IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 15.12.2017 || Združenje Agrokorjevih dobaviteljev bo vodil prvi mož Podravke  |   Kostić že nadzira Gorenjsko banko  |  Mlinotest prevzel trgovino v Sv. Antonu  |  Odprli 51. trgovino Lidl v Grosuplju  |  ZANIMIVOST: Med iz Porscheja  |  Barcaffe z novim trening centrom v Ljubljani  |  Med najboljšimi pivi na svetu tudi ajdovski Quantum  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry   |  V Grosuplju svečano ob otvoritvi Lidla   |  Mercator danes odprl prenovljeno trgovino v Idriji   |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna in Zlatni puder na policah v Katarju   |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Pet Agrokorjevih podjetij z dobičkom, tri z izgubo  |  Propadel poskus prepovedi kebaba s fosfati v EU-ju  |  Vlada sprejela predlog Zakona o kmetijstvu o nedovoljenih praksah v agroživilski verigi  |  Veriga Eataly se bo prihodnje leto uvrstila na milansko borzo  |   Coca-Cola HBC se pogaja z MB Impexom  |   Heineken z naložbo v tovarno v Jaenu  |   Odprt nov Tommy supermarket v Šibeniku  |  Vrhunski kuharji prisegajo na meso izbrane kakovosti  |   ||
   

Evropa : Kupci (vedno bolj) pristopajo k spletu zaradi informacij

06.12.2017

Kupci po celotni Evropi dobivajo vedno več informacij o proizvodih, promocijah in cenah prek svojih pametnih telefonov kaže raziskovanje IRI-ja, ki je zajelo več kot 2800 evropskih potrošnikov.


 
 
Podatki kažejo tudi to, da več kot tretjina kupcev uporablja mobilne aplikacije za iskanje informacij o proizvodu in iskanje najboljšoh ponudb. Od teh digitalnih preiskovalcev informacij sta dve tretjini vprašanih izjavili, da tako varčujejo.
 
Več kot tretjina vprašanih uporablja splet, da bi poiskali promocije in ponudbe v trgovinah, 22% pa da bi se prepričali v to katere trgovine imajo najboljše ponude za določen dan.

Nazaj
 


 
 
 
back to top