IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 11.08.2020 || 29.SOF 10. septembra v skladišču soli Monfort  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  Unovčenih za skoraj 50 milijonov evrov turističnih bonov  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |  Mercator in Spar ponujata likerje Manner  |  Lidl se preusmerja v segment ekološko pridelanih živil  |  Hisense in Paris Saint-Germain sklenila globalno partnerstvo  |  Spar odprl prve trgovine v Gani  |  V Zadru prvi od stotih najavljenih supermarketov Eurospina  |  Direktor Danoneja: "Srednji sloj potrošnika počasi izginja"  |  Aldi preizkuša avtomat za hrano - Aldimat  |  V boju proti koronavirusu omejujejo čas delovanja barov in restavracij  |  V Parizu obvezne zaščitne maske tudi na prostem  |  Lidl je (drugič zapored) najhitreje rastoče trgovinsko podjetje   |  Mercator (spet) ponuja svoja parkirišča za primer neurja   |  KGZ Sloga napoveduje delovanje spletne trgovine kmetija.net  |  Blago iz Srbije spet "preplavilo" kosovski trg  |  Prvi mož Appla Tim Cook med milijarderji  |   23. na globalni lestvici digitalne kakovosti življenja  |   ||
   

Portugalska: "Kislo" polletje za Jeronimo Martins - dobiček padel za 36 odstotkov

30.07.2020
Portugalski koncern Jeronimo Martins je včeraj sporočil negativne rezultate prvega polletja 2020. Čisti dobiček se je trgovcu, v primerjavi z lanskim letom, spustil za 36,2 odstotka na 104 milijone evrov, poroča agencija Reuters.
 
 
Poslovni izid pred obrestmi, davki in amortizacijo se je zmanjšal za 4,9 odstotka na 635 milijona evrov, kar je posledica operativnih storškov v času pandemije. "Na Portugalskem je gospodarstvo v teh časih kar konkretno trpelo, saj je poraba močno odvisna od turizma, ki pa je letos praktično neobstoječ," je potožil izvršni direktor trgovca, Pedro Soares dos Santos.
 
Prihodki od prodaje so v prvem polletju narasli za 4,6 % na 9,3 milijarde evrov, pri čemer je izdatno pomagalo poslovanje na Poljskem. Tam so s trgovinami Biedronka promet v prvih šestih mesecih uspeli dvigniti za 7,8 %, medtem ko je na matičnem trgu prodaja v trgovinah Pingo Doce nazadovala za 2,9 %.

V prvih šestih mesecih je koncern investiral 142 milijonov evrov, kar je precej manj od 238 milijonov evrov, kolikor so vložili v enakem obdobju lani. "Verjamem, da bodo za naše podjetje ostri tudi prihajajoči meseci," je zaključil Soares dos Santos


Nazaj
 


 
 
 
back to top