IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |   ||
   

ZDA: Kroger in Microsoft preizkušata digitalne (osvetljene) police

10.01.2019
Tehnološko podjetje Microsoft je vse bolj vpleteno v trgovinski sektor: Z ameriško verigo Kroger so trenutno v fazi testiranja digitalnih polic in umetne inteligence v dveh supermarketih omenjenega trgovca.
 
 
Pri Krogerju ne skrivajo, da želijo tehnologijo prodati tudi v ostale trgovce. Poteza je še en znak, da želi družba Microsoft (na področju digitalne retail tehnologije ter storitev v oblaku) na dolgi rok biti konkurenčna trenutno najhitreje rastočemu v "biznisu", Amazonu.
 
Zaveznika so našli v Krogerju, ki je v dveh svojih supermarketih - mimogrede, oba sta blizu sedežev podjetij v Cincinnatiju in Redmondu - začeli preizkušati, kako se obnesejo digitalne police in telefonska aplikacija za nakup brez pomoči zaposlenih.
 
Stranke, ki uporabljajo pametne telefone, omenjen app po trgovini vodi na podlagi spiska želenih dobrin. Ko se približajo izdelku, polica zažari. Podobno tehnologijo že uporabljajo zaposleni, ko gredo v trgovino iskat izdelke, ki so jih kupci naročili prek spleta, da nabiranje poteka hitreje.
 
Senzorji na policah so hkrati povezani z oblakom (cloud), ki upravlja z zalogami. Kroger bo poleg tega uporabljal umetno inteligenco, da izdelke in letake ter oglase še bolj natančno prilagodi po željah svojih kupcev. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top