IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 10.07.2020 || Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |  Kmetje podorali na desetine ton solate  |  Tedeschi in Stanković "iz oči v oči" na Weekend Media Festivalu v Rovinju  |  Stokomak odprl trgovino v Ohridu  |  Tönnies znova odprl obrat (vendar le za uradne osebe)  |  Mastercard: "Med karanteno močno narasla lokalna potrošnja"  |  Maske bodo obvezne v vseh zaprtih prostorih  |  Kmalu odprtje največjega Bingovega nakupovalnega središča v BiH  |  Amazon iz ponudbe umaknil vse artikle ekipe Washington Redskins  |  Amazon odpira (nove) brezgotovinske supermarkete (VIDEO)  |  Kmalu nova trgovinica na gradu Podsreda  |  Gomex povsem prenovil objekt v Vršcu   |  Jana 800 je nova (omejena) etiketa  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  V Gorenju razvojni center za kuhalne in pomivalne aparate skupine Hisense  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Mlekarna Celeia v poletje s svežino Kraljičinega jogurta  |   ||
   

Slovaška/Češka: Kofola v Q1 ohranila prihodek in EBITDA

15.05.2020
Skupina je dobro pripravljena za preostanek leta.Kljub trenutni situaciji je Skupina Kofola uspela obdržati oba ključna kazalnika na enaki ravni kot lani. Prihodki so bili le za 0,1 % nižji, EBITDA pa je celo zrasel za 0,6 %. 

Kofola je dosegla odličen rezultat kljub zapletom, ki so jih povzročili ukrepi proti širjenju epidemije COVID-19 na vseh tržiščih, kjer Skupina deluje, in so močno vplivali na celotno pijačarsko industrijo. Vodstvo Skupine navaja, da je družba na prihodnje mesece dobro pripravljena, tudi v primeru počasnega gospodarskega okrevanja.

"Dobri rezultati v prvem četrtletju so posledica več dejavnikov," pravi Jannis Samaras, generalni direktor skupine Kofola, in nadaljuje: "Ob močni rasti na začetku leta so bile razmere na trgu za nas ugodne. Vendar nam je pomagalo tudi delo, ki smo ga v Kofoli opravili v preteklih letih. Kofola je vedno gradila na močnih lokalnih blagovnih znamkah, zvestih kupcih in predanih zaposlenih. V preteklih letih smo veliko sredstev in energije vlagali tudi v diverzifikacijo našega portfelja za lažje premagovanje nihanj v posameznih tržnih segmentih. Poleg tega so nas vse prejšnje krize naučile pozorno poslušati in nemudoma reagirati na spremembe v vedenju strank. "

Tako kot v prejšnjih četrtletjih je Adriatic regija letos nadaljevala z močno rastjo. Prihodki te regije so narasli za 0,9 %, kar je delno nadomestilo za 0,8 % manjše prihodke na češkoslovaškem trgu. Uspešne blagovne znamke v tem obdobju so bile Jupí sirupi, energetske pijače Semtex in celoten vodni portfelj skupine Kofola – zlasti izvirska voda Rajec na Češkem in Slovaškem ter mineralni vodi Radenska in Studenac v Adriatic regiji. To je bil dober začetek tudi za mineralno vodo Klaštorná Kalcia, ki so jo po uspehu na Slovaškem z letošnjim letom predstavili tudi češkim kupcem. Nenazadnje se je Skupini obrestovala tudi naložba v zeliščne čajne mešanice blagovne znamke Leros, katerih prodaja je spodbudno rasla predvsem v lekarnah.

Mineralni vodi Korunní in Ondrášovka, ki sta postali del portfelja Skupine aprila 2020, sta v prvem četrtletju letošnjega leta poslovali dobro in beležili dvomestno rast. Naslednji cilj Skupine je izkoristiti potencial teh tradicionalnih mineralnih voda in jih z drugim četrtletjem ustrezno vključiti v Skupino.

Po drugi strani nekaj slabih novic prihaja iz segmenta HoReCa, kjer ima skupina Kofola v zadnjih letih zelo močen položaj. V povezavi s tem so trenutno v pripravi aktivnosti, ki bo ob sproščanju ukrepov za preprečevanje epidemije COVID gostinskim lokalom pomagale pri ponovnem oživljanju tega segmenta. Kofola je sodelovala tudi v pobudi "Reši lokal" na češkem in slovaškem trgu, v Sloveniji pa je v oporo gostincem lansirala akcijo #ZASKUPAJ. Omejitve zaradi pojava novega koronavirusa so imele največji vpliv na blagovno znamko UGO, ki vključuje 79 lokalov
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top