IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 24.09.2020 || InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Kitajski CCCC s svilno potjo prek Trsta moti Američane  |  Gostinski lokali se bodo zapirali prej, priporočeno delo od doma  |   Hofer nadaljuje "sceno" s plesnim natečajem   |  Puklavec Family Wines: "Čas je za letošnji vinski mošt"  |  Sejem Agra konec tedna tudi v živo  |  Zakulisje slovenskih prejemnic Michelinovih zvezdic  |  AB InBev še močnejši - za 190 milijonov evrov odkupili ameriški CBA  |  Za Alibabo bo prihodnje leto začel dostavljati robotski osel  |  Fortenova prejela ponudbe za Ledo plus, Ledo Čitluk in Frikom  |  Priznanje za najboljši med Ludviku Lapu iz Radomelj  |  V Mariboru raste nova (zelena) Lidlova trgovina poleg Europarka  |  Destilarna Beefeater obeležuje 200-letnico obstoja  |  BAT začenja s proizvodnjo v Vranju  |  APK je bolezen, ki povzroča veliko gospodarsko škodo  |  Torkovo glasovanje poslancev za nedeljsko zaprtje trgovin pod drobnogledom SDTS  |   Do konca leta odločitev o (ne)zapiranju trgovin ob nedeljah  |  Velike izgube za svetovni turizem  |   ||
   

Nemčija: Kaufland s polic umika vse izdelke Unileverja

21.12.2018
Na začetku septembra smo poročali o tem, da je Kaufland s svojih polic umaknil 480 izdelkov, ki jih izdeluje Unilever, danes pa Lebensmittel Zeitung poroča, da je sodelovanje nemškega trgovca in nizozemskega proizvajalca z novim letom konec za nedoločen čas.
 
Točno na novega leta dan bo Paul Polman "ključe" koncerna prepustil novemu izvršnemu direktorju Alanu Jopeju, z ravno lepo zapuščino pa se Britanec ne bo mogel pohvaliti.
 
Potem, ko sta letos Unilever in Kaufland bila bitko o tem, kakšne cene naj bi bile primerne za njihove izdelke, so se pri nemškem veletrgovcu odločili, da z novim letom čisto vse izdelke pod "dežnikom" Unileverja s polic umaknejo.
 
Kot poroča Lebensmittel Zeitung, je bilo predvideno zvišanje cen previsoko, kar pomeni, da bo Unilever na (že tako) zahtevnem nemškem trgu, izgubil svojega najboljšega odjemalca in si krepko pokvaril prodajne številke.
 
V Evropi je Kaufland namreč zaslužen za okoli 300 milijonov evrov prodaje Unileverjevih blagovnih znamk (Dove, Domestos, Bertoli, Magnum, Ben & Jerry's, Knorr), od tega je kar dve tretjini moč pripisati prometu v Nemčiji.

Nazaj
 


 
 
 
back to top