IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   Vabilo na (brezplačni) Dahua Starlight Show (VIDEO)  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Dia po ureditvi statusa dobila še novega izvršnega direktorja  |  Papeški vrtovi bogatejši za slovenski čebelnjak  |  Lidl iz e-trgovine umaknil vino  |  22. SKOJ: Nova znanja za komunikatorje in nagrajeni projekti  |  Coca-Cola največja znamka, Unilever najmočnejši proizvajalec  |  Priština Albaniji grozi z uvedbo 100-odstotnih dajatev  |  ZANIMIVOST: Robot Virgo 1 obira paradižnike  |  Okrepljeno strateško partnerstvo Velpra in 276 malih trgovcev  |  PLMA Amsterdam 2019 zaprl vrata, naslednje leto 26.in 27.maja  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Razpoloženje potrošnikov po več mesecih poslabševanja maja nespremenjeno  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |   ||
   

Francija: Leader Price zavija stran od statusa diskonterja

13.06.2018
S koncem krize so nekateri diskonterji začeli "tenko piskati", saj zanimanje za nakupe pri njih pada. Francoska veriga Leader Price, sicer del skupe Casino, je temu primerno odreagirala.
 
 
 
Spletna stran RetailDetail poroča o tem, da so s sedeža omenjene verige sporočili: "Zgolj nizke cene ne zadostujejo več. Stari način diskonterstva je umrl." Leader Price je ob prihodu leta 1989 krepko zamajal francoski trg dobrin široke porabe in imel velikanski uspeh, a ob prihodu obeh nemških verig Aldija ter Lidla ni bil več tako zelo uspešen.
 
V Franciji bo trgovec poskušal pridobiti kupce z novim formatom trgovin Next, čigar slogan se glasi "Tout le plaisir est pour vous" (Samo za vaš užitek). Trgovine bodo skušali oblikovati tako, da bodo kupcem na pogled prijazne, na voljo bo posebna vinska klet, v ponudbi pa več svežih (in ekoloških) pridelkov.
 
"Dodobra smo raziskali trg in začeli zasledovati koncept, ki je v skladu s svetovnimi trendi: nizke cene niso več zadostne," je povedala izvršna direktorica trgovca Tina Schuler. Leader Price je od oktobra dalje nov koncept preizkusil v dveh svojih trgovinah in prodajo povečal za kar petino.
 
Do konca leta nameravajo v tem duhu prenoviti 120 od skupno 800 trgovin, prek katerih poslujejo v Franciji. V Belgiji je trgovec prisoten z devetimi prodajnimi objekti. 
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top