IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 19.09.2020 || Ribji namaz Argeta je rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić, Smrekar&Kunsterle)  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |  OECD:"Ukrepi držav za zajezitev širjenja koronavirusa bodo omilili recesijo"  |  Rewe International se umika z ukrajinskega trga  |  Bosansko-hercegovske kumarice osvajajo Nemčijo  |  TZS:"Zaprtje trgovin ob nedeljah nepopravljiva škoda "  |  Novi predsednik Amcham Slovenija postal Blaž Brodnjak  |  Coop odprl trgovino namenjeno avtistom  |   ||
   

Sloveniija/EU: Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila

20.09.2019
V okviru konvencije Na meji nevidnega (NMN), ki je v soboto potekala v Ljubljani, so se obiskovalci NMN na stojnici kampanje evropske komisije:"Imaš prav," seznanili s pravicami, ki jih imajo kot potrošniki v EU. Eno od pravil, ki ga večina ne pozna je to, da lahko vsak spletni nakup vrnejo v roku 14 dni...
V okviru konvencije Na meji nevidnega (NMN), ki je v soboto potekala v Ljubljani, so se obiskovalci NMN na stojnici kampanje evropske komisije Imaš prav seznanili s pravicami, ki jih imajo kot potrošniki v EU. Največ zanimanja med mladimi je bilo za pravice povezane s spletnimi nakupi, saj večina obiskovalcev stojnice ni vedela, da je njihova pravica,  da si premislijo ter da lahko skorajda vsak spletni nakup vrnejo trgovcu v roku 14-ih dni po prejemu pošiljke. Obiskovalci so bili veseli tudi informacij povezanimi s turističnimi paketi, popravilom ali menjavi izdelkov, varnosti izdelkov ter možnosti zamenjave banke.

Na stojnici kampanje Imaš prav so se obiskovalci NMN družili tudi z zvezdo slovenske Cosplay scene Kayo Solo, ki je predstavila svoje izkušnje pri uveljavljanju potrošniških pravic, še zlasti pravice do vračila spletnih nakupov, nasmejali so se lahko ilustrativnim opisom potrošniških pravic, s katerimi jih je presenečal stand-up komik Sašo Stare ter prisluhnili razlagi potrošniških pravic vplivnice Anje Susič. Obiskovalci so lahko poznavanje svojih potrošniških pravic preverili s kratkim kvizom in si priborili nakupovalno vrečko iz blaga z oznako kampanje.

V svetovalnem kotičku stojnice je obiskovalcem konvencije Na meji nevidnega pravnik Zveze potrošnikov Slovenije nudil pomoč in nasvete, kako reševati težave s področja potrošniških pravic v EU, na katere se osredotoča kampanja Imaš prav.

Potrošniki se sicer lahko na spletni strani kampanje podučijo o potrošniških pravicah, ki jim jih zagotavlja EU ter o postopkih, ki jih lahko sprožijo za uveljavljanje svojih pravic.

Nazaj
 


 
 
 
back to top