IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.09.2018 || Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |  Amazon začel dostavljati za Monoprix  |  Lastniki Unileverja proti selitvi sedeža družbe  |  Lidl pospešeno gradi omrežje v Romuniji  |  ZANIMIVOST: Ste že poskusili burek burger?  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Prodaja Nevene Leskovac (znova) novembra  |  Solinarji niso zadovoljni z letošnjo sezono  |  Skupščina Gorenja potrdila iztisnitev malih delničarjev  |  Celjski sejem MOS št.51 včeraj zaprl vrata  |  Kitajska grozi z odstopom od trgovinskih pogajanj z ZDA  |  Odprli Mlinar Caffe v Abu Dhabiju  |  Iz Metroja najavili prodajo verige hipermarketov Real  |  V trgovinah našli jagode z iglami  |  Prek Gorenjske banke do delov Agrokorja?  |  V obtoku kmalu nova bankovca za 100 in 200 evrov  |  Carrefour preizkuša trgovino brez (uveljavljenih) blagovnih znamk  |  Hofer pomagal čistiti Slovenijo  |   ||
   

Nemčija: Lastne blagovne znamke priljubljene

11.07.2018

Letna anketa med kupci je pokazala, da eden od desetih potrošnikov meni, da so lastne trgovinske blagovne znamke ugodnejše od ostalih blagovnih znamk.

Nemški potrošniki imajo visoko stopnjo zaupanja v proizvode trgovinskih znamk, pravijo v anketi LZ-a in Ipsosa. Kupci verjamejo, da trgovinske blagovne znamke ponujajo visoko kvaliteto in dobro vrednost za odšteti denar.

V primerjavi z blagovnimi znamkami proizvajalcevv namreč dve tretjini anketiranih lastne blagovne znamke ocenjuje za enake kar zadeva visoko kvaliteto ter da so 71% enako zanesljive. Eden od desetih potrošnikov je celo mnenja, da so te znamke zanesljivejše v primerjavi s proizvodi proizvajalcev blagovnih znamk.  

Lastna blagovna znamka ima tako še naprej velik vpliv na dojemanje cen, kar 76% jih je prepročanih, da je cenejša od proizvajalčeve blagovne znamke. 



Nazaj
 


 
 
 
back to top