IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   Vabilo na (brezplačni) Dahua Starlight Show (VIDEO)  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Dia po ureditvi statusa dobila še novega izvršnega direktorja  |  Papeški vrtovi bogatejši za slovenski čebelnjak  |  Lidl iz e-trgovine umaknil vino  |  22. SKOJ: Nova znanja za komunikatorje in nagrajeni projekti  |  Coca-Cola največja znamka, Unilever najmočnejši proizvajalec  |  Priština Albaniji grozi z uvedbo 100-odstotnih dajatev  |  ZANIMIVOST: Robot Virgo 1 obira paradižnike  |  Okrepljeno strateško partnerstvo Velpra in 276 malih trgovcev  |  PLMA Amsterdam 2019 zaprl vrata, naslednje leto 26.in 27.maja  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Razpoloženje potrošnikov po več mesecih poslabševanja maja nespremenjeno  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |   ||
   

Slovenija: Kmetijska podjetja lani zaradi vremenskih neprilik poslovala slabše, živilska boljše

13.06.2018
Kmetijska podjetja v Sloveniji so lani ustvarila 2,44 milijona čiste izgube, potem ko so imela leto prej 8,73 milijona evrov čistega dobička. Za izgubo, v kateri so se znašla po dveh letih dobička, so krive predvsem vremenske neprilike.

Čistih prihodkov od prodaje je bilo za 176,88 milijona evrov, kar v primerjavi z letom 2016 predstavlja 0,2-odstotni padec, je danes pojasnila direktorica zbornice kmetijskih in živilskih podjetij pri Gospodarski zbornici Slovenije Tatjana Zagorc.

Bolje pa je šlo lani živilskim podjetjem. Ta so čisti dobiček povečala za 6,3 odstotka na 81 milijonov evrov in ustvarila 2,16 milijarde evrov čistih prihodkov od prodaje, kar v primerjavi z letom 2016 predstavlja petodstotni padec.

Po pojasnilih Zagorčeve je živilska panoga lani napredovala po vseh kazalcih in se je stabilizirala.

Nazaj
 


 
 
 
back to top