IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 16.11.2018 || Plasta potrdila iztisnitev malih delničarjev iz Tovarne olja Gea  |  Odprli so nov nakupovalni center Promenada v Novem Sadu  |  Danes tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Do konca tedna Ameriški dnevi v Intersparu Citypark  |  Čapljinska Lasta ponovno zagnala proizvodnjo  |  (Legalna) prodaja cigaret na najnižji stopnji  |  Odprt nov Tommy maximarket v Splitu  |  Vitalia na trgu Bangladeša  |  Uvoz cigaret se je povečal za 39 odstotkov  |  Znani zmagovalci natečaja Lidlov mladi vinar 2018  |  Stobijev Roze v Washington Postu  |  Veriga Žito marketi proslavila 30 let obstoja  |  Alibaba bo imela prvo evropsko vozlišče v Liégeu  |  Coop predstavil vegansko mleko iz indijskih oreščkov  |  Na kratko iz sveta lastnih blagovnih znamk...  |  Lidl naslednji četrtek odpira še štiri trgovine  |  Agencija SPIRIT vabi k predstavitvi na sejmih TuttoFood in Anuga  |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore že več kot 400 rezervacij  |  Todorić se bo ob plačilu varščine lahko branil s prostosti  |  Izteka se javna obravnava zakona o interventnem odvozu odpadne embalaže  |   ||
   

Nemčija: Lastne blagovne znamke priljubljene

11.07.2018

Letna anketa med kupci je pokazala, da eden od desetih potrošnikov meni, da so lastne trgovinske blagovne znamke ugodnejše od ostalih blagovnih znamk.

Nemški potrošniki imajo visoko stopnjo zaupanja v proizvode trgovinskih znamk, pravijo v anketi LZ-a in Ipsosa. Kupci verjamejo, da trgovinske blagovne znamke ponujajo visoko kvaliteto in dobro vrednost za odšteti denar.

V primerjavi z blagovnimi znamkami proizvajalcevv namreč dve tretjini anketiranih lastne blagovne znamke ocenjuje za enake kar zadeva visoko kvaliteto ter da so 71% enako zanesljive. Eden od desetih potrošnikov je celo mnenja, da so te znamke zanesljivejše v primerjavi s proizvodi proizvajalcev blagovnih znamk.  

Lastna blagovna znamka ima tako še naprej velik vpliv na dojemanje cen, kar 76% jih je prepročanih, da je cenejša od proizvajalčeve blagovne znamke. 



Nazaj
 


 
 
 
back to top