IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 19.10.2018 || Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |   Še 6 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Moldavija: Kaufland vstopa v Moldavijo

16.01.2018

Nemški trgovec Kaufland, ki posluje v okviru Schwarz Groupe je uradno potrdil nastop na trgu republike Moldavije.


 
Predstavili so že plan poslovanja in razvoja, zaposlili pa bodo 1.000 novih ljudi.

Kaufland se na vstop na ta trg pripravlja že nekaj časa s sponzorstvi in oglaševanjem. 

Lokalni mediji so objavili, da jih bo to stalo 100 milijonov evrov s katerimi bodo odprli 15 objektov na isti dan po vsej državi, šest v prestolnici, Kišinjevu. Imeli bodo objekte, ki bodo merili najmanj 2000  kvadratnih metrov, v mestih z najmanj 30.000 prebivalci v ožjem in 60.000 širšem področju.

Nazaj
 


 
 
 
back to top