IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Nemčija: Kaufland zmanjšuje količino vsebine sladkorja, soli in masti

12.06.2019
V trgovinski verigi nadaljujejo s strategijo zmanjševanja količine sladkorja, soli in masti v izdelkih njihove linije TBZ (trgovinskih blagovnih znamk).

Med takimi novimi izdelki sta tudi "kifeljček" iz speltine moke, ki vsebuje 55% manj sladkorja in organski "tofu burger", ki ima 51% manj soli.

V podjetju so si zastavili cilj, da količino soli, sladkorja in masti zmanjšajo v več kot 300 PL proizvodih, v povprečju za 20%, do leta 2021.

Sebastian Schlag, vodilni v Kauflondovi liniji TBZ je dejal:"Naše potrošnike podpiramo pri doseganju zdravega načina življenja in izpolnjujemo našo odgovornost kot trgovca. Redukcija sladkorja, soli in masti v naših lastnih trgovinskih znamkah je zelo pomemben korak."
 
Na primer, vsebino sladkorja v liniji K-Classic-Kinderquark so zmanjšali za 12%, klobasice Berner sadaj vsebujejo 17% manj masti in 14% manj soli.

Kaufland ob tem podpira proizvodnjo zdrave hrane tudi na drugih področjih. Tako so med drugim vključeni v program European School Fruit Scheme, ki opogumlja otroke, da se hranijo bolj zdravo.


Nazaj
 


 
 
 
back to top