklenic navadne, gazirane vode in ostalih brezalkoholnih pijač. S tem so seveda vodilni proizvajalec svoje kategorije v državi.
 
 
 
 
Kot je za bosansko-hercegovske medije povedal njihov direktor Davor Čičić, so njihove znamke med najbolj prodajanimi znamkami v državi, svoj nabor ponudbe na domačem trgu razširili z dvema novima izdlekoma (Sensation dunja-hruška in Sky Cola Zero), povečal se je uvoz.
 
Pohvalil se je tudi s tem, da je izgradnja tovarne v Kreševu prva "Greenfield" investicija katerega koli kraka Fortenova Grupe. Tam za zdaj polnijo le mineralno vodo Sara, v bodoče pa tam planirajo tudi linije, na katerih bi proizvajali vode z okusom in sokove.
 
Trenutno izvozijo 40 odstotkov vse lastne proizvodnje, na Hrvaškem so njihove blagovne znamke v vseh kategorijah na visokem 2. mestu.

Nazaj
 


 
 
 
back to top