IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 17.01.2019 || David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Projekt Tuševa zvezdica 2019 išče najboljše ekipe mladih kulinaričnih zvezd  |   ||
   

Slovenija: Kmetije se lahko odslej predstavijo na portalu e-Tržnica

11.01.2019
Da bi kmetije neposredno povezali s kupci, posrednike pri prodaji pridelkov pa izločili, so v mariborski zadrugi Florinet razvili spletno tržnico.
 
 
Od lanskega oktobra jo uporablja več kot 70 kmetij, od takrat so našteli več kot sedem tisoč obiskov portala. "Takšnega portala, ki ga lahko kmetije uporabljajo za spletno predstavitev in spletno prodajo za svoj račun, v Sloveniji in EU ni, zato ga bomo še letos razširili na Hrvaško, pozneje pa tudi v druge sosednje države," je za portal Agrobiznis povedal ustanovitelj Franci Kokol iz zadruge Florinet.
 
Služili bodo z oglaševanjem na portalu, razvoj jih je stal 80 tisoč evrov, širjenje portala na nove trge pa bo stalo okoli 50 tisoč evrov na državo. Spletno tržnico bi radi razširili še v druge sosednje države in po Evropski uniji, zato bodo letos v Avstriji ali Nemčiji odprli svoje podjetje.
 
Da bi na portalu imeli čim več kmetij in drugih lokalnih ponudnikov hrane ter drugih unikatnih in rokodelskih izdelkov s podeželja, ga bodo kmalu začeli promovirati. Iščejo tudi možnosti za sofinanciranje portala na Hrvaškem.
 
Predstavitev na portalu je za kmetije brezplačna, le pri spletni prodaji plačajo provizijo za kartično poslovanje in administrativne stroške, ki nastanejo, ko Florinet z GLS uredi vse za paketno dostavo kupcem.
 
E-tržnica je zasnovana tako, da lahko kupci pogledajo ponudbo po občinah, regijah in v drugi državi, ko ga bodo širili. "Prednost portala je v tem, da so vsi ponudniki vidni na enem mestu, da se vidi lokalna ponudba po občinah in regijah ter da je pri nakupu omogočena dostava kupcem," pravi Kokol.
 
 S portalom želijo pomagati zlasti manjšim ponudnikom, ki pridelajo premalo, da bi oskrbovali večje trgovske verige.Upravljanje portala je preprosto. Kmetje lahko sami vnašajo izdelke na portal, določajo ceno, dodajajo fotografije ... Portal lahko uporabljajo kot spletno trgovino, oglasnik in spletno stran hkrati. Ponudbo lahko spreminjajo, kadarkoli želijo.

Nazaj
 


 
 
 
back to top