IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.01.2021 || Nove cene tobačnih izdelkov s 1.februarjem  |  Sejem Alpe-Adria prestavljen na junij  |  GZS za večje subvencioniranje minimalne plače  |  Ribiči poleg cipljev ulovili tudi precej orad  |  Tescu med pandemijo cveti prodaja zelenjave  |  Za sejem "PLMALive!" (lastnih blagovnih znamk) več kot 200 prijavljenih trgovcev   |  Gospodarsko razpoloženje januarja malce boljše   |  Prevzem upravljanja slovenskega paviljona na Expu  |  Amazon širi svoj tehnološki center v Bostonu  |  Od jutri nova dm drogerija v beograjskem naselju Braća Jerković  |  Spar in Rewe brezplačno delita medicinske maske  |  Mladi vinar za leto 2020 je Andrej Erzetič  |  Trgovinska (lepotna) blagovna znamka No7 premagala A-blagovne znamke  |  Sanofi bo proizvajal Pfizerjevo cepivo  |  Napovedujejo sproščanje ukrepov s 1. februarjem  |  Morrisons pospešuje ponudbo PL proizvodov  |  Podjetje JTI že četrtič zapored osvojilo nagrado Top Employer (Naj delodajalec)   |  Pile-Farm letno proizvodnjo jajc povečal na 4,25 milijona  |  Ob boljšanju epidemiološke slike gostinski lokali odprti tudi ponoči  |  Podgoršek:"Horeca je najboljši promotor slovenskih prehranskih izdelkov in živil"  |   ||
   

Slovenija: Lani iPROMs s 50 odstotkov več prikazanih oglasov kot leta 2019

14.01.2021
S svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil je iPROM (vodilna slovenska agencija), specializirana za digitalno oglaševanjev preteklem letu slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 49,6 odstotka več oglasov kot v letu 2019. 
 
Po številu prikazanih oglasov med panogami ponovno prednjači trgovina, največje povečanje deleža prikazanih oglasov pa je bila deležna panoga zdravje.
 
"iPROMovi podatki so že marca lani, ob začetku epidemije, nakazali, da se zanimanje za slovenske digitalne medije rekordno povečuje. To je potrdila tudi celoletna analiza podatkov o prikazanih oglasih v letu 2020, ki znova kaže opazen preboj v rasti, nadaljnjo močno rast pa pričakujemo tudi v letošnjem letu," komentira Tomaž Tomšič, vodja oddelka iPROM Labs.

iPROM število prikazanih oglasov v digitalnih medijih na domačem trgu spremlja že od leta 2005. "Od takrat vsa ta leta beležimo pozitiven trend rasti, ki se povečuje skladno z rastjo panoge digitalnega oglaševanja v Sloveniji, premiki med samimi deleži med panogami pa so dober pokazatelj trendov v gospodarstvu. Razvidno je, da največjo rast beleži panoga zdravje, največji padec pa je utrpel turizem, kar je posledica zapiranja gospodarskih dejavnosti ter posledično tudi vlaganj v oglaševanje," dodaja Tomšič.

Vodilna panoga ostaja trgovina, največjo rast deleža prikazanih oglasih pa beleži panoga zdravje

V letu 2020 so bili deleži prikazanih oglasov v digitalnih medijih po panogah razdeljeni podobno kot v 2019. Največji, 19,66-odstotni delež, pripada panogi trgovina, ki je v primerjavi s predlanskim letom in letom 2018 doživela 8,9-odstotno povečanje deleža in tako že četrto leto prevladuje med panogami. Drugi največji delež kljub 12-odstotnemu padcu ohranja panoga avtomobilizem s 14,85 odstotka, tesno ji sledi panoga finance s 14,83-odstotnim deležem prikazanih oglasov. 

Navkljub 9,6-odstotnemu padcu deleža četrto mesto tudi letos zaseda panoga zabava in prosti čas. Na peto mesto se je v letu 2020 z 8,06 odstotka uvrstila panoga telekomunikacije, ki je v primerjavi z letom 2019 zabeležila rast za slabih 5 odstotkov. Panoga turizem je v lanskem letu utrpela največji upad deleža (za 30,38 %) in s 7,17 odstotka pristala na šestem mestu. Največje povečanje deleža prikazanih oglasov (84,62 %) pa je v lanskem letu značilen za panogo zdravje, ki je zavzela sedmo mesto.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top