IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 14.12.2019 || Alfi okrepil lastništvo terjatev do Tuša  |   ZDA, Mehika in Kanada potrdili "predelani" sporazum NAFTA  |  Uvedb novih carin ZDA za Kitajsko ne bo  |   Spremembe v upravi Zagrebške pivovarne  |  Vino iz Sremskih Karlovcev kmalu na Kitajskem  |  Znani zmagovalci mreže Salonov penečih vin za leto 2020  |  Nestlé za 4 milijarde dolarjev prodal blagovne znamke sladoleda  |  S prodajami v Metroju pričakujejo 1,5 milijarde evrov  |  Petrol v letu 2020 računa na 109,8 milijona evrov dobička  |  Kroger in Walgreens ustanovila skupno podjetje za nabavo  |  Orbico gradi logistični center v Sofiji  |  Z "recikliranim" nakupom v hipermarketih Mercator do darila  |  Na današnjo skupščino Petrola vabljena tudi nekdanja uprava  |  Danes vrata odprla trgovina Lidl v Ormožu  |  Carrefour v Bruslju predstavil nov koncept "trgovina+restavracija"  |  Skupina Mercator v letu 2020 načrtuje odprtje 28 novih trgovin  |  Coca-Cola s partnerji letos donirala 67.000 evrov za tri dobre namene  |  AB InBev predstavil pivske steklenice z vgravirano etiketo  |  Veliko večje potrebe po hrani  |  Najbolj priljubljeno božično reklamo ima Tesco (VIDEO)  |   ||
   

Sloveniija/EU: Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila

20.09.2019
V okviru konvencije Na meji nevidnega (NMN), ki je v soboto potekala v Ljubljani, so se obiskovalci NMN na stojnici kampanje evropske komisije:"Imaš prav," seznanili s pravicami, ki jih imajo kot potrošniki v EU. Eno od pravil, ki ga večina ne pozna je to, da lahko vsak spletni nakup vrnejo v roku 14 dni...
V okviru konvencije Na meji nevidnega (NMN), ki je v soboto potekala v Ljubljani, so se obiskovalci NMN na stojnici kampanje evropske komisije Imaš prav seznanili s pravicami, ki jih imajo kot potrošniki v EU. Največ zanimanja med mladimi je bilo za pravice povezane s spletnimi nakupi, saj večina obiskovalcev stojnice ni vedela, da je njihova pravica,  da si premislijo ter da lahko skorajda vsak spletni nakup vrnejo trgovcu v roku 14-ih dni po prejemu pošiljke. Obiskovalci so bili veseli tudi informacij povezanimi s turističnimi paketi, popravilom ali menjavi izdelkov, varnosti izdelkov ter možnosti zamenjave banke.

Na stojnici kampanje Imaš prav so se obiskovalci NMN družili tudi z zvezdo slovenske Cosplay scene Kayo Solo, ki je predstavila svoje izkušnje pri uveljavljanju potrošniških pravic, še zlasti pravice do vračila spletnih nakupov, nasmejali so se lahko ilustrativnim opisom potrošniških pravic, s katerimi jih je presenečal stand-up komik Sašo Stare ter prisluhnili razlagi potrošniških pravic vplivnice Anje Susič. Obiskovalci so lahko poznavanje svojih potrošniških pravic preverili s kratkim kvizom in si priborili nakupovalno vrečko iz blaga z oznako kampanje.

V svetovalnem kotičku stojnice je obiskovalcem konvencije Na meji nevidnega pravnik Zveze potrošnikov Slovenije nudil pomoč in nasvete, kako reševati težave s področja potrošniških pravic v EU, na katere se osredotoča kampanja Imaš prav.

Potrošniki se sicer lahko na spletni strani kampanje podučijo o potrošniških pravicah, ki jim jih zagotavlja EU ter o postopkih, ki jih lahko sprožijo za uveljavljanje svojih pravic.

Nazaj
 


 
 
 
back to top