IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 06.06.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skazin virtualni dan odprtih vrat  |  PLMA bo kot predsednica vodila Američanka Peggy Davies  |  ZANIMIVOST: V trgovskem centru razkužilo deli robotski pes  |  Morrisons s telefonsko storitvijo presegel 100.000 naročil  |  Glede nedeljskega dela trgovin je potreben dogovor med TZS in sindikati  |  Podravka v Hercegovini gradi tovarno za predelavo paradižnika  |  Konzum odprl novo prodajalno v Mostarju  |  Lidl Danska ima novega direktorja prodaje  |  Walmart nadaljuje z načrtom selitve na nov naslov v Bentonvillu   |  Rio Mare dosegel pomemben mejnik pri zasledovanju odgovornega ribolova  |  Tesco odprl še trinajsto Jack's trgovino  |  Postojnska jama znova odprta  |  Ropanje trgovin sredi New Yorka (VIDEO)  |  Ustavno sodišče zavrglo Agrokorjevo pritožbo o zasegu delnic Mercatorja  |   Pripravljeni na morebiten vnos okužb med turistično sezono  |  Podrobnosti o koriščenju turističnih bonov prihodnji teden  |  ECB območju z evrom letos napoveduje 8,7-odstotno krčenje BDP  |  Avstrija danes odprla meje, tudi s Slovenijo  |  Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |   ||
   

Svet: Kantar: "Coca-Cola (daleč) najpogosteje izbrana znamka"

21.05.2020
Najnovejša raziskava Kantar Brand Footprint je razkrila, da je daleč najbolj pogosto izbrana blagovna znamka na svetu Coca-Cola, saj je lani njene izdelke vsaj enkrat uživalo kar 6 milijard ljudi.
 
 
 
 
Zadnja takšna študija raziskovalne hiše Kantar je pokazala, da je lani izdelke Coca-Cola uživalo 6,1 milijarde ljudi po svetu, na drugo mesto so se zavihteli izdelki Colgate (zobna krema), s katerimi si je zobe umivalo 4,16 milijarde ljudi, tretja pa je blagovna znamka Maggi s 3,12 milijarde potrošniki. Doseg je Kantar poimenoval CRP (Consumer Reach Points).
 
Pod zmagovalnim odrom so se znašle naslednje blagovne znamke: Lay's (CRP 2.61 milijarde), Lifebuoy (CRP 2.45 milijarde) in Pepsi (CRP 2.16 milijarde). Spisek 25 najbolje zastopanih znamk po celem svetu si lahko ogledate na spletni strani Kantar Brand Footprint.
 
Raziskovalna hiša je v raziskavo vključila kar 22.900 blagovnih znamk iz 52 različnih držav, kar predstavlja 74 % svetovnega prebivlastva in 85 % bruto domačega proizvoda celotnega planeta.


Nazaj
 


 
 
 
back to top