IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.06.2019 || Nevarnost pesticida klorpirifos za zatiranje škodljivcev na pridelkih  |  Tretjina Evropejcev dnevno uživa prehranska dopolnila  |  Effie Slovenija 2020 z novim vodstvom  |  Pingo Doce za pakiranja uporablja plastiko iz oceanov  |  Sainsbury's uvaja "otoke" za natakanje vode  |  Coop odprl prvo "non-stop" trgovino brez blagajn  |  Hercegovska jabolka uživajo tudi na Maldivih  |  Prvi Gomex v beograjski Borči  |  Violeta prevzela čapljinsko podjetje Lasta  |  Prihodki trgovine v prvem četrtletju letos navzgor za 10 %  |  Mesarji lahko gostincem prodajo le četrtino blaga  |  Ob lansiranju nove embalaže Žitovega Zlatega polja o ogljikovih hidratih  |  Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |   ||
   

Slovenija: Kmetije se lahko odslej predstavijo na portalu e-Tržnica

11.01.2019
Da bi kmetije neposredno povezali s kupci, posrednike pri prodaji pridelkov pa izločili, so v mariborski zadrugi Florinet razvili spletno tržnico.
 
 
Od lanskega oktobra jo uporablja več kot 70 kmetij, od takrat so našteli več kot sedem tisoč obiskov portala. "Takšnega portala, ki ga lahko kmetije uporabljajo za spletno predstavitev in spletno prodajo za svoj račun, v Sloveniji in EU ni, zato ga bomo še letos razširili na Hrvaško, pozneje pa tudi v druge sosednje države," je za portal Agrobiznis povedal ustanovitelj Franci Kokol iz zadruge Florinet.
 
Služili bodo z oglaševanjem na portalu, razvoj jih je stal 80 tisoč evrov, širjenje portala na nove trge pa bo stalo okoli 50 tisoč evrov na državo. Spletno tržnico bi radi razširili še v druge sosednje države in po Evropski uniji, zato bodo letos v Avstriji ali Nemčiji odprli svoje podjetje.
 
Da bi na portalu imeli čim več kmetij in drugih lokalnih ponudnikov hrane ter drugih unikatnih in rokodelskih izdelkov s podeželja, ga bodo kmalu začeli promovirati. Iščejo tudi možnosti za sofinanciranje portala na Hrvaškem.
 
Predstavitev na portalu je za kmetije brezplačna, le pri spletni prodaji plačajo provizijo za kartično poslovanje in administrativne stroške, ki nastanejo, ko Florinet z GLS uredi vse za paketno dostavo kupcem.
 
E-tržnica je zasnovana tako, da lahko kupci pogledajo ponudbo po občinah, regijah in v drugi državi, ko ga bodo širili. "Prednost portala je v tem, da so vsi ponudniki vidni na enem mestu, da se vidi lokalna ponudba po občinah in regijah ter da je pri nakupu omogočena dostava kupcem," pravi Kokol.
 
 S portalom želijo pomagati zlasti manjšim ponudnikom, ki pridelajo premalo, da bi oskrbovali večje trgovske verige.Upravljanje portala je preprosto. Kmetje lahko sami vnašajo izdelke na portal, določajo ceno, dodajajo fotografije ... Portal lahko uporabljajo kot spletno trgovino, oglasnik in spletno stran hkrati. Ponudbo lahko spreminjajo, kadarkoli želijo.

Nazaj
 


 
 
 
back to top