IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.10.2019 || Razpoloženje potrošnikov se je oktobra poslabšalo   |  Kitajska bi ZDA kaznovala z novimi carinami v višini 2,4 milijarde dolarjev  |  Minila je rekordna sezona Odprte kuhne  |  P&G z rezultati presenetil še najbolj pesimistične analitike  |  Sodišče bo pregledalo rusko ponudbo za trgovca DIA  |  Henkel dobitnik certifikata ''Poslovodac Partner''  |  Lani (prvič) več kot milijarda kartičnih transakcij  |  Pivovarna Loo-Blah-Nah odpira točilnico  |  Prenovljeni hipermarket Spar Šentjur ponovno odpira svoja vrata  |  Na trgu dostave hrane boj za več milijard težko podjetje Just Eat  |  V čistilnih akcijah našli predvsem odpadke "A" blagovnih znamk   |  Nov Voli market na vhodu v Podgorico  |  Sladoled Lino Lada na Švedskem proglasili za najboljšega na svetu  |  Walgreens (edini) nadaljuje vnaprej izgubljeni boj s tožbami za epidemijo odvisnosti od opioidov  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  "Znanje pod kapo" za mlade v gostinstvu  |   Opazno se je pocenil bencin, dizel malo cenejši   |  Dnevnik: "Skope informacije o kmetijskih inšpekcijskih nadzorih"  |  Hoferjeva potujoča posvetovalnica osvešča o raku dojk in prostate  |  Tesco lansiral novo rastlinsko znamko - “Tesco Plant Chef”  |   ||
   

ZDA: Kroger kot prvi ponudil linijo mesa na rastlinski osnovi

06.09.2019
Živilski sektor doživlja revolucijo, saj se vse več trgovcev odloča za ponujanje mesa na rastlinski osnovi, kar služi kot alternativa mesnim izdelkom.
 
 
 
 
 
. Kroger tako postaja sploh prvi trgovec v ZDA, ki se je odločil za linijo mesne alternative in bo v svojih trgovinah kmalu ponudil zrezke za burgerje na rastlinski osnovi, vegetarijanske klobase in ostale specialitete, prijazne veganom in vegetarijancem ter tistim, ki želijo živeti bolj zdravo.
 
Sektor izdelkov na rastlinski osnovi je morda celo najhitreje rastoča kategorija živil v ZDA, največji proizvajalec na tem področju je Beyond Meat. Kroger je bil tudi eden izmed prvih, ki je v ZDA na police spravil njihove burgerje
 
. Izdelke bo trgovec ponudil pod že obstoječo lastno blagovno znamko z imenom Simple Truth (preprosta resnica). Omenjeno TBZ je Kroger zagnal leta 2013 in v njej ponudil izdelke organskega izvora, kar se je izkazalo za uspešnico, saj je linija na področju ekoloških izdelkov z 2,3 milijarde prihodkov na leto celo vodilna v državi.

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top