IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Madžarska: Kampanja Coca Cole za istospolne buri duhove

14.08.2019
Nekaj dni pred začetkom velikega glasbenega festivala Sziget, ki se v Budimpešti (7-14.avgust) zaključuje danes in poteka pod sloganom "Ljubezenska revolucija", so se na madžarskih ulicah pojavili plakati Coca Cole s poljubi, objemi, zaljubljenimi pogledi...

Coca-Cola je pred glasbenim dogodkom leta namreč začela z novo oglaševalsko kampanjo katere ciljna skupina je (bila) populacija istospolnih parov.
 
Na fotografijah in plakati se geji in lezbijke poljubljajo, objemajo in srkajo kokakolo pod sloganoma "Ljubezen je ljubezen" in "Brez sladkorja, brez predsodkov"... 

Naleteli so (tudi) na negativen odmev.
 
Predvsem med nekaterimi politiki vladajoče stranke Fidesz in njihov član István Boldog zato poziva k bojkotu Coca-Cole.
 
Več kot 37.000 podpisnikov spletne peticije je zahtevalo umik plakatov s podzemne železnice.
 
Tik pred začetkom festivala je Coca-cola nato oglaševalsko kampanjo spremenila in namesto poljubljajočih se istospolnih parov polepili mesta s plakati mavričaste barve, ki so zamenjale tudi črno-rdeče etikete na steklenicah osvežilne pijače. Fideszov poslanec Boldog je dejal:"Zmagali smo! Boj se nadaljuje! Coca-cola mora končati podporo LGTB na Madžarskem."...

Nazaj
 


 
 
 
back to top