IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Slovenija: Kmetijska podjetja lani zaradi vremenskih neprilik poslovala slabše, živilska boljše

13.06.2018
Kmetijska podjetja v Sloveniji so lani ustvarila 2,44 milijona čiste izgube, potem ko so imela leto prej 8,73 milijona evrov čistega dobička. Za izgubo, v kateri so se znašla po dveh letih dobička, so krive predvsem vremenske neprilike.

Čistih prihodkov od prodaje je bilo za 176,88 milijona evrov, kar v primerjavi z letom 2016 predstavlja 0,2-odstotni padec, je danes pojasnila direktorica zbornice kmetijskih in živilskih podjetij pri Gospodarski zbornici Slovenije Tatjana Zagorc.

Bolje pa je šlo lani živilskim podjetjem. Ta so čisti dobiček povečala za 6,3 odstotka na 81 milijonov evrov in ustvarila 2,16 milijarde evrov čistih prihodkov od prodaje, kar v primerjavi z letom 2016 predstavlja petodstotni padec.

Po pojasnilih Zagorčeve je živilska panoga lani napredovala po vseh kazalcih in se je stabilizirala.

Nazaj
 


 
 
 
back to top