IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |   ||
   

Slovenija: Kmetije se lahko odslej predstavijo na portalu e-Tržnica

11.01.2019
Da bi kmetije neposredno povezali s kupci, posrednike pri prodaji pridelkov pa izločili, so v mariborski zadrugi Florinet razvili spletno tržnico.
 
 
Od lanskega oktobra jo uporablja več kot 70 kmetij, od takrat so našteli več kot sedem tisoč obiskov portala. "Takšnega portala, ki ga lahko kmetije uporabljajo za spletno predstavitev in spletno prodajo za svoj račun, v Sloveniji in EU ni, zato ga bomo še letos razširili na Hrvaško, pozneje pa tudi v druge sosednje države," je za portal Agrobiznis povedal ustanovitelj Franci Kokol iz zadruge Florinet.
 
Služili bodo z oglaševanjem na portalu, razvoj jih je stal 80 tisoč evrov, širjenje portala na nove trge pa bo stalo okoli 50 tisoč evrov na državo. Spletno tržnico bi radi razširili še v druge sosednje države in po Evropski uniji, zato bodo letos v Avstriji ali Nemčiji odprli svoje podjetje.
 
Da bi na portalu imeli čim več kmetij in drugih lokalnih ponudnikov hrane ter drugih unikatnih in rokodelskih izdelkov s podeželja, ga bodo kmalu začeli promovirati. Iščejo tudi možnosti za sofinanciranje portala na Hrvaškem.
 
Predstavitev na portalu je za kmetije brezplačna, le pri spletni prodaji plačajo provizijo za kartično poslovanje in administrativne stroške, ki nastanejo, ko Florinet z GLS uredi vse za paketno dostavo kupcem.
 
E-tržnica je zasnovana tako, da lahko kupci pogledajo ponudbo po občinah, regijah in v drugi državi, ko ga bodo širili. "Prednost portala je v tem, da so vsi ponudniki vidni na enem mestu, da se vidi lokalna ponudba po občinah in regijah ter da je pri nakupu omogočena dostava kupcem," pravi Kokol.
 
 S portalom želijo pomagati zlasti manjšim ponudnikom, ki pridelajo premalo, da bi oskrbovali večje trgovske verige.Upravljanje portala je preprosto. Kmetje lahko sami vnašajo izdelke na portal, določajo ceno, dodajajo fotografije ... Portal lahko uporabljajo kot spletno trgovino, oglasnik in spletno stran hkrati. Ponudbo lahko spreminjajo, kadarkoli želijo.

Nazaj
 


 
 
 
back to top