IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 27.01.2020 || Gorivo od polnoči nekoliko cenejše  |  V ljubljanskem križišču Vojkove in Božičeve Lidl št.60 tik pred otvoritvijo  |  Aldi z rekordnim dvigom plač v februarju  |  Kmalu Miškovićeva Delta z gradnjo nakupovalnega centra v Sarajevu   |  Carrefour z novimi formati  |  Stroka poziva k izboljšanju usposobljenosti čebelarjev   |  V letu 2021 dva priložnostna kovanca   |  FrieslandCampina odslej le še s papirnatimi slamicami  |  Spletna trgovina lani dosegla vrednost 72,6 milijarde evrov  |  ZANIMIVOST: Astronavti spekli prve piškote v vesolju  |  Kerum prodaja proizvodni obrat drniških pršutov  |  Odprta kuhna št.8 brez plastike  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o varstvu osebnih podatkov  |   Supernova bo zgradila nakupovalni center v Trbovljah  |  Veriga Jumbo kupila trgovine Hema   |  V bližini Somborja kmalu kmetijski kompleks  |  Potrjen trgovinski sporazum s Turčijo  |  Sporazum med ZDA in Kitajsko z malo obvezami za ZDA  |  Za kmetijstvo v proračunu letos 61 milijonov evrov  |  Lanski rezultati Perutnine tudi odraz sinergij z novim lastnikom  |   ||
   

Madžarska: Kampanja Coca Cole za istospolne buri duhove

14.08.2019
Nekaj dni pred začetkom velikega glasbenega festivala Sziget, ki se v Budimpešti (7-14.avgust) zaključuje danes in poteka pod sloganom "Ljubezenska revolucija", so se na madžarskih ulicah pojavili plakati Coca Cole s poljubi, objemi, zaljubljenimi pogledi...

Coca-Cola je pred glasbenim dogodkom leta namreč začela z novo oglaševalsko kampanjo katere ciljna skupina je (bila) populacija istospolnih parov.
 
Na fotografijah in plakati se geji in lezbijke poljubljajo, objemajo in srkajo kokakolo pod sloganoma "Ljubezen je ljubezen" in "Brez sladkorja, brez predsodkov"... 

Naleteli so (tudi) na negativen odmev.
 
Predvsem med nekaterimi politiki vladajoče stranke Fidesz in njihov član István Boldog zato poziva k bojkotu Coca-Cole.
 
Več kot 37.000 podpisnikov spletne peticije je zahtevalo umik plakatov s podzemne železnice.
 
Tik pred začetkom festivala je Coca-cola nato oglaševalsko kampanjo spremenila in namesto poljubljajočih se istospolnih parov polepili mesta s plakati mavričaste barve, ki so zamenjale tudi črno-rdeče etikete na steklenicah osvežilne pijače. Fideszov poslanec Boldog je dejal:"Zmagali smo! Boj se nadaljuje! Coca-cola mora končati podporo LGTB na Madžarskem."...

Nazaj
 


 
 
 
back to top