IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.01.2020 || Sporazum ZDA in Kitajsko z malo obvezami za ZDA  |  Lanski rezultati Perutnine tudi odraz sinergij z novim lastnikom  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Počivalšek:" Zakonodajo je treba spoštovati!"  |  P&G povečal prodajo in dobiček ter dvignil celoletno napoved  |  Za gradnjo Emonike na mizi tri različne arhitekturne ideje  |  Dela proste nedelje v ustavno presojo  |   Mandl:"Rojstni dan Europarka v velikem slogu"  |  Škof:"Okus je vedno lokalna stvar"  |  ZANIMIVOST: Hlebec kruha za 1380 evrov (VIDEO)  |  Tikveš osvojil nagrado na tekmovanju na Kitajskem  |  Ustrelili bodo 10.000 kamel, ker pijejo preveč vode  |  Britanci uzakonili izstopni sporazum z EU (31. januarja)  |  Drugi Gomexov objekt v Čačku  |  Ali Tesco odhaja (tudi) iz Azije?  |  V Gorenju manj delavcev v proizvodnji  |  Rastoder kupil letalska dovoljenja Adrie Airways  |  Izvršni direktor Coupe zapušča Sainsbury's  |  Aldi in Lidl na Nizozemskem izgubila (!) tržni delež  |  Badel 1862 prevzema žgane pijače od Dalmacijavina  |   ||
   

Nemčija: Kaufland s polic umika vse izdelke Unileverja

21.12.2018
Na začetku septembra smo poročali o tem, da je Kaufland s svojih polic umaknil 480 izdelkov, ki jih izdeluje Unilever, danes pa Lebensmittel Zeitung poroča, da je sodelovanje nemškega trgovca in nizozemskega proizvajalca z novim letom konec za nedoločen čas.
 
Točno na novega leta dan bo Paul Polman "ključe" koncerna prepustil novemu izvršnemu direktorju Alanu Jopeju, z ravno lepo zapuščino pa se Britanec ne bo mogel pohvaliti.
 
Potem, ko sta letos Unilever in Kaufland bila bitko o tem, kakšne cene naj bi bile primerne za njihove izdelke, so se pri nemškem veletrgovcu odločili, da z novim letom čisto vse izdelke pod "dežnikom" Unileverja s polic umaknejo.
 
Kot poroča Lebensmittel Zeitung, je bilo predvideno zvišanje cen previsoko, kar pomeni, da bo Unilever na (že tako) zahtevnem nemškem trgu, izgubil svojega najboljšega odjemalca in si krepko pokvaril prodajne številke.
 
V Evropi je Kaufland namreč zaslužen za okoli 300 milijonov evrov prodaje Unileverjevih blagovnih znamk (Dove, Domestos, Bertoli, Magnum, Ben & Jerry's, Knorr), od tega je kar dve tretjini moč pripisati prometu v Nemčiji.

Nazaj
 


 
 
 
back to top